Spring naar bijdragen

De leukste logjes


Hagar

Aanbevolen berichten

Deze log van Barny van 16-07-2006 moet men gelezen hebben, vind ik.

Daarom zet ik hem op het forum.

 

Het einde van een verschrikkelijke leuke en gefrustreerde tijd is met deze log aangebroken er is geen uitzicht meer, geen spanning meer, geen euforistisch ontlading meer van het mogen vasthouden, het voelen, het loggen, het beleven,en het bekrabbelen van ons aller kralenfeeen balboekje. Een siddering schokte door mij heen, een siddering zo heftig en zo ongeëvenaard van kracht en schaamte dat ik een van de weinigen westerlingen (alles ten westen van Coevorden is ”het” verafschuwde en boze buitenwereld, net zo als alles en oosten van Oranjedorp een poel van verderf is) die deze handeling geheel en volgens alle spelregels gespeeld, dus ook helemaal legaal zonder andere NIET bevriende te benadelen vanwege het her en der verschuiven dan de tijdslijn om WEL bevriende cacher’s uit het hoge noorden, daar waar niets boven gaat(alleen maar vanwege het feit dat die beruchte cacher’s niet uit het oosten dan wel het westen komen, en ook nog eens vanwege het brabbelen en sputteren van bijna de zelfde voortijdse dialect bevooroordeelde VRIENDEN) en ook nog dat ik op tijd er bij was om getrouw wat in de slaventijd gebeurde een trade te doen van wat kralen tegen over een krabbel met zo en groots gevoel van schoonheid, weelderigheid en met zo een passie neergezet dat het een eerbetoon is geworden aan die vrouw die de pracht en beauty van kralen weet te waarderen en door de schittering in haar ogen de verstopte kralen in het kralenbuideltje verbleken bij het aanschouwen daarvan, het schateren van haar lach waar de mooiste symfonie van Beethoven gedegradeerd word als 1 van de hoempapa muziek misbaksels die tijdens het carnaval ten gehore worden gebracht door een flink aangeschoten stel gelegenheids muzikanten.

Het voortbewegen van al die bijeen verzamelde heerlijkheden gebeurt zo gracieus zo vol gevoel dat het binnenlopen van de meest luxueuze passagiersschepen in een haven van weelde houterig en beholpen aanziet, de elegante manier van schrijden naar de plek die dan vereert is om al dit volle moois te mogen dragen kan meer worden gezien als zweven door het luchtledige, zonder weerstand, zonder dat al die lastige luchtmoleculen haar een strobreed in de weg willen zitten, alsof het geen enkele moeite kost omdat alles te trotseren.

Blij moet ik eigenlijk zijn, zeer blij, dat ik dit alles heb mogen aanschouwen, maar dan toch met een traan van blijdschap

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou nou nou. Pfff Die Barny.

 

Ik als geen ander weet hoe hoog de afgelopen paar jaren de frustratie was bij deze man. Ik begrijp zijn gevoelens. Wat een strijd om legaal de obsessie te kunnen verwezenlijken.

Stad en land heeft de man afgereisd. Om de kosten te drukken werden 100den liters sla-olie ingeslagen bij Super de Boer om de honger van zijn vergrijsde gele bussie te doen stillen.

Goedkope sla-olie, 49 eurocent de liter. Om van hot naar her te rijden on "zijn" honger naar de KralenCache te doen stillen. Commentaar van medecachers slikkend, commentaar dat het Gele Bussie, een camper met een grijs verleden, zou zijn omgebouwd tot frituurpan. Menig kind stond aan de kant van de weg te wachten op die gele patatwagen, dat gewoon doorreed, richting een, ogenschijnlijk, niet te loggen cache.

Van event naar event omdat de Fee daar ook zou komen en aangekomen op het event was of de cache al weer offline of de Fee was niet meegekomen.

Tijdslijnen leken voor de man gemanipuleerd te worden. Was het wel 11:45? Of was het toch 11:50 dat de cache offline ging. In ieder geval wel voor Barny's 12:30. Iedere aanwezige vergeet nooit meer de woeste en boze uitstraling van de man die tot bewuste log nog maar een doel had. De KralenCache moest en zou gevonden worden. Onderweg toch maar iedere cache oppikkend die toevallig weer online was gekomen.

Frustraties over caches die in Friesland online kwamen terwijl Barny Friesland net verlaten had. Terug naar Friesland, terug vanuit Noord Holland, om dan, aangekomen in Friesland, SMSjes te ontvangen dat in Noord Holland caches online zijn gekomen. Dit was niet eenmalig, volgens Barny zelfs dagelijks werk.

Vermoedens van een algeheel reviewercomplot tegen hem die maar een doel had. Kralen, kralen, kralen.

 

Hoe vaak is het Gele Bussie niet gesignaleerd in de omgeving waar de KralenCache werd vermoed? De telefoon werd niet aangenomen, email werd niet beantwoord. De frustratie groeide, het is Barny aan te zien.

 

En dan eindelijk is het zover. Op een godvrezende zondag in de Betuwe komt daar ineens het gele Bussie een parkeerplaatst opgewalmd. De "SeeK en HiDe" van Team Dauwtrappers werd volledig klemgezet door de fritescamper, alsof werd vermoed dat de Fee met haar cache anders zou vluchten.

 

tuftufwalmwalm.jpg

 

 

klemgereden.jpg

 

Als een kind zo blij was de Fee met de beide found its van die dag.

Barny's woeste uiterlijk veranderde ineens toen hij bemerkte dat "alles sal reg kom" en hij het pakje aan de fee kon overhandigen. Laat hij in zijn blijheid nu ook nog bijna vergeten zijn de cache te loggen? Of was hij zich toen al bewust van het feit dat hij nu vooraleerst geen doel meer voor ogen zou hebben.

Blij mag hij zijn, zijn missie zit erop. Sneu is hij, zijn missie zit erop.

 

Vermoedelijk wordt de parkeerplaats daar in de Betuwe een bedevaartsoort van verlangen naar de goede oude tijden van weleer.

 

De log was ons onbekend eerlijk gezegd. In ieder geval heb ik de Fee horen lachen, al liggend vanaf de bank, nadat deze log werd voorgelezen.

 

Beide Willems bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend Barny's epistel via de watchlijst binnen gekregen. Wow, wat een romantische schrijfstijl heeft de bezitter van het walmende busje.

Ik rolde van de stoel van verbazing. Barny gefeliciteerd jongen. Eindelijk toch gelukt. Nog een klein vraagje: Heb je overigens wel de voeten van Feefaery4.gif gekust? Lijkt me toch het minste.

Veel geluk ermee en tot ziens!

Grietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BARNY FOR PRESIDENT!!!

 

Iemand die op deze manier zijn gehele ziel en zaligheid inzet en volledig voor Volk, Vaderland en Geocache gaat, moet wel door geheel geocachend Nederland unaniem gesteund worden in dat streven.

 

En natuurlijk de Fee als First Lady.

 

Ik stel voor dat we een standbeeld voor de beste man oprichten op de bewuste parkeerplaats (die uiteraard henoemd moet gaan worden in 'Barny's Moment'). We vinden vast wel een sponsor in de vorm van de lokale Slaoliefabrikant.

 

Inderdaad een prachtige log van Barny. Ook wij hebben een aantal prachtige minuten gehad tijdens het lezen van dit epistel.

 

Dank aan Barny en natuurlijk de Fee.

 

tot cache,

team Wij Drie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehehe, tja, je weet maar nooit.

 

Ik zie ineens die blote billen van een onzer forumleden nu overal opduiken in verschillende topics. Gerard blijft ze verlekkerd copy/pasten

 

Ik heb trouwens mijn vorig bericht, bericht 17 geupdatend met een paar ter zake doende foto's.

 

Hier een blije Fee en Barny:

 

Hestmieeindelijkmienjong.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dit riekt naar bedrog. Zo'n mooi stukje tekst, dat kan nooit Barny zijn.

Een grondige analyse van de log brengt uitkomst, het bewijs is levensgroot. Ik citeer:

 

geheel en volgens alle spelregels gespeeld

 

Dit zijn zes worden, foutloos gespeld, zonder kanjers van dt-misschrijvingen, geheel in stijl met de nieuwe spelling. Geen gemiste interpuncties, onvolledige verwijzingen of verhaspelde persoonsvormen. Zelfs estetisch verantwoord, bijzonder goed in het gehoor liggend. Nogmaals, dat kan nooit Barny zijn.

 

Maar, zonder dollen, geweldige log, dit. Heb er met plezier een analyse overheen gegooid. Van zulke logs kunnen zelfs prutsers zoals ik nog wat leren. Bedankt Barny.

 

8bg, die nu gaat oefenen om met schrijven ook een euforistische ontlading te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Hmm, dit riekt naar bedrog. Zo'n mooi stukje tekst, dat kan nooit Barny zijn.

Een grondige analyse van de log brengt uitkomst, het bewijs is levensgroot. Ik citeer:

 

geheel en volgens alle spelregels gespeeld

 

Dit zijn zes worden, foutloos gespeld, zonder kanjers van dt-misschrijvingen, geheel in stijl met de nieuwe spelling. Geen gemiste interpuncties, onvolledige verwijzingen of verhaspelde persoonsvormen. Zelfs estetisch verantwoord, bijzonder goed in het gehoor liggend. Nogmaals, dat kan nooit Barny zijn.

 

Maar, zonder dollen, geweldige log, dit. Heb er met plezier een analyse overheen gegooid. Van zulke logs kunnen zelfs prutsers zoals ik nog wat leren. Bedankt Barny.

 

8bg, die nu gaat oefenen om met schrijven ook een euforistische ontlading te krijgen.

 

 

Zullen we dan maar eerst beginnen met de correcte spelling van het woord "woorden" ? ;) Wij wachten in elk geval af tot de volgende euforistische ontlading online komt, het geeft in elk geval een hele hoop leesplezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...