Spring naar bijdragen

De leukste logjes


Hagar

Aanbevolen berichten

Als nieuwkomer, die pas vorige week als verjaardagscadeau een GPS heeft gekregen, ben ik caches aan het uitzoeken om binnenkort te gaan lopen. Daar beleef ik al veel voorpret aan, vooral aan het lezen van de logjes. Vaak zijn het hele boeiende verhalen, met mooie foto’s. Soms lig ik dubbel van het lachen :thumbup:

 

Ik lees vooral logjes van caches in de buurt. Alles lezen is ondoenlijk, maar daardoor mis ik vast hele bijzondere verhalen. Het logje van Keske27 had ik nooit gelezen als het niet op het forum zou zijn genoemd.

 

Heb jij ook pas een heel boeiend of grappig logje gelezen, waar je iedereen op attent wilt maken, zet dan een verwijzing in dit draadje, zodat we allemaal kunnen meegenieten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor zover ik Barny ken, is het vast zijn bedoeling dat zijn logje hier gemeld gaat worden. Hij heeft namelijk wel erg z'n best gedaan om erg veel letters achter elkaar te zetten. En ik heb het ook nog met veel plezier gelezen:

Barny's log bij BMC #2: Williii's Wondere Winterslaap :angry:

 

tot cache,

team Wij Drie :lol1:

 

ps waarom krijgen wij geen excuses?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Nog ff erop terug komend. Ik las s'maandags altijd alle logs ...(vroegah) en regelmatig hoorde ik dan , wat heb jij nou voor een grijns op je gezicht. Tegenwoordig zijn niet meer alle logs bij te houden. Maar je leert door de tijd heen wie leuke logs schrijft enz.

 

Mijzelf ontbreekt het vaak aan inspiratie. Ik log nog net niet met mooie cache leuke wandeling :angry:

Sommige mensen kunnen dat gewoon fantastische logs schrijven. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hi,

 

Ik had vandaag net een discussie op het persoonlijk niveau met Yvonne (GOTCHA) over o.a. dit onderwerp.

 

Ik ben van mening dat de logjes van velen inderdaad wat magertjes zijn. Dat komt denk ik, omdat velen het cachen als een wedstrijd zien. Zoveel mogelijk caches per dag en het maakt niet uit hoe ze eruit zien of waar ze liggen.

Ik zelf, maar dat is natuurlijk persoonlijk, vind het schrijven van de logjes een van de leuke dingen van het cachen. Je kent de maker niet en dus is het makkelijk om eerlijk te zijn. Dat doe ik dus ook. Als het een mooie cache is op een mooie lokatie dan neem ik er de tijd voor om een leuke log te schrijven. Dat is leuk voor de maker om te lezen. Als de cache niet wat is dan zal ik dit ook eerlijk ventileren. De maker moet dan maar zien wat hij ermee doet.

 

Voorbeelden zijn:

:thumbup: Leuke cache: GC814D

:cry: Waardeloze cache: GC6DB4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
Maar even dit oude draadje opgepakt om een prachtige log onder de aandacht te brengen (gisteren gebeurd):

 

.........hum

 

:thumbup::punk::blush::blush::blush:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Soms zeggen foto's zoveel meer dan woorden :thumbup:

 

Tnx TP voor de grijns waar ik de rest van de dag mee rondloop nu..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniaal :blush::punk:

Dit lijkt me typisch een gevalletje "Twin Bill" :thumbup:

 

Ik probeer altijd ook leuke verhaaltjes te schrijven, alleen bij sommige virtuals die ik virtueel vind ontbreekt het me aan inspiratie...

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar even dit oude draadje opgepakt om een prachtige log onder de aandacht te brengen (gisteren gebeurd):

 

Happy Canoe Trip

 

31624563-94f7-41f7-9886-8f8a4b118e98.jpg

 

Ik werd gisteren gebeld door een collega cacher, die me al "Twin Cheeks" noemde. :)

Ook werd al het idee geopperd om de geocoin "Bikini Bottom" een vervolg te geven. de "Twin Peaks Bottom", maar of daar nu vraag naar is?? :punk:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...