Spring naar bijdragen

Goodies, Uitkomst Spijt Of Spijt.


Robinj

Aanbevolen berichten

Robin, als je ooit een cache van mij vindt, dan mag je er een goodie uithalen zonder iets terug te leggen.

 

Dit lees ik voor het eerst. DAt komt als een verrassing.

Daarom is iedereen ook zo blij met dit spelletje........de meesten pakken iets en ruilen niets.

Maar of ze zich dan rottig voelen daarna is maar de vraag :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Robin, als je ooit een cache van mij vindt, dan mag je er een goodie uithalen zonder iets terug te leggen.

 

Robin, lees het bericht van fotogravinnetje eens een paar keer goed. En om gedoe te voorkomen: Alleen bij caches van Odlaniger mag je een goodie nemen zonder er een terug te leggen.

 

Veel cache plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robin, als je ooit een cache van mij vindt, dan mag je er een goodie uithalen zonder iets terug te leggen.

 

Robin, lees het bericht van fotogravinnetje eens een paar keer goed. En om gedoe te voorkomen: Alleen bij caches van Odlaniger mag je een goodie nemen zonder er een terug te leggen.

 

Veel cache plezier.

 

Klopt. Alleen Robin mag alleen bij mijn caches dit doen. Maar ik weet dat het vaker gebeurt, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Los daarvan: ik weet niet hoe goed je bent in het scheiden van hoofd- en bijzaken, maar die goodies zijn in zo'n hoge mate bijzaak van het spel, dat je kan zeggen dat ze er niet toe doen. Verwaarloosbaar in het grotere geheel.

Wat voor de één slechts bijzaak is, kan voor de ander juist essentieel zijn. Caches zijn van oorsprong in de wildernis verborgen voorraadplaatsen met waardevolle ruilspullen. De eerste geocache was een emmer vol CD's, boeken en videobanden. Een cache zonder 'goodies' is geen cache. Dat laatste is uiteraard slechts een persoonlijke mening, maar ik moet de eerste geocacher nog ontmoeten die liever een kokertje met beduimelde papierstrookjes aantreft dan een kist met een echt logboek en ruilspulletjes oftewel een echte schat. Dat geeft toch te denken.

Seahopke zoekt alleen naar logboeken. :beerchug:

 

Gertjan zei ooit eens tegen Seahopke: als je iets wilt hebben: koop het dan in een winkel. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...