Spring naar bijdragen

Wherigo Op Android


hill house

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een samsung note. Het verwarrende is dat de app "zegt" dat je de cartridges in de map " /storage/sdcard/WhereYouGo/cache/map " moet zetten maar dan vindt de app de cartridges niet.

Zet je de cartridges in de map " /storage/sdcard/WhereYouGo" werkt het allemaal perfect! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben een samsung galaxy note, is het ook mogelijk daar wherigo's mee te lopen?

We hebben de cartridge via de pc gedownload en toen overgezet. Hij staat in de goede map maar we krijgen steeds de melding "cartridge ongeldig"

 

Iemand een idee?

Download je wel de versie voor PocketPC?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een praktische vraag. Wordt een whereigo found bij je normale founds op geocaching.com opgeteld? Of staat whereigo totaal los?

Ja hoor je krijgt er gelukkig er een puntje voor.... pffffpfff lekker belangrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Even een praktische vraag. Wordt een whereigo found bij je normale founds op geocaching.com opgeteld? Of staat whereigo totaal los?

Ja hoor je krijgt er gelukkig er een puntje voor.... pffffpfff lekker belangrijk

 

 

Slecht geslapen? Je kent me niet eens, dus hou je oordeel voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Even een praktische vraag. Wordt een whereigo found bij je normale founds op geocaching.com opgeteld? Of staat whereigo totaal los?

 

Ja hoor je krijgt er gelukkig er een puntje voor.... pffffpfff lekker belangrijk

Slecht geslapen? Je kent me niet eens, dus hou je oordeel voor je.

Ja inderdaad ik ken jouw niet (denk ik want je weet maar nooit) en ja inderdaad heb ik slecht geslapen maar het was geen oordeel en zeker niet aan jouw gericht ...

 

Ps

 

Ik heb meer puntjes dan jij :) :)

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag op dit forum toch wel dingen zeggen. En wordt er een oordeel geveld? Naast je neerleggen als je het niet belangrijk vindt, is denk ik beter.

Helemaal mee eens! Wat Blutch zei was offtopic. Zeg dan niets, als je niets positiefs te melden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#barry mijn antwoord op jouw vraag was niet offtopic .

Ik gaf daar netjes een antwoord op maar vond dat puntje niet belangrijk .

De beleving van een wherigo vind ik belangrijker en leuker dan een puntje.

Daar in tegen jouw antwoord vond ik meer offtopic.

Het is maar wat je positief vind een puntje of een leuke wherigo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb hem in het mapje gezet maar er staat nog steeds geen Wherigo cartridge beschikbaar...

Wat voor telefoon heb je? Bij mijn galaxy s3 mini moest ik het juist NIET op de sd-kaart zetten, maar op het intern geheugen, om het te laten werken.

Frustrerend hè... maar het is vast op te lossen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...