Spring naar bijdragen

Caches Met Tussenpunten Wat Je Moet Zoeken


Leandraakje

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er een cache lijst is met caches waarbij je bij de tussenpunten op zoek moet naar bijv doosjes en aanwijzigingen etc.

Onze dochter van 7 vindt cachen best leuk, maar dan vooral wanneer er onderweg iets te zoeken valt.

 

Voorbeelden van dergelijke caches die we gelopen hebben zijn:

Rijtjeshuis

Prins op het witte paard

Streepjeskat

Zoekt en zij zult vinden

Voetzoeker

Heksenjacht

Zij die anders was (In Anloo)

De eerste bedevaartscache

Zakdoekje leggen, niemand zeggen

Sara's verdriet

Ultra trajectum

Etc

 

Weten jullie leuke caches met fysieke tussenpunten?

Want caches waarbij je letters moet tellen of de kleur van een bordje moet vertellen vindt onze dochter maar weinig boeiend.

Met een flinke afstand lopen (vandaag liep ze 19 km, een nieuw record) heeft ze niet zoveel problemen, maar ze wil graag zoeken onderweg.

 

Alvast dank!

Leandraakje

 

Hmm zet ik in mijn slaperigheid in de titel: wat je moet zoeken ipv waar je moet zoeken, en dat kan ik helaas niet wijzigen. Stupid me ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij vinden ook Multi's met tussenpunten het leukst. The Game is inderdaad erg leuk. Verder vonden wij deze erg leuk.

 

Het pad der 7 zonden GC22W75

Oud Hollands ganzenbord GC1Q43D

Dieven maken grote buit in lab GC2PRC8

Strooptocht Rheezerveld GC2X5V8

De schat van Schenkensheul GC11RCB

De caches van Het Zwolse Bos GC1R5E4

Bokitoproof GC184C9

Vechtvallei GC2A211

Eiland in de Maas GC212DD

 

Wat ook vaak helpt is om te zoeken naar caches met veel Favo punten. Caches met veel fysieke punten onderweg krijgen vaak een hoop favo punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vinden ook Multi's met tussenpunten het leukst. The Game is inderdaad erg leuk. Verder vonden wij deze erg leuk.

 

Het pad der 7 zonden GC22W75

Oud Hollands ganzenbord GC1Q43D

Dieven maken grote buit in lab GC2PRC8

Strooptocht Rheezerveld GC2X5V8

De schat van Schenkensheul GC11RCB

De caches van Het Zwolse Bos GC1R5E4

Bokitoproof GC184C9

Vechtvallei GC2A211

Eiland in de Maas GC212DD

 

Wat ook vaak helpt is om te zoeken naar caches met veel Favo punten. Caches met veel fysieke punten onderweg krijgen vaak een hoop favo punten.

 

Bij welke cache hoort trouwens jouw banner: Ik heb World of Warcraft uitgespeeld?

Mijn man was een tijd lang fervent WoW speler. Dus ben benieuwd welke cache hier bij hoort.

Heb al wel gezocht, maar blijkbaar niet goed goed, want kan de cache niet vinden ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch al eens in het Noorden komt (zoals Anloo), dan is 't Willie Wortelpad zeker een aanrader voor kinderen. In hetzelfde bos vind je ook De schat van Bommen Berend en 't Spinnenweb met erg leuke tussenpunten. En natuurlijk onze eigen Eexterhalte multi-serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch al eens in het Noorden komt (zoals Anloo), dan is 't Willie Wortelpad zeker een aanrader voor kinderen. In hetzelfde bos vind je ook De schat van Bommen Berend en 't Spinnenweb met erg leuke tussenpunten. En natuurlijk onze eigen Eexterhalte multi-serie.

 

 

Dank! Ik plaats jullie aanraders (samen met die van mij :-)) in een bookmarklist http://www.geocaching.com/bookmarks/view.aspx?guid=b2277281-227a-477b-895e-4b5ef264e056

Uiteraard houd ik me aanbevolen voor meer aanraders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Vogelenzang: Axterix en de ontvoering van Walhalla (GC2R7NJ). Assurancetourix (de bard) is een stevige uitdaging voor velen. Het heeft ons met 2 teams (8 m/v sterk) ook een stief kwartiertje gekost. Wandeling is ca 5km door een mooi oud bos dat soms best druk kan zijn. Maar bijna overal moet iets fysiek gevonden worden.

bewerkt door Duifjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

**MZLE 2011** Het Geschenk van Julius Caesar GC2NE0P (momenteel inactief, hopelijk komt deze nog terug)

Zintuigen in het Bergsche Bos GC1QNNX

En uiteraard The Game, maar die was al genoemd...

bewerkt door RiCoJT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bij welke cache hoort trouwens jouw banner: Ik heb World of Warcraft uitgespeeld?

Mijn man was een tijd lang fervent WoW speler. Dus ben benieuwd welke cache hier bij hoort.

Heb al wel gezocht, maar blijkbaar niet goed goed, want kan de cache niet vinden ...

 

Deze Banner hoort bij een serie uit Spijkenisse. (GC2RAC6) Maar helaas is deze serie al gearchiveerd.

 

De Bookmark ga ik zeker in de gaten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...