Helmine Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Ik zou paardrijles om 8:00 krijgen. Maar was vergeten de telefoon te checken . Het is verzet naar 10:00. Ga zo weer op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Dus voor niets vroeg je lekkere warme bed uitgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Regenboog: hij was zeker langzaam. Ik weet zeker dat mijn reply direct onder die van Jiejie heeft gestaan. Jij gaat dus schaatsen zo meteen? Of kom je alweer terug als je dit leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 9-12 Goeden morgen allemaal. Er is koffie met gebak. Groet van Pa Beer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Gefeliciteerd met je verjaardag, Beertje! Ik neem een extra groot stuk, ik heb nog niet ontbeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Lekker, er is vast ook wel thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Jij gaat dus schaatsen zo meteen? Of kom je alweer terug als je dit leest. Was dat maar waar, het zijn helaas van die 'ijsschotsen', eergisteren half gesmolten en gisteren weer bevroren, met nu een vers laagje water erop. Levensgevaarlijk dus. Maar de winter is nog maar pas begonnen, mijn kans komt nog wel! Gelukkig is er binnenshuis nog wel wat te doen (teveel geknutseld en gedicht de laatste tijd). Proficiat beer en nog veel mooie jaren erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Even met de frees erover en je kunt er zo op schaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Goedemorgen allemaal, Tsjonge wat een drukte in het café! Iedereen op tijd zijn bed uit, om Pa Beer te feliciteren Gefeliciteerd Pa Beer Dat je nog maar lang met een goede gezondheid in het café kan blijven komen! Ja graag! Ik lust óók wel een bakkie koffie met een stuk appeltaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Pa Beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Pa Beer, van harte gefiliciteerd! Komt er nog visite vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Hier gaat het licht nog niet aan (grijs en het regent maar door). We gaan binnen wat gezelligheid maken, kaarsjes aan en wat lekkere hapjes voor bij de thee. We zetten ook wat in het café: appelflapjes, citroencakejes, amandelkoekjes en brouwnies. Neem maar gerust, er is genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Wat een gezelligheid hier! Pa Beer gefeliciflapsteerd! Tov, ik ban niet voor niets gegaan hoor. Toch even gereden, maar zonet dus weer. Kijkt ze wel wat humeurig maar ach, doen. Gewoon andere dingen en staat die kop zo weer op zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Goed dat het je gelukt is om die kop blij te maken Jie Wat wil je drinken en eten? Er is van alles, omdat Pa Beer jarig is. De bar én stamtafel staat helemaal vol. Pak zelf maar even waar je trek in hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Zo tussen de buien door een multi gelopen en een paar traditionals gedaan. Nu lekker in een warm cafe met warme chocolade melk en gebak. Een top dag. B2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten