Spring naar bijdragen

Placespotting


bastos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja ,in de link had ik ze al zien staan,ze zijn blijkbaar in een andere formule als we gewoon zijn.(N51°00.000 E005°00.000).

Bedankt allemaal,en in't bijzonder aan wolojoli voor het geduld met een leek,en nu ga ik mij verder op het sneeuw ruimen

toeleggen.Zoals u weet moet iedereen zijn/of haar stoep vrijmaken.Zo kunnen de cachers er weer tegen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals u weet moet iedereen zijn/of haar stoep vrijmaken.Zo kunnen de cachers er weer tegen aan.

In Nederland ben je dat volgens mij niet verplicht... Maar goed, ik heb makkelijk praten. Ik ben net klaar met sneeuwruimen.

 

Het kan dan misschien wel "niet verplicht" zijn, maar ik heb het liefst een schone stoep als ik er zelf overheen moet...

En als postbezorger zou ik erg blij zijn als iedereen z'n straatje veegt... zoveel werk is dat toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Vanaf deze week mag PlaceSpotting niet meer gebruikt worden in een geocache!!! Groundspeak heeft deze beslissing genomen. Dit omdat er op de website van PlaceSpotting teveel reclame zou staan.

 

Wat een hoop gezever weer van Groundspeak!!! Dit is toch maar al te gek voor woorden!? Wat hebben zij nu last van reclames op een andere website??? Als ze deze lijn doortrekken, kunnen ze nog wel van deze onzinnige beslissingen verzinnen en nog meer externe websites verbieden. :bangin:

 

Artikel

bewerkt door RHCV
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Zit je wel hoog hè? Op hoeveel fora heb je datzelfde bericht wel niet geplaatst?

 

Vandaag of morgen zal Groundspeak wel met soortgelijk iets komen enneh, wat mij betreft, niks aan verloren, aangezien de meeste puzzels geen hint of vraagstelling erbij hebben.

En, als je dit toch zo graag wil, je kunt toch gewoon een puzzel op Placespotting maken, zonder doorlinken vanaf je listing? Lijkt me niet zo'n groot probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de Belgische revieuwers, die in tegenstelling van de Nederlandse achterafkamertjesrevieuwer politiek wel staan voor wat ze zeggen hebben dat verkondigt op hun eigen facebookgroep

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...