leenheuvel Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 (bewerkt) Hallo. Ik ben op zoek naar een aantal film of foto kokertjes. Wie heeft er een stuk of 20 over. en zou mij die kunnen toe sturen. mvg Leendert de Berg 29 februari 2012 bewerkt door leenheuvel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 De fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Hallo. Ik ben op zoek naar een aantal film of foto kokertjes. Wie heeft er een stuk of 20 Leendert de Berg Want? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leenheuvel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 februari 2012 Hallo. Ik ben op zoek naar een aantal film of foto kokertjes. Wie heeft er een stuk of 20 Leendert de Berg Want? Ik ben van plan hier in de buurt een serie te gaan neerleggen. Ben al bij drie fotografen in de buurt geweest, maar die konden me niet helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjitte Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 je hebt post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Fantastich plan! Ik kijk er nu al naar uit: een serie van 20 filmkokertjes! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greenturtel Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Hallo. Ik ben op zoek naar een aantal film of foto kokertjes. Wie heeft er een stuk of 20 over. en zou mij die kunnen toe sturen. mvg Leendert de Berg Voor een ander doeleind dan caches had ik ook filmdoosjes nodig. Ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice van de Hema, waar ik op geregelde tijden even langs mocht komen om mee te nemen wat ze op dat moment hadden. Altijd de moeite van het proberen waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Fantastich plan! Ik kijk er nu al naar uit: een serie van 20 filmkokertjes! Antarctica Leonard: For God's sake, Sheldon, do I have to hold up a sarcasm sign every time I open my mouth? Sheldon (intrigued): You have a sarcasm sign? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Het analoge tijdperk is bijna ten einde, dus zullen de filmkokertjes langzamerhand verdwijnen. Iets minder goedkoop zijn petlings, maar ja, je moet iets over hebben voor je hobby. Of je maakt van PVC-buis zelf kokertjes, al vraagt dat ook een investering van enkele euro's. Oftewel, de cache moet bijzonder zijn om filmkokertjes te rechtvaardigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rrexpress Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik ga binnenkort een aantal caches leggen van kauwgom bekertjes van de Lidl... Filmkokertjes sterven uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Waarom geen bami doosjes, die kan je halen bij de plaatselijke chinees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Waarom geen bami doosjes, die kan je halen bij de plaatselijke chinees... Waauw, goed plan, bedankt voor de tip! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 heb anders goede ervaring met een bami doos..hoewel nasi doos ook mag klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Hallo. Ik ben op zoek naar een aantal film of foto kokertjes. Wie heeft er een stuk of 20 over. en zou mij die kunnen toe sturen. mvg Leendert de Berg Hallo Leendert misschien kun je de vraag ook anders stellen : Hallo. Ik ben op zoek naar een mooie grote AMMOBOX want ik hou niet van neer gepl...de micro's en daarom wil ik EEN mooie multi leggen van 10 KM door een prachtig gebied en waarbij je op het eind een mooie kist kunt vinden en op het eind van de tocht maar 1 puntje kunt loggen. Wie kan mij er eentje toesturen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Misschien kan iemand de ts een formatje sturen hoe een geocache er uit dient te zien. Het komt nu wat verwarrend over. Daardoor zou de ts de illusie kunnen krijgen dat er een vorm van vrijheid in het spel zit. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten