hooningkorf Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Bij de logjes op gc.com is een nieuwe Functie erbij gekomen en wel logboekje. Als je hier op klikt zie alleen je eigen log en die van je vrienden. MOOI HE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Volgens mij is dit niet een nieuwe feature. Ik heb logboekje enkele maanden geleden al ontdekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 Volgens mij is dit niet een nieuwe feature. Ik heb logboekje enkele maanden geleden al ontdekt... Waarom zeg je dat dan niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geoside Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Staat er inderdaad al een tijd op. Wij maken er regelmatig gebruik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 Tjonge iedereen weet het het al alleen ik weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 En als je nou geen vrienden hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ook niet. En als je nou geen vrienden hebt? Die heb ik óók niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 Dacht ik weer een nieuwtje te hebben weet iedereen het al Erg he hem ik weer Ik ook niet.En als je nou geen vrienden hebt?Die heb ik óók niet.Ho ho 1 heb er zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Nou lekker dan, blijkt hier dus uit dat ook ik geen vrienden heb, bedankt Hooning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
twodutch Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Wat bedoel je? Ik zie het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Misschien alleen via Facebook met al z'n vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertien Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Nou, ik zie het ook niet terwijl ik toch met FB ben ingelogd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Het is er voor iedereen hoor... Links boven de logjes van een cache zie je staan: View logbook - View Image Gallery. (In het Nederlands waarschijnlijk iets anders) Als je dan op View logbook klikt krijg je de logjes in een iets andere layout te zien en kun je er bovendien voor kiezen om alleen je eigen logje te lezen of ook die van je vrienden (maar dan moet je die natuurlijk wel hebben....). Het is er al een tijdje, maar het nut van de invoeging is beperkt, dus het zal niet iedereen opgevallen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Hoef je nu ook niet meer in het logboekje buiten iets te schirjven? Wordt het alweer wat makkelijker van, al dat zoeken en geklieder in regen en kou is WAARDELOOS! Lekker bij de openhaard een logje via je aaifoon typen en voila, zelfs je vrienden worden er warm van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden