Spring naar bijdragen

De leukste logjes


Hagar

Aanbevolen berichten

Is er nog een makkelijke manier om alle logs per hunter te lezen? Of moet je iedere keer naar de cache op .com dan alle logs weergeven en dan zoeken naar de log ? Bij je eigen account heb je zoiets als visit log namelijk.

 

Ik weet niet of je inmiddels al antwoord hebt gehad, anders bij deze:

Via www.geocaching.nl klik op "logs" aan de linkerkant van het scherm, waarna je kunt klikken op "logs van hunter". Tik daar de naam in van de cacher die je wilt lezen en je hebt alle logs op een rij.

Groeten

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Valt niet onder het kopje leuk, wél bijzonder

 

Log Date: 3/10/2007

Dag Coen (Reintje),

 

Vandaag ben ik bij het Hoogtepunt geweest. Gewoon naar toe gelopen; geen sommen gemaakt, geen bomen gezocht of de toren gepeild. Wel je GPS geleend. Na wat gepruts met de juiste coördinaten ging het vlot. Om 13.45 uur mijn naam in het logboek bijgeschreven.

Ik hoor je nu een beetje mopperen want dat is natuurlijk "spelbederf van de eerste orde". Dat komt ervan als je me verklapt waar de cache ligt. Overigens, ik kwam niet als enthousiaste geocacher, maar als jouw vriendin.

Loper knijpt wel een oogje toe, hij weet ervan.

 

We kennen deze omgeving goed, jij en ik en we hebben hier, in brandende zon en stromende regen, met plezier gewandeld en gekampeerd.

 

Ik kwam je uitzwaaien, want ik stuur je op reis door middel van de prachtige geocoin die je vrienden voor je hebben gemaakt.

Je kon er natuurlijk niets aan doen, maar je verdween veel te vroeg en te snel. Ik kan daar niet zo goed mee overweg.

Door de coin in jouw cache te stoppen kan ik je een beetje laten gaan.

Ik hoop op "TOP"dagen. Dat betekent: lange wandelingen door de natuur, vooral door de bossen. En natuurlijk veel fluitende vogels.

Daar hield je immers van.

 

Ik blijf je volgen lieve schat.

Goede reis,

Marit (Sivota)

 

In: In Memoriam Reintje geocoin

Uit: Niets

 

 

Visit this log entry at the below address:

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...89-5ea2201f9611

 

Visit Multi-cache

Het hoogtepunt

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...d6-df1e50e27006

 

:thumbup:

 

Heel mooi Marit!

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...