Spring naar bijdragen

Gsakboek


Team MaChrAu

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zeker doen. Die .com api is jammie. Bovendien kun je eigen user-kolommen (velden) aanmaken, hier gsak queries op schrijven zodat je wat meer mogelijkheden en weergaves hebt. Mooiste is, ze komen ook met een gpx export mee.

Zo heb ik de meest interresante attributen, de gcvotes en de favouriten in tekst op het scherm staan in separate kolommen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel handig zo'n boek lijkt me. Wellicht kun je het laten opnemen in de geocaching.nl webshop.

 

Ja precies. Het boekje "de Kunst van het vinden" van Kapt. Haak is daar ook al een tijd te koop. Ik zou er eens een balletje over opgooien.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel handig zo'n boek lijkt me. Wellicht kun je het laten opnemen in de geocaching.nl webshop.

 

Ja precies. Het boekje "de Kunst van het vinden" van Kapt. Haak is daar ook al een tijd te koop. Ik zou er eens een balletje over opgooien.

 

Reeds gedaan, bedankt voor de tip.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel handig zo'n boek lijkt me. Wellicht kun je het laten opnemen in de geocaching.nl webshop.

 

Ja precies. Het boekje "de Kunst van het vinden" van Kapt. Haak is daar ook al een tijd te koop. Ik zou er eens een balletje over opgooien.

 

Reeds gedaan, bedankt voor de tip.

Graag gedaan :yes: : daar zijn namelijk je potentiele klanten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boekje ingekeken, en deze is best veel waart voor diegene die de GSAK draad beetje kwijt is, en gsak leuk en compleet wilt toepassen. Incl allerlei extra tooltjes beschreven zodat het geheel voor meer dan dagelijks gebruik erg bruikbaar is (incl geotagged spoilers). Valt zeker niet tegen. Ik kwam er zaken in tegen die ik nog niet kende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boekje ingekeken, en deze is best veel waart voor diegene die de GSAK draad beetje kwijt is, en gsak leuk en compleet wilt toepassen. Incl allerlei extra tooltjes beschreven zodat het geheel voor meer dan dagelijks gebruik erg bruikbaar is (incl geotagged spoilers). Valt zeker niet tegen. Ik kwam er zaken in tegen die ik nog niet kende.

 

Dank je wel voor deze review!

Dit waardeer ik enorm.

 

 

 

 

bewerkt door Team MaChrAu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...