Spring naar bijdragen

Marinedagen 2012


Aanbevolen berichten

Die mogelijkheid van een Mega hebben jullie zelf getorpedeerd* om een max van 150 teams per dag toe te laten.

Als ik het goed begrijp is het een 2 dagen durend event, dus worden de deelnemers van 2 dagen bij elkaar geteld voor het totaal. Dat betekent dus dat je met een gemiddelde van 2 personen per team makkelijk over de 500 heen kan gaan. Als ik zo naar de huidige deelnemerslijst kijk moet dat gemiddelde toch wel te halen zijn lijkt me.

 

*vond het wel een leuke woordspeling in deze

Ik ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die mogelijkheid van een Mega hebben jullie zelf getorpedeerd* om een max van 150 teams per dag toe te laten.

Als ik het goed begrijp is het een 2 dagen durend event, dus worden de deelnemers van 2 dagen bij elkaar geteld voor het totaal. Dat betekent dus dat je met een gemiddelde van 2 personen per team makkelijk over de 500 heen kan gaan. Als ik zo naar de huidige deelnemerslijst kijk moet dat gemiddelde toch wel te halen zijn lijkt me.

 

*vond het wel een leuke woordspeling in deze

Ik ook :)

 

Dankjewel: Drie honderd teams x gemiddeld 2, 3, 4 = pakweg??????

 

Ja!!!! We weten waar we mee bezig zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betwijfel het wel of het goed te meten is, zeker om dat er tegenwoordig ook steeds meer acounts aangemaakt worden voor spruiten die nog maar nouwelijks de baarmoeder hebben ontvlucht, en dan heb ik het nog geen eens ovee honden met een eigen account,

Laat dat puberale mega haantjes gedrag liever achterwege en verzorg een geocacheevent wat geocachers onderling verbind ipv ze makkelijk met cache's weg te jagen van het evenementen terrein.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betwijfel het wel of het goed te meten is, zeker om dat er tegenwoordig ook steeds meer acounts aangemaakt worden voor spruiten die nog maar nouwelijks de baarmoeder hebben ontvlucht, en dan heb ik het nog geen eens ovee honden met een eigen account,

Laat dat puberale mega haantjes gedrag liever achterwege en verzorg een geocacheevent wat geocachers onderling verbind ipv ze makkelijk met cache's weg te jagen van het evenementen terrein.

 

Barny

 

Pardon :eek: ????? Dit wordt ons TWEEDE Event! En die wordt georganiseerd omdat het eerste succesvol is verlopen. :yes: Succesvol, ondanks de barre omstandigheden! (mijn moeder is op 20 mei 2011 en op 25 mei 2011 begraven) :crybaby:

In die omstandigheden stond u óók al aan de zijlijn om uw mening te geven! U bent welkom op ons event. Kikkers bieden iedereen gastvrijheid aan! Mag ik u wel verzoeken om zich in dit draadje en op het MDE als gast te gedragen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je gewoon de inschrijvingen hun gang laat gaan.

En het is eigenlijk heel simpel.

 

Wanneer er 500+ deelnemers komen heb je gewoon recht op een mega.

Komen er minder dan zal dat wel een reden hebben natuurlijk.

 

Ik ben er zelf nog nooit geweest tijdens de marinedagen.

Daarom komen we uiteraard ook een kijkje nemen.

 

Dus laat het eens op zijn beloop en kijk eens wat eruit komt.

Ik denk persoonlijk dat het niet uitmaakt of er nu 150 per dag

staat of niet.

Als mensen komen komen ze ook voor de marinedagen en als het geocachers

zijn sluiten ze uiteraard graag aan.

 

Wanneer de kikkers denken dat het aantal van 150 per dag opgeschroeft

kan worden, gebeurd dat vanzelf wel toch?

 

Eens kijken of ik kan zien dat Barny ook zeebenen heeft...

 

Groet,

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als ik nog een gaatje kan vinden in mijn overvolle agenda dan zal ik toch even bij een van de Kikkers op bezoek gaan.

Ik heb tenslotte ook overal van die kaartjes tot in Duitsland aan toe gedropt de afgelopen weken. Vandaar nu die buitenlandse belangstelling! :dribble: :dribble:

 

Kikkers veel succes met jullie Event!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als ik nog een gaatje kan vinden in mijn overvolle agenda dan zal ik toch even bij een van de Kikkers op bezoek gaan.

Ik heb tenslotte ook overal van die kaartjes tot in Duitsland aan toe gedropt de afgelopen weken. Vandaar nu die buitenlandse belangstelling! :dribble: :dribble:

 

Kikkers veel succes met jullie Event!

 

Tot he-le-maal in Duitsland???? Ve-le malen dankjewel. Maar dat Kikker vrienden heeft is duidelijk! Wil je nog meer visitekaartjes? Of iemand anders?? We kunnen blijven promoten tot en met 7 juli! 8 juli tot 14.00 uur is óók goed.

 

We gaan vooral voor een GEZELLIG event! Daar heb je cachers, héél veel leuke cachers bij nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg kikkers, ik zie dat jullie veel in het geo-cafe aanwezig zijn, maar moet er niet wat aandacht worden besteed aan het Marine Dagen Event? :thumbup:

 

Of doen jullie in het café de inspiratie op. :wine:

 

Wij hopen namelijk dat er dit jaar weer zo'n mooie en bijzondere eindstash/cache op ons ligt te wachten zoals bijvoorbeeld de kluis of die prachtige seinlamp. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg kikkers, ik zie dat jullie veel in het geo-cafe aanwezig zijn, maar moet er niet wat aandacht worden besteed aan het Marine Dagen Event? :thumbup:

 

Of doen jullie in het café de inspiratie op. :wine:

 

Wij hopen namelijk dat er dit jaar weer zo'n mooie en bijzondere eindstash/cache op ons ligt te wachten zoals bijvoorbeeld de kluis of die prachtige seinlamp. :dribble:

 

Pech! Alle deelnemers die voor de kluis of die unieke seinlamp komen, moet ik teleurstellen. Die waren zóó 2011!

Nee, dit jaar worden er andere dingen geknutseld, getimmerd, gezaagd, gelijmd, geverfd. Ik zie óók van alles voorbijkomen, potjes verf, filmkokertjes, doosjes, bakjes van de chinees, hout, figuurzagen,lampjes, en ga zo maar een tijdje door!

Ik wéét dat het allemaal even mooi gaat worden! Ik wéét óók, dat er in 2012 andere caches gemaakt zullen worden. Leuk! Al die voorbereidingen! Het mooie is dat deelnemers zelf mogen kiezen, wat ze gaan doen. Cachen, rondlopen op het Marineterrein, kleuren, kletsen en nog veel meer. Variatie in aanbod is er voldoende.

 

Schrijf een will attend: Kom en geniet gewoon! Kikkers bieden de mogelijkheid! Een fijne dag maken doen we met z'n

allen :yes:

 

En ja, Af en toe spring ik even naar het geocafé voor een praatje, een drankje en een hapje. Niet verder vertellen hoor, maar soms ligt er iets voor alle Kikkers op de BBQ, zodat ik zelf niet hoef te koken!

 

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kikkers is het niet mogelijk om net zoals bij het draadje van de Landmacht dagen, zo nu en dan een update te krijgen over het aantal attends maar vooral om te kijken of het misschien net als in het zuiden dit een Mega-Event gaat worden. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de marinedagen pagina staat een link van de deelnemers.

Daar kun je simpelweg op klikken en dan kom je op deze

pagina uit:

 

http://romody.nl/geocaching/Marinedagenevent2012/Attendees_Marinedagen2012.html

 

Groet,

 

Robje64

 

Dankjewel, Robje 64! Voor het plaatsen van deze link :yes: Ik ben zelf nog veel te onhandig om dit soort dingen op het forum te doen

 

Marine Dagen 2012: Vinden plaats in Den Helder. Dat is een groot nadeel! Om er te komen, zullen er veel kilometers gereden moeten worden! Aan de andere kant: Zou het SUPER zijn om een TWEEDE MEGA in 2012 te mogen organiseren!

 

Zéér belangrijke vraag: Wil iedereen om zich heen kijken? Misschien kent u nog een cacher die ook naar het MDE wil?

 

Wij gaan voor gezelligheid! Hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch? Graag tot 7 en/of 8 juli :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...