Spring naar bijdragen

Marinedagen 2012


Aanbevolen berichten

Marinedagen EVENT 2012

 

VOOR DE TWEEDE KEER EEN EVENT VÓÓR ÉN DÓÓR GEOCACHERS OP EEN UNIEK TERREIN

 

Zaterdag 7 en Zondag 8 juli: Vanaf 10.00 uur tot 14.00 uur mogelijkheid tot aanmelden voor het event.

LET OP! Zaterdag 7 juli zal de Geocachingshop tijdens het event aanwezig zijn!

 

Klik hier voor de verdere beschrijving.

 

marinedagen2012.jpg

 

We hopen jullie dan allemaal te ontmoeten!

 

Geogroet,

 

namens de Kikkers,

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na het bezoeken van de Landmachtdagen 2012 mag deze natuurlijk ook niet missen in het rijtje van de events.

De landmachtdagen was al een goede ervaring voor ons, we zijn er zeker van dat de marinedagen dit ook gaat worden. Laten we hopen op goed weer dan kan het al bijna niet meer fout gaan. Ik ben benieuwd wat we er allemaal gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gein! Zit ik in het geocafé! Woeps komt er een draadje Marine Dagen Event online! Dankjewel voor deze verrassing. Super leuk :thumbup:

 

Op vraag van Elswood: Kikkers proberen voor caches te zorgen, gezelligheid, meet & greets en zo nog het één-en-ander :yes: We hopen op goed weer, want dat is best belangrijk voor een event. Mocht er toch een buitje vallen, dan gaan we niet nat worden, maar kunnen gezellig met elkaar kletsen in een super mooie locatie :thumbup:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk mooi meegenomen dat we dit event mogen houden op een anders voor publiek gesloten terrein.

 

Mocht u al in de stemming willen komen: www. marine.nl. Over een paar dagen wordt op deze site ook het item geocaching vermeld! Mocht u vragen hebben, stel ze hier! Dit weekend gaan we naar de camping (zonder wifi) dus wij zullen niet direct antwoord geven. Ik weet dat er voldoende geocachers zijn die óók iets van het event weten! Dus lang hoeft u waarschijnlijk niet te wachten. Wat ons betreft: Tot volgende week! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees nu pas dat er bij de nieuwe forumberichten Marine Dagen 2012 staat! Het had misschien beter geweest als daar Marine Dagen Event 2012 had gestaan. Er wordt een Event gehouden op Marine terrein. Dat dit mogelijk is, is mooi meegenomen.

Voor de marine maar óók voor geocachers die nu op uniek terrein mogen rondstruinen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van vakantie, Nl. D. Oostenrijk,Italie en zwitserland. Na de Landmachtdagen op naar de Marinedagen en het event natuurlijk.

Ook Bluelagoon en ik zijn er bij. Hopelijk mooi weer!!!!.

Tot de 7e en 8e juli. En ik heb ook al een mooie coin gereserveerd.

 

Georegards Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van vakantie, Nl. D. Oostenrijk,Italie en zwitserland. Na de Landmachtdagen op naar de Marinedagen en het event natuurlijk.

Ook Bluelagoon en ik zijn er bij. Hopelijk mooi weer!!!!.

Tot de 7e en 8e juli. En ik heb ook al een mooie coin gereserveerd.

 

Georegards Xenofon

 

Alweer op vakantie geweest? Zijn wij aan het zweten en ploeteren om zoveel mogelijk cachers iets leuks aan te bieden op

7 en 8 juli en Xenofon is vakantie aan het vieren? Misschien is Kikker óók aan vakantie toe. Eén ding is zéker: NA het event gaan wij óók lekker lang genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Kikkers.

Na het MEGA event was ik wel aan vakanie toe.

Het was allemaal een heel geregel, maar dankzij de hulp van de vele vrijwilligers ging het allemaal goed.

Ook voor jullie is het weer fijn als straks alles achter de rug is en je hebt een tevreden gevoel over het event.

Misschien kan dit ook wel een MEGA worden? Wie weet! :thumbup:

Zal van deze kant ook proberen om cachers die kant op te krijgen. Het is alleen niet naast de deur. :blush:

 

Georegards Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Kikkers.

Na het MEGA event was ik wel aan vakanie toe.

Het was allemaal een heel geregel, maar dankzij de hulp van de vele vrijwilligers ging het allemaal goed.

Ook voor jullie is het weer fijn als straks alles achter de rug is en je hebt een tevreden gevoel over het event.

Misschien kan dit ook wel een MEGA worden? Wie weet! :thumbup:

Zal van deze kant ook proberen om cachers die kant op te krijgen. Het is alleen niet naast de deur. :blush:

 

Georegards Xenofon

 

MEGA????? MDE een MEGA event???? Tsjonge....dat wordt nog eens uitdaging :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste twee duitse teams hebben zich ingeschreven :yes: En....als er twee schapen over de dam zijn volgen er meer, veel meer.............. :yes:

 

Welk nederlands, duits, belgisch, engels, oostenrijks, zwitsers, frans, canadees, amerikaans team...... volgt?

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Kikkers.

Na het MEGA event was ik wel aan vakanie toe.

Het was allemaal een heel geregel, maar dankzij de hulp van de vele vrijwilligers ging het allemaal goed.

Ook voor jullie is het weer fijn als straks alles achter de rug is en je hebt een tevreden gevoel over het event.

Misschien kan dit ook wel een MEGA worden? Wie weet! :thumbup:

Zal van deze kant ook proberen om cachers die kant op te krijgen. Het is alleen niet naast de deur. :blush:

 

Georegards Xenofon

 

MEGA????? MDE een MEGA event???? Tsjonge....dat wordt nog eens uitdaging :thumbup:

 

 

Die mogelijkheid van een Mega hebben jullie zelf getorpedeerd* om een max van 150 teams per dag toe te laten.

 

Nu begrijp ik niet waarvoor die maximale aantal teams per dag op 150 staat omdat zoals ook hier geschreven word er hard gewerkt “om voor cache’s te zorgen” dus dit word weer zo een event waar mensen zich ze snel mogenlijk inschrijven en na 2.50 (waarom 2,50 nu weer?) afgepakt te zijn geworden en daarna verder de hele dag niet meer in het eventgebou laten zien omdat ze op cache jacht te zijn. #zucht

 

Alles bijelkaarbeschoud onbegrijpelijke beslissingen/opmerkingen allemaal, rijst mij de vraag? weten jullie zelf wel waar jullie mee bezig zijn?

 

 

Barny

 

 

*vond het wel een leuke woordspeling in deze

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...