Free Wally Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Gecondoleerd en alle sterkte gewenst voor de naasten en betrokkenen. Walter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klimberg team Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Wij wensen de nabestaande en de CO veel sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob en Det Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Een heel triest ongeval dat ons de hele tijd bezig houdt. We wensen de nabestaanden heel veel sterkte en vooral ook aan de zus. Vreselijk om zoiets mee te maken. Malyenki wensen we eveneens heel veel sterkte. Het lijkt ons heel erg naar om zoiets mee te maken. Je kunt er niets aan doen, maar het raakt je natuurlijk enorm. Dit kan een keer gebeuren, hoe triest ook. Het maakt het geocachen niet een gevaarlijke sport. Als iemand onwel wordt achter het stuur van een auto, dan is autorijden ook niet meteen per definitie gevaarlijker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Ik kreeg dit bericht vandaag pas door van collega's. Ik ben hier erg van geschrokken. Hierbij ook mijn condoleance aan de familie en vooral de zus die alles heeft zien gebeuren en niets kon doen. Ook wens ik Mayenki en familie veel sterke. Ik kan me voorstellen dat je je als CO hier toch een beetje verantwoordelijk voor voelt, terwijl je er niets aan kunt doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Country Mama Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Ook vanuit Zwolle willen wij ons medeleven betuigen. Wat een vreselijk ongeluk. Ook Marc , als co, sterkte gewenst, maar jij kunt hier niets aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TAXA Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Alle betrokkenen wensen wij veel sterkte toe in deze moeilijke dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gluppie Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Ook wij willen langs deze weg alle betrokkenen heel veel sterkte wensen in deze moeilijke en zware tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fam Vogel Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Wat een tragisch ongeval, veel sterkte voor de nabestaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Sugars Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Veel sterkte voor toegewenst voor familie en CO. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zandboy Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Ook van mij heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden van de overleden medecacher en natuurlijk ook aan de cache-owner. zandboy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gerrit en lenie Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Heel veel sterkte voor familie vrienden en de co. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amigo th 2de Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Heel veel sterkte voor de nabestaanden! Ook voor de CO. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pihapper Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Gecondoleerd en sterkte gewenst aan de naasten en alle betrokkenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pingos Geplaatst 16 september 2012 Share Geplaatst 16 september 2012 (bewerkt) Heel veel sterkte voor de nabestaanden en CO Rob&Marjon 16 september 2012 bewerkt door pingos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
almarosa Geplaatst 16 september 2012 Share Geplaatst 16 september 2012 Ook wij wensen de nabestaanden en de cache-owner heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. almarosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden