Camperjag Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Is het mogelijk met ideal te betalen voor een premium membership als je geen Paypal noch een creditkaart hebt
Erjeetje Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Via de officiële site niet, want anders stond die mogelijkheid er wel tussen. Bij Geocachingshop kan je volgens mij wel met iDeal betalen, zie link: http://geocachingshop.nl/product_info.php?cPath=698&products_id=6308&osCsid=fac0b4e09ee78f3ea34fe88b7b9eae84
Oemoemenoetjes Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 Ik heb inmiddels twee keer via de geocachingshop bestelt; werkt prima!
Linkalovers Geplaatst 22 april 2012 Geplaatst 22 april 2012 ........... Bij Geocachingshop kan je ........... met iDeal betalen ........... Dat hebben wij onlangs ook gedaan, werkt prima! Directe link: geocachingshop.nl
DoggyteamNL Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Super tip!! Wij waren ook al aan het zoeken hoe we PM konden worden want na een GPS staat dat lidmaatschap op de eerste plaats in 2013. Super dat we met de link ook die mogelijkheid hebben.
Team Tabak Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Ik zou zeggen..... Zet dat lidmaatschap op de laatste plaats van 2012.... Dan hoef je nog niet eens onnodig 12 dagen te wachten voordat het 2013 is....
Flaker91 Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Ik zou zeggen..... Zet dat lidmaatschap op de laatste plaats van 2012.... Dan hoef je nog niet eens onnodig 12 dagen te wachten voordat het 2013 is.... Dat dus! PayPal werkt ook vrij vriendelijk, maar dat is geen iDeal
regenboog2 Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 PayPal werkt ook vrij vriendelijk, maar dat is geen iDeal Het vervelende van PayPal vind ik dat je een ook creditcard moet hebben (misschien nu niet meer?) om Premium Member te worden. Daar kwam ik pas achter toen ik al een account gemaakt had en wilde betalen. Dit is al drie jaar geleden en nu krijg ik nog steeds reclame van Paypal terwijl ik het nog nooit daawerkelijk gebruikt heb.
Team Gelaen Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 Ik ben toch al jaren gebruiker van paypal en krijg nooit reclame. Waarschijnlijk is dat ergens een vinkje.....
Flaker91 Geplaatst 19 december 2012 Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) PayPal werkt ook vrij vriendelijk, maar dat is geen iDeal Het vervelende van PayPal vind ik dat je een ook creditcard moet hebben (misschien nu niet meer?) om Premium Member te worden. Daar kwam ik pas achter toen ik al een account gemaakt had en wilde betalen. Dit is al drie jaar geleden en nu krijg ik nog steeds reclame van Paypal terwijl ik het nog nooit daawerkelijk gebruikt heb. Dit is niet het geval. Ik heb alleen een Rabobank rekening, deze kan direct gekoppeld worden aan je PayPal account. Je kan er nog voor kiezen om een security-check tussen te zetten. Over reclame... Ik krijg misschien 6 mails per jaar, als de ThuiswinkelAwards uitgereikt mogen worden en PayPal weer de prijs wil winnen. 19 december 2012 bewerkt door Flaker91
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden