Spring naar bijdragen

Gevonden Tijdens Cachen ....

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In beekbergen ooit een bij een cache die over rozen ging bier blikjes gevonden. en niet 1 of 10. NEE honderden volle en lege bierblikjes, We hadden de puzzel verkeerd opgelost en zochten 300 meter van de locatie, cachers paadje bleek dus de route van het afkickcentrum alchol en drugs naar deze berg bier te zijn.

Het betreffende instituut maar even gemaild dat het wel erg gortig was. Vraag me nu eigenlijk af of het ooit is opgeruimt.

Verder in In dieren bij een scouting voor de deur een keer 2 halve liters witte wijn gevonden.

Verder 10tallen statiegeld flessen (staat tegenwoordig een krat in de auto voor dat doel)

Pas nog in teuge een vest. Maar laten hangen, in de hoop de eigenaar er nog voor terug kwam.

Geplaatst

In beekbergen ooit een bij een cache die over rozen ging bier blikjes gevonden. en niet 1 of 10. NEE honderden volle en lege bierblikjes, We hadden de puzzel verkeerd opgelost en zochten 300 meter van de locatie, cachers paadje bleek dus de route van het afkickcentrum alchol en drugs naar deze berg bier te zijn.

Het betreffende instituut maar even gemaild dat het wel erg gortig was. Vraag me nu eigenlijk af of het ooit is opgeruimt.

Mijn cache uiteindelijk ook nog gevonden?

Geplaatst (bewerkt)

Ehm nee, En ik kan me nog herinneren dat de Tb die er in zat pilsje heette!

Ik moet rozengeur nogmaals oplossen! Vorige poging was 1-9-12. Maar ik moet eerlijk toegeven, Ik heb echt een cursus puzzelen nodig, van 95% kom ik anders nooit tot een coordinaat!

bewerkt door Rollertje
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb vandaag op 10 meter van de cache verzorgingsplaats IJsselstein 2 nummerborden gevonden. Toevallig of niet; één van deze nummerborden had een sticker met het bekende opschrift: I'm not lost, I'm geocaching. Mede daarom trok het mijn aandacht. Dat dit zo dicht bij een cache ligt is denk ik toeval. Misschien heeft de eigenaar al weer nieuwe nummerborden aangevraagd. Ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest. Laten liggen voor een volgend iemand met kwade bedoelingen leek me geen optie. Dus heb ik ze meegenomen.

Het betreffende kenteken is 54-DS-TZ

De eigenaar kan contact met me opnemen of hij/zij deze nog wil hebben.

Geplaatst (bewerkt)

Politie inlichten. Je verliest niet twee nummerborden tegelijk. Auto (zwarte Hyundai Atos) kan zijn gestolen.

Edit: hij staat (op dit moment) niet als gestolen geregistreerd.

bewerkt door Odlaniger
  • 1 year later...
Geplaatst

Het is een vacüumklem, gebruikt om vacüumsystemen met elkaar te verbinden.

Geplaatst

Dit kwam ik laatst tegen. Geen idee wat het is. Duim past er net in, maar het is geen duimklem. :wink2:

Wat_is_dit.jpg

Wat Bariet zegt maar dan wat ruimere toepassingen. Het wordt door b.v. hobbybrouwers gebruikt om een pijp of een kraan aan een ketel te bevestigen. Je kan de verbinding vlot en goed uit elkaar halen om weer schoon te maken. Geen goedkoop spul.

In september 2005 vonden een hoop mensen weedplantjes op twee meter van een cache. Wel vermakelijk met leuke logjes. http://www.geocaching.com/seek/cache_logbook.aspx?guid=c245412d-2563-41d5-af36-1c4c1ba7d7fb

Geplaatst

Tijdens een rondje cachen in een park in Gent een aantal plastic zakjes met een verdacht wit poeder, toch gauw zo'n 100 gram. Blijkbaar de voorraadkamer van de plaatselijke jeugd, want niet veel later werd het opgehaald.

Geplaatst

En hier weer een raadsel, ik heb het vermoeden van een peiler of iets dergelijks, want de ronde bal kan je losdraaien. Maar misschien zit ik wel helemaal fout.

640_480.jpg

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...