Team MaChrAu Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Is dit boek gebaseerd op de nieuwe GSAK versie? Ja inderdaad. Het event boekwerk is aangepast naar versie 8.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ja hop, nieuwe .com api is versie 8 Dat weet ik. maar zijn alle wijzigingen e.d. van deze versie hierin beschreven? B.v. Hoe kan ik nu, in deze versie een kolomnaam wijzigen? In de betaversie gaat dit niet (meer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MaChrAu Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 (bewerkt) Rechtermuisknop op kolomkop en dan rename (versie 8.0.1.17) 28 november 2011 bewerkt door Team MaChrAu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
goldentree Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Muis op het tabje boven de kolom, rechtermuisknop klikken en nieuwe naam invoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 De eerste die gsak helemaal compleet weet te beschrijven, inclusief de programmeertalen, krijgt een goede gps van me van rond de 350 euro. Maar dan wel volledig beschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Rechtermuisknop op kolomkop en dan rename (versie 8.0.1.17) Dat dacht ik ook. Maar in mijn versie 8.0.0.91 Gaat het niet. Toch maar updaten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Zeker doen. Die .com api is jammie. Bovendien kun je eigen user-kolommen (velden) aanmaken, hier gsak queries op schrijven zodat je wat meer mogelijkheden en weergaves hebt. Mooiste is, ze komen ook met een gpx export mee. Zo heb ik de meest interresante attributen, de gcvotes en de favouriten in tekst op het scherm staan in separate kolommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MaChrAu Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Rechtermuisknop op kolomkop en dan rename (versie 8.0.1.17) Dat dacht ik ook. Maar in mijn versie 8.0.0.91 Gaat het niet. Toch maar updaten dan? Ik vind van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Gelijk maar geupdated. Kolomnaam wijzigen nu wel gelukt. J ehebt wat voor $20.- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Update voor 15.20 euri als je bekende klant bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 (bewerkt) Wel handig zo'n boek lijkt me. Wellicht kun je het laten opnemen in de geocaching.nl webshop. Ja precies. Het boekje "de Kunst van het vinden" van Kapt. Haak is daar ook al een tijd te koop. Ik zou er eens een balletje over opgooien. 28 november 2011 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MaChrAu Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Wel handig zo'n boek lijkt me. Wellicht kun je het laten opnemen in de geocaching.nl webshop. Ja precies. Het boekje "de Kunst van het vinden" van Kapt. Haak is daar ook al een tijd te koop. Ik zou er eens een balletje over opgooien. Reeds gedaan, bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Belleblaozers Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Wel handig zo'n boek lijkt me. Wellicht kun je het laten opnemen in de geocaching.nl webshop. Ja precies. Het boekje "de Kunst van het vinden" van Kapt. Haak is daar ook al een tijd te koop. Ik zou er eens een balletje over opgooien. Reeds gedaan, bedankt voor de tip. Graag gedaan : daar zijn namelijk je potentiele klanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Boekje ingekeken, en deze is best veel waart voor diegene die de GSAK draad beetje kwijt is, en gsak leuk en compleet wilt toepassen. Incl allerlei extra tooltjes beschreven zodat het geheel voor meer dan dagelijks gebruik erg bruikbaar is (incl geotagged spoilers). Valt zeker niet tegen. Ik kwam er zaken in tegen die ik nog niet kende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MaChrAu Geplaatst 29 november 2011 Auteur Share Geplaatst 29 november 2011 (bewerkt) Boekje ingekeken, en deze is best veel waart voor diegene die de GSAK draad beetje kwijt is, en gsak leuk en compleet wilt toepassen. Incl allerlei extra tooltjes beschreven zodat het geheel voor meer dan dagelijks gebruik erg bruikbaar is (incl geotagged spoilers). Valt zeker niet tegen. Ik kwam er zaken in tegen die ik nog niet kende. Dank je wel voor deze review! Dit waardeer ik enorm. 29 november 2011 bewerkt door Team MaChrAu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden