Spring naar bijdragen

Film Kokertjes Gevraagd


leenheuvel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Man, man, man, iemand vraagt om filmkokertjes en er staan er weer genoeg klaar om ongevraagd te oordelen....... :cry:

 

Eerlijk gezegd denk ik dat het merendeel van de reacties slaat op een andere uitspraak van draadjes starter, namelijk:

 

Ik ben van plan hier in de buurt een serie te gaan neerleggen.

 

Die uitspraak is toch ook vrij zorgwekkend, vooral als je beseft dat Leenheuvel nog geen enkele andere cache heeft gelegd/onderhouden en dat 20 caches/filmkokertjes zo'n 15% is van de door hem gevonden caches. Probeer eerst eens één cache te leggen en een paar maanden in de lucht te houden om te kijken of je het wel leuk vindt (ik vind daar bijvoorbeeld niets aan, vandaar dan ook dat ik slechts één nauwelijks te vinden dus onderhoudsarme micro op mijn naam heb staan ;) ).

 

Edit: Leendert is duidelijk een hem dus "hem/haar" gewijzigd in "hem". Excuses.

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn cacherleggers die fantastische series fotokokertjes neerleggen.

Zo heb ik vorige week de "Op slot" serie in Zwolle gedaan: 10 mico's die me stuk voor stuk een enorme grijns op m'n bakkes gaven.

(Zie hier nummer 1 van de serie: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=bea92ea4-80ea-4931-9f4b-e61c7244ec7b)

Echt ongelooflijk mooi gemaakt!

Maar de meest nieuwe cachers hebben na het vinden van een paar caches de onbedwingbare neiging om ook maar eens "iets" te gaan doen.

En vaak eindigt dat in fantasieloze fotokokertjes op oninteressante plekken.

Helemaal droef wordt het als je zoiets bij je eigen voordeur legt, zodat je vanachter de gordijnen naar al die graaiende cachers kunt gluren: brrrrrrrrrrrrr.

Vandaar mijn voorgaande, iets ongenuanceerde reactie.

Maar ik ben benieuwd of de topicstarter iets fraais kan maken van z'n fotokokertjes.

 

Antarctica

(die binnenkort ook maar eens naar de fotospeciaalzaak fietst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ddiabeten moeten regelmatig de bloedglucose suiker controleren met een fingerprik.

De test strips zitten in mooie kleine doosjes ter grootte van een filmkokertje. Deze zijn zeer goed te gebruiken voor caches te maken.

En ik weet dat meerdere CO dit ook al doen. Ik heb ong 1 kokertje per 12 dagen, dus dat schiet wel op.

Dus als iemand wat wilt hebben, laat het weten. Ik kan er in de toekomst aan nog veel meer komen.

Ik ken meerdere mensen die deze kokertjes nu weggooien.

 

Zelf heb ik een nano en een grote cache verstopt, omdat ik die toch het leukst vind om te vinden

De nano, omdat het de sport is om deze ook echt te vinden, en de grote box, omdat het altijd leuk en verrassend is om te zien wat er in zit.

 

Groeten llooijschelder

bewerkt door llooijschelder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo.

 

Ik ben op zoek naar een aantal film of foto kokertjes.

 

Wie heeft er een stuk of 20 over.

en zou mij die kunnen toe sturen.

 

mvg

 

Leendert de Berg

 

Hallo Leendert misschien kun je de vraag ook anders stellen :

 

Hallo.

 

Ik ben op zoek naar een mooie grote AMMOBOX want ik hou niet van neer gepl...de micro's en daarom wil ik EEN mooie multi leggen van 10 KM door een prachtig gebied en waarbij je op het eind een mooie kist kunt vinden en op het eind van de tocht maar 1 puntje kunt loggen. :eek:

 

Wie kan mij er eentje toesturen :bag:

 

 

Hallo

 

kijk hier eens ze verzend ook .

 

Dirk lensink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan iemand de ts een formatje sturen hoe een geocache er uit dient te zien. Het komt nu wat verwarrend over. Daardoor zou de ts de illusie kunnen krijgen dat er een vorm van vrijheid in het spel zit.

 

 

Een beetje genoeg van carpoolcaches, voortuincaches, oprapers en nano's?

Probeer eens iets anders: X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje genoeg van carpoolcaches, voortuincaches, oprapers en nano's?

Probeer eens iets anders: X

 

Zo te lezen heeft hooningkorf eens een dagje geen zin in kokertjes, en solliciteert hij naar het betere werk. :bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tijd geleden de plaatselijke Hema bezocht en daar hadden ze plenty filmrolletjes.

Ik kreeg er zo een stuk of vijftig mee. Gewoon vragen, dus.

 

Tot nu toe nog niet nodig gehad om een cache te leggen, maar meer voor mijn

stickerrolletjes. Alhoewel - laatst bij een queeste bleek de reguliere cache, een munitiebox

met coins, verdwenen. Toen hebben we in overleg met de CO een tijdelijk logrolletje in zo'n filmrolletje gestopt.

 

Een small of regular size cache spreekt vaak toch iets meer aan,

maar soms leent de omgeving zich daar niet toe. So be it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babylonische spraakverwarring?

Stellingen:

- geen traditionals in een filmkokertje op een oninteressante plek, die zij er al teveel;

- geen jacht meer op FTF uitlokken;

- zuinig omgaan met favo's toekennen, bewaar ze voor de echt goede caches;

- geen nano's gebruiken, een nano is geen schat;

- nog meer suggesties?

En zo kan de kwaliteit van geocaches worden gehandhaafd.

Ik probeer mijn volgende caches aan mijn bovenstaande voorwaarden te laten voldoen.

Ik wil misschien wel reviewer worden als de kwaliteitseisen worden aangepast.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...