Spring naar bijdragen

Topic Chat Met Clyde


wolojoli

Aanbevolen berichten

Alsof er weer een modderschuit is uitgelopen.

 

Aangezien dit topic geen enkele meerwaarde voor (het overgrote deel van) de forumgebruikers heeft zou ik het niet eens erg vinden als ook dit topic spontaan zou verdwijnen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja dit topic heeft weinig meerwaarde.

Je vraagt je toch af waarom er geklaagd wordt over de handelswijze op dit forum terwijl op het Groundspeak-forum niet eens een topic over de chat geplaatst wordt...

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof er weer een modderschuit is uitgelopen.

 

Aangezien dit topic geen enkele meerwaarde voor (het overgrote deel van) de forumgebruikers heeft zou ik het niet eens erg vinden als ook dit topic spontaan zou verdwijnen.

 

Inderdaad, gooi maar op slot dit topic. Het wordt toch weer een strijd :thumbdown: "Geocaching.nl" VS "de buren" :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als iemand die zowel op de de buren site als op de geocaching site komt en dan hier de vraag stelt waarom een topic, dat voor iedere geocacher die GSAK gebruikt interessant kan zijn, verwijderd wordt, dan wordt die vraag gesteld omdat er "getrold" wordt?

 

Als een lid van geocaching.nl dus iets wil vragen aan GSAK dan moet dat maar via een GSAK forum, dan mag hij/zij niet weten dat er een chat mogelijkheid, gewoon hier via een nederlandse site, wordt geboden, alleen maar omdat er kennelijk bepaalde mensen hier iets tegen de buren iets hebben?

 

Vreemde en rare negatieve redenatie en houding, waarom moet leden van geocaching.nl bepaalde informatie worden onthouden? Dan moeten ze maar net zo lang op internet blijven zoeken naar sites die wel die informatie bieden kennelijk.....merkwaardig...

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GSAK = geocaching, dus was het zeer relevant en misstaat zoiets zeker niet in dit forum. Zielig dat het is weggehaald. Nog zieliger dat er zo om gezanikt wordt...

 

 

niet om jou aan te vallen.

 

maar als dit de reden was dat dit bericht gepost was had ik het begrepen.

 

Maar de topic starter zit zelf ook op de buren en kan daar gewoon alles lezen over die chat. Het gaat blijkbaar om iets heel anders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk niet om met zijn allen lopen te zeuren. Of soms zelfs bewust naïef doen om de waarheid niet te hoeven zeggen.

Wie de schoen past trekt hem waarschijnlijk toch niet aan.

 

Jammer dat de reactie van team nessa in het onzichtbaar gemaakte topic niet meer te lezen is. Daar was ik het namelijk helemaal mee eens.

 

Ik ga zaterdag maar eens weer een paar caches doen. We zijn al voorbereid met GSAK en zullen daarmee onze TomTom en Oregon laden. Heerlijk naar buiten en de keus is gevallen op de omgeving van Malyenki. Dat vind ik pas belangrijk.

bewerkt door BY Angels
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zou niets op tegen moeten zijn dat een aankondiging van een chat op dit forum wordt gepost. Wat echter vervolgens gebeurt is dat bij vragen de mensen stellen, men als reactie krijgt dat ze voor antwoorden bij Global terecht kunnen, en dat dat antwoord wordt gegeven door global gebruikers die op dit forum prima de antwoorden kunnen geven, maar dat dus niet willen doen. In mijn ogen ben je dan alleen maar bezig om verkeer richting Global te genereren en niets anders.

Als je hier een aankondiging doet, wat ook wel eens door andere sites, events etc gebeurd, dan antwoord je ook hier op vragen, das wel net zo netjes. En nog mooier naar de mensen die je via dit forum probeert te benaderen zou zijn als je na de chat een verslag van de chat dan ook hier zou plaatsen. Als het allemaal onder het mom "het belang van de geocacher gaat" zou dat dus geen bezwaar moeten geven toch?

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cerrunos, je hebt gelijk.

 

Maar ik kan me niet herinneren dat de topic starter gezegd heeft om maar op Global te kijken voor antwoorden. Het kan verschillende redenen hebben dat hij even niet op het topic gereageerd heeft, maar de suggestie om dan maar op een andere site te gaan kijken kwam toch echt van iemand anders. Dus waarom dan niet gericht die antwoorden verwijderen? Waarom meteen het hele topic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, als ik dit als buitenlander alles helemaal goed begrijp:

 

1. In Nederland bestaan twee geocaching sites.

2. Ik moet bij allebei een account hebben, aanvullend op de gc.com account, een account op het GSAK-forum, een account op ... en ook alle regelmatig bezoeken om ervan op de hoogte te zijn wat er in NL op geocachinggebied zo allemaal speeld, mogelijk is, besproken wordt etc., omdat informatie alleen op een van de sites mag staan.

 

????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zul je aan het huidige modje of een admin moeten vragen, maar dan wel via een pm of een ticket. En ik heb het ook niet over de topic starter zelf als het gaat om het geven van antwoorden. Zoals ik al in het bericht schreef heb ik het over global forum gebruikers die het antwoord niet hier willen geven maar naar de site doorverwijzen.

bewerkt door Cernunnos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...