Spring naar bijdragen

De leukste logjes


Hagar

Aanbevolen berichten

Het verschil zat hem er in dat een paar verlate KralenCachehunters, voor hun conditie en leeftijd, er behoorlijk hard aan kwamen "rennen" om toch nog maar de KralenCache te vinden op dat achterafweggetje. De telefoontjes die daar aan vooraf gingen waren wel allemaal binnen de tijd. Is toch iets anders als men er voor wil rennen of men blijft wachten op een verzamelparkeerplaats voor een event :D

De kralenCachetijden zijn altijd zo om en nabij. behalve als er een Event is en de KralenCache in de buurt komt van het Event, dan is het over en sluiten.

 

Trilveen_20050918_11.50.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
ReizenReizen

Pfff, een logje van ruim 6 minuten!!!!! (en GR en tommie de cairn moeten natuurlijk wel even hun auto showen)

Kan je meteen de stormschade zien.

 

Double Dutch

 

O, ja, aan het eind wel even je ogen dicht doen!

 

Ja, heel leuk. :no:

Het duurde inderdaad ongeveer 6 minuten voor ik mijn vastgelopen pc weer aan de praat had. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, een logje van ruim 6 minuten!!!!! (en GR en tommie de cairn moeten natuurlijk wel even hun auto showen)

Kan je meteen de stormschade zien.

 

Double Dutch

 

O, ja, aan het eind wel even je ogen dicht doen!

Niet af te spelen in op de Windows Mediaplayer, wel in Realplayer. Vastlopen? Nee! Spannend? 1 ster :eek: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, een logje van ruim 6 minuten!!!!! (en GR en tommie de cairn moeten natuurlijk wel even hun auto showen)

Kan je meteen de stormschade zien.

 

Double Dutch

 

O, ja, aan het eind wel even je ogen dicht doen!

 

nav het linkje wat Walibi hier post:

 

Ik snap nooit zo goed wat iemand er aan vind om een TB te gaan halen uit een cache die hij al eens gedaan heeft. Ieder zijn spel natuurlijk, maar toch.. :eek: (of leg een TB terug)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

nav het linkje wat Walibi hier post:

 

Ik snap nooit zo goed wat iemand er aan vind om een TB te gaan halen uit een cache die hij al eens gedaan heeft. Ieder zijn spel natuurlijk, maar toch.. :thumbup: (of leg een TB terug)

 

kan alleen maar hopen dat dit soort logjes geen gewoonte worden. Het maken van spoilerfoto's vind ik persoonlijk not-done dus dit is voor mij om te gruwelen. Waar blijft de spanning en de pret?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heden kwam een logje binnen over een cache van mij. Ik citeer:

"Log Date: 1/20/2007

Hebbes!

na een 1e keer geweest te zijn zonder laarzen, durfde ik het nu wel aan...

Helaas, ook deze laarzen waren niet hoog genoeg, dus de voetjes werden nat...

maar ja... alles voor de cache!

Gelogd, gelukt, gauw naar huis de voetjes warmen! "

 

Het is af en toe hartverwarmend om te lezen hoeveel ontberingen zoekers zich getroosten om een cache te vinden. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Valt niet onder het kopje leuk, wél bijzonder

 

Log Date: 3/10/2007

Dag Coen (Reintje),

 

Vandaag ben ik bij het Hoogtepunt geweest. Gewoon naar toe gelopen; geen sommen gemaakt, geen bomen gezocht of de toren gepeild. Wel je GPS geleend. Na wat gepruts met de juiste coördinaten ging het vlot. Om 13.45 uur mijn naam in het logboek bijgeschreven.

Ik hoor je nu een beetje mopperen want dat is natuurlijk "spelbederf van de eerste orde". Dat komt ervan als je me verklapt waar de cache ligt. Overigens, ik kwam niet als enthousiaste geocacher, maar als jouw vriendin.

Loper knijpt wel een oogje toe, hij weet ervan.

 

We kennen deze omgeving goed, jij en ik en we hebben hier, in brandende zon en stromende regen, met plezier gewandeld en gekampeerd.

 

Ik kwam je uitzwaaien, want ik stuur je op reis door middel van de prachtige geocoin die je vrienden voor je hebben gemaakt.

Je kon er natuurlijk niets aan doen, maar je verdween veel te vroeg en te snel. Ik kan daar niet zo goed mee overweg.

Door de coin in jouw cache te stoppen kan ik je een beetje laten gaan.

Ik hoop op "TOP"dagen. Dat betekent: lange wandelingen door de natuur, vooral door de bossen. En natuurlijk veel fluitende vogels.

Daar hield je immers van.

 

Ik blijf je volgen lieve schat.

Goede reis,

Marit (Sivota)

 

In: In Memoriam Reintje geocoin

Uit: Niets

 

 

Visit this log entry at the below address:

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...89-5ea2201f9611

 

Visit Multi-cache

Het hoogtepunt

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...d6-df1e50e27006

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt niet onder het kopje leuk, wél bijzonder

 

Log Date: 3/10/2007

Dag Coen (Reintje),

 

Vandaag ben ik bij het Hoogtepunt geweest. Gewoon naar toe gelopen; geen sommen gemaakt, geen bomen gezocht of de toren gepeild. Wel je GPS geleend. Na wat gepruts met de juiste coördinaten ging het vlot. Om 13.45 uur mijn naam in het logboek bijgeschreven.

Ik hoor je nu een beetje mopperen want dat is natuurlijk "spelbederf van de eerste orde". Dat komt ervan als je me verklapt waar de cache ligt. Overigens, ik kwam niet als enthousiaste geocacher, maar als jouw vriendin.

Loper knijpt wel een oogje toe, hij weet ervan.

 

We kennen deze omgeving goed, jij en ik en we hebben hier, in brandende zon en stromende regen, met plezier gewandeld en gekampeerd.

 

Ik kwam je uitzwaaien, want ik stuur je op reis door middel van de prachtige geocoin die je vrienden voor je hebben gemaakt.

Je kon er natuurlijk niets aan doen, maar je verdween veel te vroeg en te snel. Ik kan daar niet zo goed mee overweg.

Door de coin in jouw cache te stoppen kan ik je een beetje laten gaan.

Ik hoop op "TOP"dagen. Dat betekent: lange wandelingen door de natuur, vooral door de bossen. En natuurlijk veel fluitende vogels.

Daar hield je immers van.

 

Ik blijf je volgen lieve schat.

Goede reis,

Marit (Sivota)

 

In: In Memoriam Reintje geocoin

Uit: Niets

 

 

Visit this log entry at the below address:

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...89-5ea2201f9611

 

Visit Multi-cache

Het hoogtepunt

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...d6-df1e50e27006

Ik word hier weer stil van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt niet onder het kopje leuk, wél bijzonder

 

Log Date: 3/10/2007

Dag Coen (Reintje),

 

Vandaag ben ik bij het Hoogtepunt geweest. Gewoon naar toe gelopen; geen sommen gemaakt, geen bomen gezocht of de toren gepeild. Wel je GPS geleend. Na wat gepruts met de juiste coördinaten ging het vlot. Om 13.45 uur mijn naam in het logboek bijgeschreven.

Ik hoor je nu een beetje mopperen want dat is natuurlijk "spelbederf van de eerste orde". Dat komt ervan als je me verklapt waar de cache ligt. Overigens, ik kwam niet als enthousiaste geocacher, maar als jouw vriendin.

Loper knijpt wel een oogje toe, hij weet ervan.

 

We kennen deze omgeving goed, jij en ik en we hebben hier, in brandende zon en stromende regen, met plezier gewandeld en gekampeerd.

 

Ik kwam je uitzwaaien, want ik stuur je op reis door middel van de prachtige geocoin die je vrienden voor je hebben gemaakt.

Je kon er natuurlijk niets aan doen, maar je verdween veel te vroeg en te snel. Ik kan daar niet zo goed mee overweg.

Door de coin in jouw cache te stoppen kan ik je een beetje laten gaan.

Ik hoop op "TOP"dagen. Dat betekent: lange wandelingen door de natuur, vooral door de bossen. En natuurlijk veel fluitende vogels.

Daar hield je immers van.

 

Ik blijf je volgen lieve schat.

Goede reis,

Marit (Sivota)

 

In: In Memoriam Reintje geocoin

Uit: Niets

 

 

Visit this log entry at the below address:

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...89-5ea2201f9611

 

Visit Multi-cache

Het hoogtepunt

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...d6-df1e50e27006

 

Prachtig en ontroerend . . . .

Wil de cache ook nog lopen als eerbetoon aan Coen. Weet niet of ie moeilijk is, misschien iets met meerderen?

bewerkt door Tornado Stiens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...