Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Omdat cache Tivoli (GC1PHXV) verschillende keren was geript hebben we hem in overleg met de tuinbeheerder verplaatst. Helaas viel het nogal tegen om de coördinaten exact te bepalen (het komt daar nogal nauw), maar nu is het volgens mij gelukt. Om daar zeker van te zijn -en teleurstellingen te voorkomen- zoeken we nu een proefloper. Ik heb eerder reviewers uit de regio een bericht gestuurd maar geen reactie gekregen. :(

Wie wil? Ik kan op verzoek evt. hulpfoto's mailen. Hulp wordt zeer gewaardeerd want we willen de cache graag weer in de lucht krijgen!

Geplaatst

je kan toch gewoon op de kaar van de pagina inzoemen zodat je duidelijk de plek van de cache ziet

dan een duidelijker hint er bij plaatsen wat er nu staat dan ben je klaar

proefloper is onzinnig helemaal niet nodig

Barny

Geplaatst

op een aantal verschillende dagen en ook op verschillende tijdstippen een coord prikken met je gps. vervolgens na eeen aantal metingen coord gemiddelde pakken (erg afwijkende metingen negeren). je gps even een minuut of 5 op de locatie "tot rust laten komen" helpt ook wel eens. proeflopen voor een tradi is onzin.

succes met je cache.

Geplaatst

Het is een tradi.....plaats een spoilerfoto of een goeie hint.

Proeflopen is onzin voor tradis.

Dit dus.

Of laat mensen lekker een half uur zoeken?! :D

Geplaatst

Ik wil best voor je proeflopen, maar dat wordt dan dinsdag... Als je het dan nog nodig vindt.

Dank je wel voor het aanbod! Maar de consensus is blijkbaar dat het niet nodig is. :huh: Dus gaat-ie gewoon zo online.

NB: we hébben op verschillende dagen & momenten de coördinaten gemeten (en met rustpauze voor de gps), en daar kwam dus de vraag uit voort omdat ze steeds verschillend waren. Inzoomen kan ook niet ver genoeg. We'll see.

Geplaatst

Ik wil best voor je proeflopen, maar dat wordt dan dinsdag... Als je het dan nog nodig vindt.

Dank je wel voor het aanbod! Maar de consensus is blijkbaar dat het niet nodig is. :huh: Dus gaat-ie gewoon zo online.

NB: we hébben op verschillende dagen & momenten de coördinaten gemeten (en met rustpauze voor de gps), en daar kwam dus de vraag uit voort omdat ze steeds verschillend waren. Inzoomen kan ook niet ver genoeg. We'll see.

Heuh, als jij het nodig vindt jouw cache te laten proeflopen en iemand biedt zich aan dan zul je wel gek zijn om je door die consensus te laten leiden ... dezelfde consensus zal er geen probleem van maken om jouw cache tot de grond toe af te branden als de coördinaten niet helemaal juist zijn. Als jij proeflopen nodig vindt dan is het nodig! Punt!

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

c3042874-d92d-4247-8f77-259505e95990.jpg?rnd=0.04645365

niet genoeg inzoemen? stierenpoep

nu nog een normale hint er bij plaatsen in de trant van "onder het bruggetje" en je had het helemaal zelfstandig kunnen doen en je maakt de bezoekende cacher blij

iets met een vis geven of leren vissen

barny

bewerkt door barny
Geplaatst

ach wel nee, dat geloof je zelf toch niet,

wat doen proeflopers ze gaan of alleen op pad, lopen het rondje en brengen verlag uit, maar dat weet je nog niet als CO of je cache klopt

of nog vouter, de co gaat gezellig mee, ze kletsen gezellig en de CO helpt de proeflooper ongewild aan hints om de cache uiteindelijk te vinden, dan weet je als co nog steeds niet of je cache klopt

wat ik een van de beste manier vind als je dan toch zelf zo onzeker ben als co en perce een proefloper wil inschakelen id dat de proefloper minimaal op 20 meter sfstand voor je loopt, zo kan je als CO presies zien of de proefloper kijkt waar je wil dat de cacher kijkt, zoekt waar je als CO wil dat de cacher zoekt de wandeling loopt waar je wil waar de cacher loopt, zo kan je presies zien wat jij over het hooft heb gezien en daar op inspelen met veranderingen, dan denk ik dat een proefloper tot zijnj recht komt, bij een tradie zoals deze kan je gewoon op de cachepagina kijken of de cache op de plek ligt waar hij behoord te liggen, zie mijn knipsel van mijn vorige bericht

maar de schaamstaaljunkie's behoren eigenlijk de cache proef te gaan lopen en dan hebben ze de mogenlijkheid om de juiste coords bij hun log te zettten (tradie) maar hoe vaak lees ik logs van die dwazen dat ze van de daken brullen dat van het coord niks klopt maar ze zelf als ervaren cacher meer Falen om het juiste coord er niet bij te zetten ik noem ze dan ook #sukkels op twitter

kortom proeflopers is totaal niet nodig veelal overbodig en de schaamstaal junkies kunnen inplaatst de cachelegger af te branden de cachelegger ook helpen zoals het Goundspeak had beoogt

Barny

Geplaatst

kortom proeflopers is totaal niet nodig veelal overbodig en de schaamstaal junkies kunnen inplaatst de cachelegger af te branden de cachelegger ook helpen zoals het Goundspeak had beoogt

Barny

??? Ik volg je echt helemaal niet want ben jij niet degene die mij aan het afbranden is? Ik *heb* wat aan je reactie als ik er wat mee kan. Zoals wanneer je even haduitgelegd hoe jij de map zo ver ingezoomd krijgt want bij mij lukt dat dus niet (en nee, de cache wordt daarop niet goed aangegeven en ja ik heb al van alles geprobeerd). Leren ("vissen") doe je niet door laten voortploeteren als het niet lukt.

• Top! 1
Geplaatst

Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom mensen in de tekst zetten "het kan druk zijn, zorg dat je niet gezien wordt" en vervolgens een wazige hint erachter plaatsen. De hoogste ripkans heeft een cache waar mensen lang lopen zoeken. Als er vaak veel mensen rond de cache zijn, zorg dan dat de cache snel gevonden wordt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...