Spring naar bijdragen

Logjes Niet Op Mobiele Telefoon


brrrombeer

Aanbevolen berichten

Sinds de lay-out van de cachepagina's is veranderd (aan de onderkant staat nu "view logbook" en "View the Image Gallery of ... images") kan ik geen logjes van caches meer op mijn mobiele telefoon bekijken.

 

Voor de lay-out wijziging stond aan de onderkant van cachepagina's een link waardoor je - als je die aanklikte - alle logs kon bekijken, die in een (soms eindeloos lange) rij onder elkaar stonden. Geen verdeling in pagina's. Gewoon allemaal onder elkaar. Die kon ik met mijn mobiel dan bekijken.

Met de nieuwe lay-out moet je eerst inloggen en dan op "view logbook" klikken. Daarna krijg ik op mijn mobiel een paginaverdeling te zien, die afhankelijk van het aantal logs flink kan oplopen. Er staan geen logs bij. Als ik op één van de pagina's klik, gebeurt er verder niets. Geen logs. Ik baal hier flink van.

 

Doe ik iets verkeerd? Is het niet meer mogelijk dat je via mobiele telefoon met internet nog langer logs kunt raadplegen? Of ligt het misschien aan mij telefoon/instellingen?

 

Ik heb een Blackberry Bold met internet (Vodafone).

 

Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mij op mijn smartphone werkt het precies hetzelfde als op de PC met als belangrijk verschil dat het allemaal natuurlijk een stukje langer duurt. Dus als ik om mijn mobiel naar de onderkant van de cachepagina scrol staat daar in eerste instantie geen enkele log. Na enige tijd verschijnenen de eerste serie logs. Scroll ik weer helemaal naar onder dan duurt het weer even voor de volgende serie logs verschijnen, enz. enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ook eens hier. Zoeken op Blackberry

 

Ik gebruik zelf de iPhone en daar kan ik de logs mee bekijken, zowel via de Groudspeak app, als via de webpagina vd cache op de telefoon.

 

NB. Een goede geocache app voor de Blackberry is cachesense en ook geocache navigator, die werkt zowel op de Nokia als Blackberry telefoon.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk ook met de blackberry, bij mij wordt in de Blackberry browser wel alles gewoon getoond (ik heb wel Blackberry OS versie 6, met de bijgewerkte web browser).

 

Ik heb ook de opera mini browser geïnstalleerd en daarmee heb ik hetzelfe probleem als de topicstarter.

 

Het lijkt dus een een browser(engine) gerelateerd probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Heracross,

 

Ik heb er geen verstand van, maar denk dat je gelijk hebt.

Als ik op mijn 06 een cache oproep, dan zie ik onderaan de pagina een klein cirkeltje met puntjes dat ronddraait. Daarnaast staat : "Loading Cache Logs..." Na een kleine minuut stopt het cirkeltje met puntjes en verder gebeurt er helemaal niets meer.

 

Wat voor versie van de webbrowser gebruikt jouw Blackberry?

 

Voor de volledigheid:

Ik heb dus een Blackberry Bold 9700 sinds 03-2010, versie v5.0.0.423.

Ik kan niet vinden welke versie webbrowser mijn 06 gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij os versie 6 zit webbrowser versie 6, je zult (hiervoor en heel veel andere verbeteringen!!!!) dus moeten updaten. Updaten van de hele blackberry dus

bewerkt door Heracross
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn smartphone de samsung galaxy heb ik de app C:GEO

Ook daar zag ik geen logjes meer.

Maar dat is opgelost.

Er is een nieuwe versie van deze app de logjes zijn weer helemaal leesbaar.

De app is gratis in de android market.

bewerkt door Schaduw1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al in een andere vraag als antwoord heb gegeven:

 

Dit hadden wij ook, het blijkt dat ze in de spamlist staan.

 

kijk even bij je email provider, (hotmail / Gmail/ etc...) in de spamlist en allow al de logjes.

 

Gisteren gedaan, vandaag werkt het weer.

 

Het is een algemeen probleem met GC.com.

De logjes staan op een 'blacklist' waardoor dit gebeurt.

Als GC.com het heeft opgelost, dan hoeft de trust niet meer.

Als het weer gebeurt, komen ze gewoon door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag (zondag) had ik eindelijk de tijd om met de ontvangen adviezen het door mij geschetste probleem (zie topic start) aan te pakken. Ik heb het advies opgevolgd om mijn blackberry naar os 6 te updaten. Naar de site van Blackberry gesurfd en de update verliep verrassend eenvoudig. Daarna gecontroleerd of ik de logjes weer kan bekijken vanaf mijn 06. Dat blijkt weer te kunnen. Om alle logjes te kunnen lezen, moet je wel eerst inloggen. Dat is een extra stap t.o.v. de vorige versie van de site van geocaching.nl. Nou ja. Ik kan de logjes weer lezen. Daar ging het mij om. Ik ben blij dat het weer mogelijk is. Iedereen zeer bedankt voor de adviezen, hulp enz.

bewerkt door brrrombeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...