bastos Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 ik heb firebug staan op chrome,en daar kan ik ,zoeken naar ¶= , niet vinden,of moet ik in firefox zijn?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 In Chrome werkt het ook, zonder firebug: Klik met je rechtermuis-button ergens op de pagina. Kies dan voor "Inspect element" Druk vervolgens op Ctrl-F Zoek nu op ll= Je vind er maar drie als het goed is, dus de goede is er zo uitgepikt. In IE: Open de pagina, druk op F12, Ctrl-F, zoeken op ll= en voila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Met permissie Dit is gevraagd: http://www.placespotting.com/solve.php?placeId=1791-50C194F4-200D Dit is waar geantwoord op wordt: https://maps.google.com/maps?ll=51.471249,5.553621&spn=0.000601,0.001609&t=k&z=19&key=ABQIAAAAtLTFKg6ebi_pGnIsW1ZHyBTfyRrESpMZbpOyuqqpUoZZcLgisBThNHWCIZ_qJfCOd--VM7e82BdJ4A&mapclient=jsapi&oi=map_misc Is niet hetzelfde. Bij mij werkt de fire=bug truuk ook nbiet op eerste url. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Leuk hė, dat cachen. O nee, dit was geen cachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) Is natuurlijk wel slecht dat hier gewoon de gaten in Placespotting uitgekauwd worden waardoor veel geocachee puzzels plots traditionals worden maar wel bedankt 7 december 2012 bewerkt door Heracross Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 In Chrome werkt het ook, zonder firebug: Klik met je rechtermuis-button ergens op de pagina. Kies dan voor "Inspect element" Druk vervolgens op Ctrl-F Zoek nu op ll= Je vind er maar drie als het goed is, dus de goede is er zo uitgepikt. In IE: Open de pagina, druk op F12, Ctrl-F, zoeken op ll= en voila. [/quote sorry,maar zoek nu op.....,kan ik niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Even voor de duidelijkheid, dat waar je op moet zoeken is: kleine letter L - kleine letter L - =, dus: ll= (Ik dacht eerst dat het een hoofdletter i was, toen dacht ik dat het een verticaal balkje was, en toen kwam ik hier pas achter, dus nu maar even duidelijkheid voor iedereen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Waar zoek je dan precies op, want in je vorige postje had je het verkeerde staan. Je moet dus zoeken op ll= In Hoofdletters: LL= De ll staat voor latitude longitude... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Toppie, ik ook al op 51 gecontroleerd, maar vreemd genoeg niet waargenomen. Tijd voor een ander type raadsel (gniffel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 Spijtig kan die twee ll niet vinden,ctrl en f geven dit .Ben intussen den halve meter sneeuw aan 't ruimen ,het zal sneeuwblindheid zijn zeker. http://img839.imageshack.us/img839/7646/screenshot009m.png Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Misschien moet je een keer in dat onderste schermpje klikken voordat je op Ctrl-F drukt. En niet doen tijdens het sneeuwruimen! Sneeuw is niet goed voor je computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 inklikken,dan wordt er een regel blauw geselekteerd,en voor de rest zie ik nog de twee ll niet ,die verondersteld zijn er te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Kun je er niet gewoon twee afbeeldingen van maken? Dan ben je de informatie over de coördinaten kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolojoli Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 inklikken,dan wordt er een regel blauw geselekteerd,en voor de rest zie ik nog de twee ll niet ,die verondersteld zijn er te zijn. Laatste poging: Zodra je die blauwe regel ziet op Ctrl-F drukken. Dan =ll intypen en het zou moeten werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 7 december 2012 Auteur Share Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) u bedoelt ? http://img525.imageshack.us/img525/2761/screenshot010b.png ll intypen lukt wel,twee vinkjes van 1 tot 68,en dan? 7 december 2012 bewerkt door bastos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden