Birdie.NL Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Wel te rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Goedemorgen allemaal, Ik hoop dat iedereen veilig in het café kan komen met de nog meevallende sneeuw. Ik heb voor het ontbijtbuffet maar alles uit de kast gehaald. Sommige dingen zagen er zo raar uit, dat ik niet eens weet wat het is. Maar goed, het staat er. Koffie en thee in de thermoskannen. Voor het geval er mensen vertraging hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Senks Tov. Ik weet al, wat jij een raar ding vindt. Dat is een pak vogelzaad. Helmine en ik ontbijten daarmee We gebruiken het als broodbeleg. De kwaliteit van ons zangtalent neemt nu grote sprongen vooruit. We zijn aan het oefenen op het kerstreportaire. We hopen óók dat alle stamgasten voortaan met vogelzaad willen ontbijten Dan kunnen we een Kerstkoor vormen met Kerstmis Birdie en koolmees hebben zich óók al opgegeven Doe voorzichtig tijdens het buiten spelen 7 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Goeiemorgen saâm, Brrrr, er zijn vele winterkoningen, maar er is toch maar één Koning Winter (en dat is de vorst). Gelukkig is het hier lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Mogge. Tijd om de hond mee naar buiten te slepen, hij heeft geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Geef bobbie een schop, lage schoft = sneeuwbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Alleen zijn oren steken boven de sneeuw uit. Lijkt een soort onderzeeër. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Snorkel aanbieden met een worst er aan gebonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Alleen zijn oren steken boven de sneeuw uit. Lijkt een soort onderzeeër. Is dit wel een hond. Onze hond wou niet naar binnen als er sneeuw was. Is het niet gewoon een marmotje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Het is een kruising tussen een hond en een zeehond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Mijn katten houden meer van schaatsen dan van sleeen. Die blijven nu binnen bij de kachel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Het is een kruising tussen een hond en een zeehond. Een Texel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Hij is nogal speels, dus Thexel zou ook kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Ligt er zoveel sneeuw bij jullie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Valt wel mee, ik schat 2 inch. Maar zoals je weet pas ik de waarheid altijd een beetje aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten