regenboog2 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Mag ik ook stiekem meeluisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Tuurlijk mag dat Mijn kerst cache is inmiddels gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Echt, en een favootje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ik ben er vannacht niet voor opgebleven, dus ik weet niet of het nummertje al is gedraaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Hoi allemaal! We zijn goed aangekomen in een fris Shanggai. Vlucht had 2uur vertraging vanwege een problkem met een toilet eb een klepje. Zitten nu aan de maaltijd. Tenminste de oudste dan en manlief. Rest volgt nig hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Dit bericht ontving ik gisteravond: "Beste Reggy, Je hebt zojuist een plaat aangevraagd voor 3FM Serious Request. Namens Giel, Gerard en Michiel en iedereen bij 3FM en het Rode Kruis: heel veel dank!" Dus het komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Echt, en een favootje erbij? Yep....hij/zij was zeer tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Echt, en een favootje erbij? Yep....hij/zij was zeer tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Regenboog: Super lekker dat Serious Request broodje. Mag ik nog een sneetje? Fam: dankjewel voor het lekkere kerstmuziekje. Dat maakt mijn slapeloze nacht weer een beetje goed. Thex: Zojuist heb ik je logje van het Kerstevent gelezen. Klinkt alsof je onwijs genoten hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ik kom nog even bij de open haard zitten, die heb ik thuis niet. Bij ons regent het flink en de wind griert rond het huis, dus lekker even opwarmen bij jullie. Pak maar kikker, er is genoeg. Morgen ga ik nog even langs de bakker, als er nog is neem ik wat extra mee voor het café. Ik heb trouwens ook lekkere thee: Rooibos orange/lemon/lime, ruikt ook lekker fris. Zal ik een extra pot zetten voor op de bar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Even lekker uitgewaaid en de route van de kerstcache uit gezet. Dus nu wel trek in een kop warme chocomel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 allemaal erg druk met de kerst caches zie ik. Shanghai is ook in Kerststemming, zelfs een kerstmolen achter de receptie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Wauw een defts blauwe? Voel je je helemaal thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Nee van hout, maar wel lichtjes. Probeer een foto te uploaden van de lobby, maar klrijg dat natuurlijk neit voor elkaar op dit kleine vakantie noodboekje We zitten heel toepasselijk aan een bosmolentje. Manlief vindt die uiteraard niet echt lekker, maar die houdt nu eenmaal neit zo van whiskey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Boedistische kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten