Spring naar bijdragen

Marinedagen 2012


Aanbevolen berichten

Dankjewel Robje64 voor je inbreng in het Marine Dagen Event. De deelnemersljst en het opstarten van het Marine Dagen 2012 draadje is door jou geregeld.

 

Nu even een korte reactie van ons: Een uitgebreidere zal over enige tijd komen, als we het iets rustiger hebben. Nu zijn we nog vooral met opruimen van spullen bezig en mail beantwoorden. Als we verder zijn dan zullen er óók nog diverse foto's worden geplaatst. Veel eventgangers vragen daarna. Ja, het komt in orde, maar op langere termijn.

 

Ik wil op dit moment iedereen bedanken, die een bijdrage heeft geleverd aan dit Event. Ik zal nog geen namen noemen. iedereen weet toch wel wat hij voor het Event betekent heeft. Wél wil ik de kikkervisjes bedanken :yes: Kikker en Kikkertje waren keihard aan het werk, en visjes hebben daarbij reusachtig geholpen! En natuurlijk alle cachers die geweest zijn. Uit de logjes begrijp ik dat iedereen genoten heeft. Dát was óók de bedoeling. Dankjulliewel allemaal.

Het zijn super dagen geweest :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Langs deze weg wil ik graag de Kikkers, kikkertje en Visjes (grappig al de waterdieren)bedanken voor een voortreffelijk Event.

Net als vorig jaar hebben de Kikkers dit voortreffelijk georganiseerd. Jullie zijn het toch maar mooi geweest om dit allemaal van de grond te krijgen. Later is daar een Landmacht event bij gekomen en wellicht komt daar t.z.t. een luchtmacht event bij.

Jullie Event was de eerste en wat mij betreft ook nog steeds de leukste, en ook dit keer supermooie caches gemaakt.

Ik ben uiteraard als Zeesoldaat bevooroordeeld. Ik hoop dat weer een vervolg mag zijn en hoop ook dan er weer bij te mogen zijn. Ik weet hoeveel werk het is en jullie er ingestoken hebben, mijn dank daarvoor is groot.

Kikkers :thumbup::beerchug::thumbup:

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De marinedagen zijn weer geweest.

 

Maar nu dan ook de vraag wat heb je voor die €2,50 gehad.

Ben wel nieuwsgierig geworden. Na het lezen van dit topic.

 

En het spijt mij zeer dit event, evenals het Landmacht dagen event en het Thee in de polder event zijn GEEN geocaching events.

Want in mijn ogen is een event iets wat je organiseerd op een lokatie waar niets anders gaande is buiten het geocachen om.

 

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Masterchef

 

Ik miste je al op 7 en 8 juli :crybaby: Maar dat kwam vast, omdat de rest van Nederland uit eten wilde.

 

De marinedagen waren fantastisch. Ik denk dat het merendeel van de aanwezigen, dat zullen bevestigen. Misschien is er een enkeling die het géén leuk event vond, maar dát kán. Iedereen voelt iets anders op zo'n dag.

 

Ikzelf ga liever niet naar een stammtisch, maar dát is mijn keuze! Als ik naar een event ga, dan vraag ik óók nooit aan de organisatie wat gaan jullie nou betalen van x,xx euro. Dan neem ik aan, dat de organisatie dat nodig heeft om een leuke dag te organiseren. En als ik bedrag x,xx niet over heb voor een bepaald soort event dan blijf ik thuis. Dan probeer ik niet om aan die teams te vragen, hoe zit jullie boekhouding precies in elkaar! Neen, dan houd ik die teams in hun waarde. En anders nogmaals: dan blijf ik thuis!

 

Dus wat de Kikkers betreft: De Marine Dagen waren geslaagd. Tot een volgende keer (misschien)!

 

De Kikkers verzoeken de modurator om dit draadje te sluiten. Het event is geweest, en discussies over zo het een-en-ander hoeven niet direct via dit draadje te lopen!

 

Gewoon sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die 2,50 heb ik een leuke ontmoeting met de kikkers gehad ...

Meer niet

En ik vond het prima

 

Ps

Mijn benzine kosten waren hoger

 

Je vergeet de koffie met koek, leuke gesprekken met andere cachers,

sneupen bij Geocachingshop.

en ook dat vond ik prima :thumbup:

 

Ps

mijn brandstofkosten waren lager (ik was met de fiets)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het niet dat er nog steeds "personen" zijn die het MDE geen Event vinden.

 

Maar niet getreurd er zijn heel veel cachers die het wel als een Event ervaren, en een hele plezierige en onderhoudende dag hebben gehad.

wij hebben er diverse gesproken en ontmoet en alleen maar lof

 

Persoonlijk ben ik van mening dat we het moeten waarderen dat er Geocachers zijn die de tijd en energie nemen om zo iets te organiseren.

 

Kritiek prima maar dan opbouwend en niet afbrekend zoals ik er steeds diverse lees.

 

Kikkers als er een Verkiezing zou zijn voor EVENT Organisatie zouden jullie hele hoog eindigen...............

 

Volgens jaar weer hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...