Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het cachen had zijn piek al eind 2001 bereikt.

We hadden vanaf toen nooit meer cachers toe moeten laten.

Zonnig spoor

Zuurtje

Daarna zijn er een heleboel leukere cachers bijgekomen. :thumbup:

En ja als je in vakantie tijd een gloednieuwe serie gaat lopen waar een hoop puntjes te scoren valt, dan weet je dat het file cachen word.

Geplaatst

Zolang er genoeg grondstoffen zijn voor nieuwe caches zal het fenomeen peak-geocache net als peak-oil niet zo'n vaart lopen.

Geplaatst

Volgens mij worden hier nog alleen caches gemaakt voor de stats.

Laatst twee nieuwe in de Meinweg, idee was goed, "langs een invalide wandelpad wat ook toegankelijk is voor mensen met een rolstoel" leggen ze vervolgens de cache ruim 20mtr van het pad. Weg goed idee.

Aan de Duitse zijde van de grens hebben ze toch wel een andere kwaliteits-standaard.

Aan ragecaching doen ze ook graag, iemand maakt een 5* klimcache, andere denken dan Oh leuk en maken vervolgens een hele serie van 50stuks. weer een unieke cache om zeep.

En zo kun je nog wel even door gaan...... Jammer genoeg.

Geplaatst

Volgensmij scheelt het heel erg wat voor cache je gaat doen. Doe je gewoon een willekeurige traditional zal je niet vaak iemand tegenkomen, zeg nooit nooit natuurlijk ;) Ga je een serie doen waar je snel kan scoren, die zelfs voor de kerst is neergelegd, tsja, dan vraag je erom.

Ik woon in Roosendaal en met het Turbo rondje werd Roosendaal ook overspoeld met cachers. Ik denk dat je het wel een beetje kan inschatten waar veel mensen op af komen of waar je een beetje rustig kan cachen.

Geplaatst

Volgensmij scheelt het heel erg wat voor cache je gaat doen. Doe je gewoon een willekeurige traditional zal je niet vaak iemand tegenkomen, zeg nooit nooit natuurlijk ;) Ga je een serie doen waar je snel kan scoren, die zelfs voor de kerst is neergelegd, tsja, dan vraag je erom.

Ik woon in Roosendaal en met het Turbo rondje werd Roosendaal ook overspoeld met cachers. Ik denk dat je het wel een beetje kan inschatten waar veel mensen op af komen of waar je een beetje rustig kan cachen.

Geplaatst

Cachen is voor mij ook gewoon een manier om mensen te ontmoetn , meestal blijft het met standaard praatje , hoeveel deed jij vandaag en vanaf wanneer cache jij, soms wordt het wat interesanter en loop je samen verder en heb je dus nieuwe mensen leren kennen.

maar goed ik mag niet mee doen ik cache pas sinds 2009 :( jammer ik vind het een leuke hobby netzoals de mensen die het eerder ontdekt hadden. Ik zou willen dat het bij mij ook zo geweest was maar helaas ik kwam niet eerder als in 2009 in aanraking met geocachen.

jammer dat ik dan tot no life of een niet echte cacher bestempeld wordt.

Geplaatst

Wij hebben de 27e een multi gewandeld en zijn toen NIEMAND tegen gekomen.

Heel veel gezinnen met kinderen hebben waarschijnlijk vakantie en gaan gezond bezig zijn.

Wat kinderachtig als je niet tegen andere cachers kunt.Pak de fiets en ga een route doen van boven de 30 km. Weet je zeker dat je niemand tegenkomt.

Fijne jaarwisseling en veel cacheplezier in 2012. :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...