Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

We hebben inmiddels Kruimel en Kruimelfee bedankt en uitgezwaaid maar hoe gaat dat nu verder. Ik begrijp dat dit via GC.com gaat lopen maar ik zou toch graag willen weten wat er nu gaat gebeuren. Ik ben erg benieuwd wie hier een duidelijk antwoord op kan geven.

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij is GeoGuy voorlopige de enige officiële NL-reviewer. Groundspeak gaat nu op zoek naar een extra reviewer.

Tot die tijd wordt GeoGuy geassisteerd door enkele andere reviewer(s) uit Belgie.

EDIT: Zie bijv. DEZE of DEZE log.

bewerkt door GerardM86
Geplaatst

Wat ik me nu afvraag: reviewen die belgische reviewers de nederlandse caches nu volgens de nederlandse of volgens de belgische regels?

(En voordat er iemand reageert dat de regels voor alle landen gelijk zijn: dat is in de praktijk dus niet zo)

Geplaatst (bewerkt)

Wat ik me nu afvraag: reviewen die belgische reviewers de nederlandse caches nu volgens de nederlandse of volgens de belgische regels?

(En voordat er iemand reageert dat de regels voor alle landen gelijk zijn: dat is in de praktijk dus niet zo)

Dat klopt inderdaad, Per land wijken bijvoorbeeld wettelijke landelijke regels af en ook zijn bepaalde guidelines gewichtiger dan anderen.

Echter, het Belgie van Frogfoot en greensprouts is nou niet zo heel erg ver weg en ook het Frankrijk van riviouveur niet.

Riviouveur en Frogfoot zijn overigens al langere tijd back-up reviewers voor Nederland.

Bovendien wisselen de reviewers veel informatie met elkaar uit.

Dat doe ze o.a. achter de schermen op het Groundspeak reviewers forum.

bewerkt door Sivota
Geplaatst

Bedankt voor dit antwoord. Jammer dat dit bij global staat en hier niet. Ik kom namelijk even niet op global, want het gaat daar soms een beetje flauw toe. Maar dat staat hier nu even helemaal buiten.

• Top! 3
Geplaatst

Dat klopt inderdaad, Per land wijken bijvoorbeeld wettelijke landelijke regels af en ook zijn bepaalde guidelines gewichtiger dan anderen.

Echter, het Belgie van Frogfoot en greensprouts is nou niet zo heel erg ver weg en ook het Frankrijk van riviouveur niet.

Riviouveur en Frogfoot zijn overigens al langere tijd back-up reviewers voor Nederland.

Bovendien wisselen de reviewers veel informatie met elkaar uit.

Dat doe ze o.a. achter de schermen op het Groundspeak reviewers forum.

Ahum....riviouveur heeft niets met Frankrijk te maken hij is afkomstig uit Wallonie en beheerst perfect de Nederlandse taal , Bovendien hebben wij als Zuid-Limburgse cachers geregeld met Frogfoot1 en Greensprouts te maken,zij Reviewen ook onze caches die we in Belgie gelegd hebben,dat doen ze altijd zeer snel en tot volledige tevredenheid :thumbup: Het record staat op 35 seconden na vrijgave cache pagina :dribble:

Greetz Yurrie-currie

Geplaatst

Vraagje. Moet ik ook bij de reviewers zijn om te klagen over het verwijderen van kritische logjes?

Yep. Zij kunnen naar de verwijderde logs kijken, en als ze niets ontoelaatbaars in de tekst zien deze terugzetten.

Geplaatst

Bedankt voor dit antwoord. Jammer dat dit bij global staat en hier niet. Ik kom namelijk even niet op global, want het gaat daar soms een beetje flauw toe. Maar dat staat hier nu even helemaal buiten.

Kan mij niet voorstellen dat je daar niet welkom of wat ook zou zijn, daar is iedereen welkom.

Geplaatst

Ahum....riviouveur heeft niets met Frankrijk te maken hij is afkomstig uit Wallonie en beheerst perfect de Nederlandse taal ......

Toch staat bij zijn profiel ; Stasburg, France link :)

Maar hij is inderdaad van vele markten thuis en spreekt ondermeer perfect Nederlands.

Echter, in antwoord op de vraagsteller was mijn punt hier het gegeven dat (ook) hij al een tijdje back up reviewer voor Nederland is en daarom ook de situatie hier goed kent.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...