Spring naar bijdragen

Marinedagen 2012


Aanbevolen berichten

ook niet als je ze in een boom hangt en mee laat waaien met de wind?

 

Neen! Kikker gaat meerdere caches maken, en die waaien echt niet met alle winden mee hoor! Neen, caches worden stormvast geplaatst. Eerst hard aan het werk voor een coordinaat, en dan pas de spanning of de cache zich open zal laten maken! :unsure:

 

Beginnende cachers die dit allemaal TE spannend gaan vinden, hoeven niet bang te worden hoor! We zijn er voor elkaar! Voor een cacher die hulp gebruiken kan, is vast wel ergens iemand op het terrein aanwezig, die dat aan wil bieden :)

 

De bedoeling is dat iedereen na één of twee fijne dagen met een goed gevoel naar huis gaat!

 

Gezelligheid.....die maak je samen :thumbup:

 

Kikker gaat jullie allemaal zien. Super leuk :thumbup:

 

SOS SOS SOS voor Helmine: Is het een goed plan om op 7 en 8 juli met een delegatie uit Zuid Holland kennis te komen maken? Dát zou voordeel kunnen hebben, toch :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

MDE 2011: Deelnemers aan het geocache-evenement zochten op het marineterrein tijdens de Marinedagen verschillende ‘schatten’ of caches.

Gewapend met een hand-GPS kwamen ze tijdens hun zoektocht op de meest uiteenlopende locaties.

 

 

Bekijk hier een filmpje over het geocachen tijdens de Marinedagen op 2011...

 

http://server.rijksoverheidsvideo.nl/wmv/DEF_20110703_geocaching.wmv of:

 

http://server.rijksoverheidsvideo.nl/mp4/DEF_20110703_geocaching.mp4

 

 

Robje64

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraagje aan de kikkers wat krijgen wij allemaal voor die euro 2.50???

 

Een fijne dag :yes: ! Een bioscoopkaartje of een milkshake bij M......is duurder, vermoeden wij......

 

Ik hoop dat dit niet je antwoord op de vraag is.

Ik stel gewoon een vraag toch en ik hoop hier ook een normaal antwoord op te krijgen.

 

Groet John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat dit niet je antwoord op de vraag is.

Ik stel gewoon een vraag toch en ik hoop hier ook een normaal antwoord op te krijgen.

 

Groet John

 

Het lijkt mij een heel duidelijk antwoord.

Stel jezelf de vraag eens, wat kun je allemaal voor € 2,50 krijgen ?

Bij menig horeca heb je daar nog geen kop koffie voor.

Ik zou zeggen ga erheen, parkeer je auto, bewonder de schepen, duikboten, (tenminste als ze boven water drijven)

en laat je verrassen, wie weet zit er wel wat in voor die € 2,50 :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoop dat ik nog wel een normaal antwoord krijg op mijn vraag.

 

hier een rekensom nu op 21-06-2012 om 20:00 zijn er 291 inschrijvingen dus 291 x 2,50 = 727.50 Euro

En dat voor een colaje p.p. dan hoop ik toch dat er een antwoord komt waar aan de rest blijft.

het event wordt door de marine aangeboden daar zijn geen kosten aan dus wat krijg je voor die 2,50 na de drank nog meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Event word door de Marine aangeboden? Wie zegt dat? waar staat dat?

Volgens mij organiseren de Kikkers het Event op Marine terrein en maken zij gebruik van een marine recreatie voorziening (net als vorig jaar overigens)

Dus de kosten zijn mogelijk om de ruimte te bekostigen en een consumptie? of voor hand-outs en een consumptie?

Maar misschien even een PM sturen voordat er insinuaties worden gemaakt waar niemand iets aan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom antwoord de heel wereld maar de maker van het event niet ??????

 

 

Oooooooohhhhhh! Hier zijn we! Het is denk ik een persoonlijke keuze van iemand of hij 2,50 voor een Event over heeft of niet.......Verder wil ik géén zinloze discussie voeren! Ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Wij gaan weer verder aan het werk. We hebben het namelijk een beetje druk.......Wij zijn aan het werk om voor pakweg 400 geocachers of de héééle wereld een Event te organiseren.

 

Dat zou overigens wél super gaaf zijn......de hééééle wereld........Dan hebben de Kikkers namelijk óók een

MEGA ge-or-ga-ni-seerd :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...