Jump to content

Question

Wij (Team Mineraal) willen de cache Hof van Twente serie doen.

Maar nu lopen we tegen wat mysteries op. Deze caches hebben wij altijd omzeild.Maar omdat deze cache serie in onze woonomgeving is willen we hem toch doen.

Wij hebben geen idee waar we met deze cache :blink: (Dionysos en de aspergeschiller .GC2WYH0 )moeten beginnen.

Kan iemand ons op een idee brengen of waar ik informatie kan vinden over dit soort puzzels.

Vast bedankt. :D

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Wij (Team Mineraal) willen de cache Hof van Twente serie doen.

Maar nu lopen we tegen wat mysteries op. Deze caches hebben wij altijd omzeild.Maar omdat deze cache serie in onze woonomgeving is willen we hem toch doen.

Wij hebben geen idee waar we met deze cache :blink: (Dionysos en de aspergeschiller .GC2WYH0 )moeten beginnen.

Kan iemand ons op een idee brengen of waar ik informatie kan vinden over dit soort puzzels.

Vast bedankt. :D

• 0

Hallo,

Eigenlijk heel makkelijk.

Kom je er niet uit, neem gewoon met de legger contact op.

Het lijkt me sterk als hij je niet op weg wil helpen.

Ik heb zelf zo'n 40 caches uitstaan en heb nog nooit een vraag om hulp genegeerd.

groet en veel plezier.

• 0

De COs zijn prima mensen en helpen graag, weet ik uit ervaring :rolleyes:

Verder heeft deze cache niets van doen met de Hof-van-Twente-serie, dus kijk even goed als het je alleen om de serie te doen is

• 0

De COs zijn prima mensen en helpen graag, weet ik uit ervaring :rolleyes:

Verder heeft deze cache niets van doen met de Hof-van-Twente-serie, dus kijk even goed als het je alleen om de serie te doen is

Oke bedankt voor de antwoorden. Wist ook niet dat ik hier geen vragen mag stellen over puzzels. Het ging mij alleen maar waar te beginnen . Niet om de antwoorden.

Edited by mineraal

• 0

Stuur een email naar de maker. Ik weet bijna zeker dat hij jullie op weg helpt.

• 0

Misschien mogen er twee gelijke draadjes aan elkaar?

• 0

lieve mensen ik heb de legger een mail gestuurd en ook antwoord gekregen. Maar dit gaat mij allemaal te ver wat puzzelen betreft.Ben niet in de wieg gelegd voor spion blijkbaar. Jammer maar ik stop er mee.

Groet Team Mineraal :crybaby:

• 0

Ach geeft toch niks. Niet iedereen kan een marathon lopen, maar velen hebben lol met 5 - 10 km rennen, en zijn daar terecht heel trots op. Zo zijn ook sommige caches te moelijk ... ofwel qua terrein (5 sterren tegen een steile rotswand) of qua puzzel. Gelukkig zijn er dan nog een heleboel andere over.