Spring naar bijdragen

Goodies, Uitkomst Spijt Of Spijt.


Robinj

Aanbevolen berichten

Als een persoon die dit een keer wil proberen kom ik met een vraag voor advies. Als ik een cache tegen kom met goodies, en ik heb ook wat ruilmateriaal mee om met een goodie te ruilen, dan kom ik voor dit probleem te staan. Ik heb nog wel eens last dat ik dingen niet kan loslaten. Dan heb ik een goodie gezien dat mij aanstaat, ruil ik het voor een van mij, en dan een half uur later raak ik helemaal in paniek omdat ik het nog niet kwijt wil en dat heeft als gevolg spijt. Zie ik iets wat mij aanstaat en ik duilt niet, dan raak in na een half uur in paniek omdat ik het niet geruilt heb en heeft weer als gevolg spijt. Wat moet ik op zo'n moment doen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je neemt de onweerstaanbare goodie mee. En je zorgt dat je altijd twee dezelfde eigen goodies hebt. Net als met TB's, eentje voor in de cache en een kopie voor jezelf. Is dit niet de oplossing, dan verwijs ik je graag naar dr. Antarctica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robin,

 

Heb je het hier al eens met je ouders over gehad? Er zijn meer kinderen met dit probleem. Je kunt er overheen groeien.

 

Ze weten ervan. Ik heb niet zo heel vaak maar toch, blijft irri.

 

Zorgen dat je 's ochtends je pilletje ingenomen hebt!

Antarctica

 

Klopt, is serieus. Heb asperger you know.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry als mijn leuk bedoelde opmerking kwetsend was!

 

Was niet kwetsend. No worries. Ik ben gewoon eerlijk.

 

De beste oplossing tot nu toe die langs gekomen is twee dezelfde goodies halen. Een voor mijzelf en een om te ruilen.

bewerkt door Robinj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robin,

 

Heb je het hier al eens met je ouders over gehad? Er zijn meer kinderen met dit probleem. Je kunt er overheen groeien.

 

Ze weten ervan. Ik heb niet zo heel vaak maar toch, blijft irri.

 

Zorgen dat je 's ochtends je pilletje ingenomen hebt!

Antarctica

 

Klopt, is serieus. Heb asperger you know.

 

Dan is mijn advies misschien te overwegen. Maar ik moet gaan, ze wachten op mij in het geocafe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Open deur, maar wat denk je van gewoon niet ruilen? Als je je zelf daarin oefent hoef je ook niet steeds de afweging te maken, want je ruilt immers niet! Want ook als je goodies dubbel koopt blijf je op gegeven moment met allemaal unicaten zitten en dus een mogelijk probleem. Bovendien is ruilen niet verplicht hoor ... als je niets mee neemt hoef je ook niets achter te laten ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je probleem heel goed en sluit me aan bij andere reacties- ruilen is niet per se een must bij geocachen maar een "leuk extraatje". Als dat je heel erg zorgen baart dan hou het gewoon bij het vinden van de cache (een mooie ervaring op zich) en het loggen. Wel een tip: begin aub niet aan het oppikken van geocoins en TB's want daar MOET je namelijk weer afscheid van nemen.

 

Een andere optie is dan helemaal niet gaan geocachen maar ja dat zou jammer zijn natuurlijk!!! :)

Alvast heel veel plezier met cachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...