Twin Peaks Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 zo..ik ben even aan tafel met m'n gezin...tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Maar van welk soort tomaat ben je dan preces TP? Van de trots tomaat, sherry tomaat of de gewone hollandse of de speciale italiaanse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ik lust ze allemaal!!, vooral de trots tomaat (ik zie dat je vandaag net zo veel 'foutjes' maakt als ik vanmiddag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ooit in veenhuizen e.en plantje gekocht van ern oud ras met hele donkerrode bijna zwarte tomaten. Ik ben niet dol op rauwe tomaat, maar die waren toch lekker. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 TP, je hebt dus dezelfde hobby als Od. Leuk! Ik ga jouw spaghetti ook een keer proberen! Thex en Fam, allebei een geslaagde cache gedaan vandaag? Of viel het tegen Fam aangezien je zo aan een borrel toe was Jie, wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen in Shanghai! Geniet ervan daar! Kikker, jullie hebben dus een cache cadeau gekregen en vandaag gevonden? Leuk hoor! Vanavond zit ik weer aan de buis gekluisterd om naar SR te kijken. Broertjelief gaat erheen dus wil hem graag proberen te spotten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Eet smakelijk allemaal. Ik ga nog even iets 'nets' aantrekken en dan op naar het restaurant voor een etentje met de familie. Het is al een half uurtje droog, dus misschien kunnen we alsnog met de fiets. We gaan Afghaans eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Eetmakelijk en veel plezier Regenboog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Eet smakelijk Regenboog Zil: Waarom ga je niet gezellig met broertje mee vanavond? In Enschede liggen vast óók wel cachen. Enne...dan ga ik op mijn beurt proberen, om jou weer te spotten. Doen jullie Giel, Michiel en Gerard de groetjes van het Opkikkertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Past helaas niet in de auto. Zit al vol. :-( Anders was ik graag mee gegaan.. Of Od moet ook graag die kant op willen, dan ga ik mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Maar dan wil ik óók mee Als Od tóch rijdt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 [quote name=mamazillah27" post="337831" time="1356285082]Past helaas niet in de auto. Zit al vol. :-( Anders was ik graag mee gegaan.. Of Od moet ook graag die kant op willen, dan ga ik mee! Zillah, ik zag laatst op tv dat er ik meen 20 dames in een mini passen. Hoezo geen plek in de auto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ja, gezellig! Od is vast wel zo lief om even via Den Helder te rijden! Toch Od? Klopt helemaal Helm! Maar ze zien een bekeuring niet zo zitten. Flauw hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Tsssss, watjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Mijn auto zit ook vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 (bewerkt) Wat? Zit jij met 19 dames in de auto? Wat vindt VMN daar van? 23 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten