Spring naar bijdragen

Puzzel


mineraal

Aanbevolen berichten

Wij (Team Mineraal) willen de cache Hof van Twente serie doen.

 

Maar nu lopen we tegen wat mysteries op. Deze caches hebben wij altijd omzeild.Maar omdat deze cache serie in onze woonomgeving is willen we hem toch doen.

 

Wij hebben geen idee waar we met deze cache :blink: (Dionysos en de aspergeschiller .GC2WYH0 )moeten beginnen.

 

Kan iemand ons op een idee brengen of waar ik informatie kan vinden over dit soort puzzels.

Vast bedankt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij (Team Mineraal) willen de cache Hof van Twente serie doen.

 

Maar nu lopen we tegen wat mysteries op. Deze caches hebben wij altijd omzeild.Maar omdat deze cache serie in onze woonomgeving is willen we hem toch doen.

 

Wij hebben geen idee waar we met deze cache :blink: (Dionysos en de aspergeschiller .GC2WYH0 )moeten beginnen.

 

Kan iemand ons op een idee brengen of waar ik informatie kan vinden over dit soort puzzels.

Vast bedankt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Eigenlijk heel makkelijk.

Kom je er niet uit, neem gewoon met de legger contact op.

Het lijkt me sterk als hij je niet op weg wil helpen.

 

Ik heb zelf zo'n 40 caches uitstaan en heb nog nooit een vraag om hulp genegeerd.

groet en veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De COs zijn prima mensen en helpen graag, weet ik uit ervaring :rolleyes:

Verder heeft deze cache niets van doen met de Hof-van-Twente-serie, dus kijk even goed als het je alleen om de serie te doen is

 

Oke bedankt voor de antwoorden. Wist ook niet dat ik hier geen vragen mag stellen over puzzels. Het ging mij alleen maar waar te beginnen . Niet om de antwoorden.

bewerkt door mineraal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen ik heb de legger een mail gestuurd en ook antwoord gekregen. Maar dit gaat mij allemaal te ver wat puzzelen betreft.Ben niet in de wieg gelegd voor spion blijkbaar. Jammer maar ik stop er mee.

Groet Team Mineraal :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach geeft toch niks. Niet iedereen kan een marathon lopen, maar velen hebben lol met 5 - 10 km rennen, en zijn daar terecht heel trots op. Zo zijn ook sommige caches te moelijk ... ofwel qua terrein (5 sterren tegen een steile rotswand) of qua puzzel. Gelukkig zijn er dan nog een heleboel andere over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...