paesharo Geplaatst 1 januari 2012 Geplaatst 1 januari 2012 Wij willen ook iedereen het besten wensen voor 2012 Paul Esther Hans en Roy van team Paesharo
Peetee Geplaatst 1 januari 2012 Geplaatst 1 januari 2012 En vanuit het noorden natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!
adrike Geplaatst 1 januari 2012 Geplaatst 1 januari 2012 Iedereen de allebeste wensen en een mooi 2012
GeSi Geplaatst 1 januari 2012 Geplaatst 1 januari 2012 En ook van mijn kant uit iedereen het allerbeste toegewenst in weer een nieuw (geocache)jaar.
lady pinguin Geplaatst 1 januari 2012 Geplaatst 1 januari 2012 Ook Lady Pinguin wenst iedereen een gelukkig en gezond 2012 toe!!! Enne...Heel veel cacheplezier natuurlijk!!!!!!
zandboy Geplaatst 1 januari 2012 Geplaatst 1 januari 2012 En ook vanuit het West Zeeuws-Vlaamse landje het allerbeste toegewenst voor het komende jaar. En dat we maar veel cache-genot mogen hebben met mooie caches. Greetz Zandboy
Country Mama Geplaatst 2 januari 2012 Geplaatst 2 januari 2012 Ook vanuit Zwolle wens ik jullie een goed en gezond 2012 toe met heeeeel veel cache plezier erbij. Country Mama - Erna -
Icemen4 Geplaatst 2 januari 2012 Geplaatst 2 januari 2012 Vanuit Harlingen wens ik iedereen een goed en gezond 2012 toe.
Twin Peaks Geplaatst 2 januari 2012 Geplaatst 2 januari 2012 Ik wens iedereen een Goed, Gezond, Gelukkig, Succesvol en Veilig 2012 en daarbij nog alle goeds wat ik hier vergeten ben en al het goede wat je mij ook toewenst !
thex Geplaatst 2 januari 2012 Geplaatst 2 januari 2012 Veilig 2012: daar ging jij toch voor zorgen Ik heb wat blogjes zitten doornemen van vooraanstaande T5 cachers, en wat ik daar en op utube tegen kwam, olalalaaah. Rig vastgelopen door te vuil touw (vuil touw .... ???), slingerend als een dronken aap de wand abseilen, potentieel verstikt raken in eigen touw door deze tussen de benen te houden, touw op rots vastknopen aan ielig enkel boompje. Daar valt niet meer tegen te wensen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden