Spring naar bijdragen

Hulplijntje Voor Klimmen


mp3crew

Aanbevolen berichten

Goedemiddag ieder,

 

Ik ben opzoek naar een manier om mijn hulplijntje in een boom/object te gooien.

Nu gebruik ik hier een katepult voor met vislijn+moer alleen wil ik deze neit meenemen op vakantie daar deze misschien niet door sommige douanes komt.

 

ik heb er al wat zoek uurtjes opzitten maar alle websites waar klimmateriaal verkrijgbaar is tref ik geen gooizakjes+lijn.

wie kan mij helpen. Misschien een goede website of een winkel in regio zuidholland (of net iets daarbuiten)

 

Grtz MP3crew Anton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik Google op 'klimmen werplijn' of 'klimmen werpzakje' heb ik er meteen een aantal te pakken.

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit brengt mij al een stukje verder naar mijn doel.

continu wezen zoeken op gooilijn gooizakje maar dan kom ik overal uit in 't Gooi.

 

adviezen zijn nog steeds welkom

 

Indien je een goedkoop adres zoekt voor een werplijn/zakje: www.industrieelklimmen.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelfgemaakte werpzakjes, zijn wel een stuk goedkoper dan werpzakjes die onder andere worden gebruik bij de boomverzorging. Afhankelijk van hoogte, eigen kracht, model werpzakje, gewicht en type boom zal je een keuze kunnen maken. Meestal is een gewicht tussen de 250 en 500 gram voldoende.

 

  • Klein petfles met zand
  • washand met metaalkogeltjes.
  • polsgewicht (kan je zo een stuk of 6 uithalen) Mijn link

 

zelf heb ik zowel "officiele" werpzakjes als polsband-werpzakjes. Ik ben over beide type erg tevreden.

 

En in combinatie met waterballonkatapult zijn ze geweldig. :thumbup: (Helaas kan ik nu geen plaatjes toevoegen)

 

PS. tennisballen met een lijn eraan vond ik niet z'n groot succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites