Spring naar bijdragen

Pal West


snuf&snuitje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

"je vertreedt een spellingsregel :-)

 

Drie in twee zinnen en in hun tweede post vijf in twee zinnen (als je de ontbrekende beginhoofdletter ook meetelt, zes in twee zinnen)...

Het blijft toch verbazingwekkend dat steeds meer mensen steeds slechter Nederlands kunnen schrijven. Een slechte ontwikkeling."

 

Ja............ ik ben 14, en dus kan het zijn dat ik fouten maak, maar daarvoor ben ik nog kind: om te leren. En ik zat op mijn Ipod (de tweede keer dan).

@Fietspomp Bedankt voor de tip ik zal van de week even kijken of dit het geval is.

(Ow en sorry voor dat bold gebeuren maar ik kreeg dat muliti quote niet voor elkaar.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarvoor ben ik nog kind: om te leren.

Ongeacht de leeftijd, een mens kan altijd leren! :D En fouten maken ook overigens. Dat is het leuke van een forum als dit, daar komen allerlei verschillende mensen bij elkaar toch een gezamenlijke hobby hebben.

 

Het leren van de Nederlandse vindt normaal gesproken plaats op de basisschool, iets wat jij dus net achter de rug hebt (neem ik aan). Ik zou dus zeggen dat je juist op die leeftijd goed kunt spellen omdat je het allemaal net geleerd hebt. Jammer om te zien dat dat niet zo is... Maar inderdaad, het niet fatsoenlijk kunnen spellen lijkt een veel vaker voorkomend iets te zijn. :(

 

Ach, ik wil niemand afrekenen op zijn spelling, maar de boodschap kan wel zijn dat je, als je een vraagt stelt op een forum waar je graag een serieus antwoord op wilt, ook enigszins je best doet om dat netjes te vragen. En als je "staad" schrijft vraag ik me werkelijk af of dat het geval is.

 

En ik zat op mijn Ipod

Alhoewel Apple stevige spulletjes maakt zou ik dat niet doen, daar kan de iPod kapot van gaan. :rolleyes:

bewerkt door J-Thread
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels ben ik wel benieuwd naar het antwoord op de startersvraag.

Inmiddels de CO om een hint gevraagd?

Antarctica

Goede vraag Antarctica, had je al antwoord van de cache owner gehad op je vraag snuf&snuitje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"je vertreedt een spellingsregel :-)

 

Drie in twee zinnen en in hun tweede post vijf in twee zinnen (als je de ontbrekende beginhoofdletter ook meetelt, zes in twee zinnen)...

Het blijft toch verbazingwekkend dat steeds meer mensen steeds slechter Nederlands kunnen schrijven. Een slechte ontwikkeling."

 

Ja............ ik ben 14, en dus kan het zijn dat ik fouten maak, maar daarvoor ben ik nog kind: om te leren. En ik zat op mijn Ipod (de tweede keer dan).

@Fietspomp Bedankt voor de tip ik zal van de week even kijken of dit het geval is.

(Ow en sorry voor dat bold gebeuren maar ik kreeg dat muliti quote niet voor elkaar.)

 

Niet te veel van aantrekken, kan iedereen eens gebeuren.

 

14 jaar, dat is best wel jong voor geocaching. Zelf ben ik bijna 20 en dacht dat ik 1 van de jongste was. Maar hoe jonger je begint, hoe langer plezier kan je hiervan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarvoor ben ik nog kind: om te leren.

Ongeacht de leeftijd, een mens kan altijd leren! :D En fouten maken ook overigens. Dat is het leuke van een forum als dit, daar komen allerlei verschillende mensen bij elkaar toch een gezamenlijke hobby hebben.

 

Het leren van de Nederlandse vindt normaal gesproken plaats op de basisschool, iets wat jij dus net achter de rug hebt (neem ik aan). Ik zou dus zeggen dat je juist op die leeftijd goed kunt spellen omdat je het allemaal net geleerd hebt. Jammer om te zien dat dat niet zo is... Maar inderdaad, het niet fatsoenlijk kunnen spellen lijkt een veel vaker voorkomend iets te zijn. :(

 

Ach, ik wil niemand afrekenen op zijn spelling, maar de boodschap kan wel zijn dat je, als je een vraagt stelt op een forum waar je graag een serieus antwoord op wilt, ook enigszins je best doet om dat netjes te vragen. En als je "staad" schrijft vraag ik me werkelijk af of dat het geval is.

 

En ik zat op mijn Ipod

Alhoewel Apple stevige spulletjes maakt zou ik dat niet doen, daar kan de iPod kapot van gaan. :rolleyes:

 

J-Thread,

 

Wat goed van jou dat jij de Nederlandse spellings- en grammaticaregels zo perfect beheerst! Zo te lezen al sinds de basisschool. Knap hoor!

 

 

Snuf&snuitje,

 

Wij lezen wel door je tikfoutjes heen, hoor! Veel plezier met deze hobby!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je overtreedt een spellingsregel :-)

Drie in twee zinnen en in hun tweede post vijf in twee zinnen (als je de ontbrekende beginhoofdletter ook meetelt, zes in twee zinnen)...

Het blijft toch verbazingwekkend dat steeds meer mensen steeds slechter Nederlands kunnen schrijven. Een slechte ontwikkeling.

 

Taalkundig heb je gelijk, maar je bedoelt waarschijnlijk dat steeds minder mensen de Nederlandse taal goed beheersen. Slegt nederlants kunnen sgreifen is nameleik geen faardigheit ... dat kan iedereen!

 

Maar dit draadje ging niet over spelling of logica ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"je vertreedt een spellingsregel :-)

 

Drie in twee zinnen en in hun tweede post vijf in twee zinnen (als je de ontbrekende beginhoofdletter ook meetelt, zes in twee zinnen)...

Het blijft toch verbazingwekkend dat steeds meer mensen steeds slechter Nederlands kunnen schrijven. Een slechte ontwikkeling."

 

Ja............ ik ben 14, en dus kan het zijn dat ik fouten maak, maar daarvoor ben ik nog kind: om te leren. En ik zat op mijn Ipod (de tweede keer dan).

@Fietspomp Bedankt voor de tip ik zal van de week even kijken of dit het geval is.

(Ow en sorry voor dat bold gebeuren maar ik kreeg dat muliti quote niet voor elkaar.)

 

Joh, men maakt een grapje. Niks van aantrekken. Toen ik 14 was kon ik nog niet eens met laptop, Ipad, smartphone of Ipod omgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...