Spring naar bijdragen

Wherigo Op Android


hill house

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Op onze GARMIN Etrex kan ik geen Wherigo's lopen.

Is er een werkende app voor Samsung Galaxy 2?

Die ik nu heb (WhereYouGo) via de store zegt steeds dat er geen Wherigo cartridge beschikbaar ondanks dat deze wel in de goede map staat.

Wie kan ons helpen.

 

Papa hill house

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Downloaden met android en dan in de juiste map zetten werkt overigens ook niet. Dus met je pc downloaden en dan kopieren van je pc naar de juiste map op je telefoon (of via bluetooth oversturen, moet je hem wel even inpakken in een .zip). En de juiste map is inderdaad niet /mnt/sdcard/WhereYouGo/cache/ maar /mnt/sdcard/WhereYouGo/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het .gwc bestand van Space - the Final Frontier opgeslagen in de /WhereYouGo map, maar krijg nu ik een foutmelding (ongeldige cartridge). Wat kan daar de oorzaak van zijn ? Ik heb al gemaild naar de makers van de app, maar ik kreeg een reactie terug dat zij de App niet meer ondersteunen en verder ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Space - the Final Frontier even gedownload om te testen. Dus met de computer de 'Pocket PC Device' versie downloaden en dan kopiëren naar de WhereYouGo folder op de sd kaart van de telefoon.

Als ik dan WhereYouGo open en op 'Start' klik staat hij in het lijstje erbij en kan ik hem gewoon openen en de startpagina lezen. (Verder kan ik niks omdat ik niet op locatie ben uiteraard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de WhereYouGo in het geheugen van de telefoon zelf staan. Verplaatsen naar de externe SD-kaart maakt niet uit. Ik ga thuis proberen of het downloaden naar PC en dan overzetten naar de telefoon wel werkt.

Ah,

 

Daar gaat het inderdaad fout. Je moet de cartridges met je PC downloaden en dan op je telefoon zetten. Er zit helaas een bug in Android waardoor dit niet rechtstreeks kan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Wij hebben een samsung galaxy note, is het ook mogelijk daar wherigo's mee te lopen?

We hebben de cartridge via de pc gedownload en toen overgezet. Hij staat in de goede map maar we krijgen steeds de melding "cartridge ongeldig"

 

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik op mijn Samsung Note het programma WhereYouGo. Cartridges staan bij mij op het SD kaartje in de map WhereYouGo.

En dat werkt naar behoren (overzetten van de catridges doe ik inderdaad ook door ze eerst naar de PC te downloaden en dan pas te copieren naar het SD kaartje van mijn Note).

bewerkt door ML1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...