Spring naar bijdragen

Topic Chat Met Clyde


wolojoli

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Jammer dat het verwijderd wordt en jammer dat het bericht hier überhaupt geplaatst is.

Dus mensen die hier komen mogen dus niet weten dat er een chatsessie is met de maker van GSAK? Dat ze daar direct aan hem interactief vragen kunnen stellen? Vreemd.

 

- Robert

 

PS: vraagje:

Als de chatsessie nu eens op GSAK site zelf gehouden zou worden en de maker van GSAK het hier meldt. Was dat wel goed geweest? Zo ja, waarom dan wel? (retorische vraag)

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat het verwijderd wordt en jammer dat het bericht hier überhaupt geplaatst is.

Ach *Bajo*, dat jij het niet interessant vind wil niet zeggen dat anderen daar hetzelfde over denken.

 

Maar waarom is dat topic dan verwijderd? Er is toch niets verkeerds aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mensen dat willen weten kunnen ze toch gewoon lekker naar jullie forum toe gaan . Hoef je dat hier toch niet te melden.

 

En dat die mensen nou niet op jullie forum komen is niet het probleem van gc.nl maar dat van jullie. Dus daar hoef je dit forum niet voor te misbruiken.

 

En dat die mensen het dan niet zouden weten is irrelevant, deze mensen kunnen namelijk ook zelf rond zoeken op internet en daar hebben ze jullie "attente" postings niet voor nodig.

 

Gaan jullie lekker met clyde chatten, ga ik wel lekker naar het forum van GSAK. Daar kan ik namelijk het hele jaar door m'n vragen stellen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mensen dat willen weten kunnen ze toch gewoon lekker naar jullie forum toe gaan . Hoef je dat hier toch niet te melden.

 

En dat die mensen nou niet op jullie forum komen is niet het probleem van gc.nl maar dat van jullie. Dus daar hoef je dit forum niet voor te misbruiken.

 

En dat die mensen het dan niet zouden weten is irrelevant, deze mensen kunnen namelijk ook zelf rond zoeken op internet en daar hebben ze jullie "attente" postings niet voor nodig.

 

Gaan jullie lekker met clyde chatten, ga ik wel lekker naar het forum van GSAK. Daar kan ik namelijk het hele jaar door m'n vragen stellen.

Ik begrijp nu in ieder geval je avatar...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat die mensen het dan niet zouden weten is irrelevant, deze mensen kunnen namelijk ook zelf rond zoeken op internet en daar hebben ze jullie "attente" postings niet voor nodig.

AH, OK, dus dit forum mag alleen gebruikt worden voor info over geocaching.nl. Andere info moeten ze zelf maar googlen. Informatie delen mag dus niet tenzij het over deze website gaat.

Duidelijk. Sorry, ik wist dit niet. Mijn excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach *Bajo*, dat jij het niet interessant vind wil niet zeggen dat anderen daar hetzelfde over denken.

 

Maar waarom is dat topic dan verwijderd? Er is toch niets verkeerds aan?

 

 

Ik zeg niet dat ik het niet interessant vind. Maar waarom moet dat nieuws hier geplaatst worden? Iedereen kan toch gewoon naar de site van global gaan?

Ik heb niets tegen global. Ik erger me er alleen dood aan dat ze altijd maar weer dit forum gebruiken om zogezegd "mede cachers in te lichten"

 

 

En waarom dat topic verwijderd is??? Geen flauw idee, ik had het zelf nooit weggehaald. Maar waarschijnlijk werd er geoordeeld dat het niet volgens de regels was

 

Ik begrijp nu in ieder geval je avatar...

 

 

Het leven is zo simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet is hier nooit verzocht om een chatsessie.

Erg veel pijn zal het de bezoekers dan ook niet doen denk ik.

En ze kunnen natuurlijk altijd verschillende sites bezoeken om bij de chatsessie te komen.

Ze kunnen Clyde ook een mailtje sturen, op diverse fora vragen stellen, een kennis vragen etc etc.

 

Bovenstaande staat overigens los van het verwijderen van het topic, dat begrijp ik ook niet.

 

Dit topic starten is echter ook redelijk zinloos.

Zulke vragen stel je via PM aan een modje, bezoekers kunnen de vraag waarom een topic verwijderd is waarschijnlijk niet beantwoorden.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AH, OK, dus dit forum mag alleen gebruikt worden voor info over geocaching.nl. Andere info moeten ze zelf maar googlen. Informatie delen mag dus niet tenzij het over deze website gaat.

Duidelijk. Sorry, ik wist dit niet. Mijn excuses.

 

[tunnelvisie aan]

 

Je hebt helemaal gelijk.

 

[/tunnlvisie]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mensen dat willen weten kunnen ze toch gewoon lekker naar jullie forum toe gaan . Hoef je dat hier toch niet te melden.

 

En dat die mensen nou niet op jullie forum komen is niet het probleem van gc.nl maar dat van jullie. Dus daar hoef je dit forum niet voor te misbruiken.

 

En dat die mensen het dan niet zouden weten is irrelevant, deze mensen kunnen namelijk ook zelf rond zoeken op internet en daar hebben ze jullie "attente" postings niet voor nodig.

 

Gaan jullie lekker met clyde chatten, ga ik wel lekker naar het forum van GSAK. Daar kan ik namelijk het hele jaar door m'n vragen stellen.

Ga jij nou lekker andere topics lezen, dan bemoeien mensen die wel geïnteresseerd zijn zich wel met dit topic.

Ga jij nou lekker cachen, daar heb je geen gc.nl en geen GSAK voor nodig.

Ga jij nou lekker in gc.nl geloven, maar laat andere meningen ook vrij.

 

Waarom moet er nou ALTIJD gedoe zijn als het om global gaat? Waarom kan er niet één keer even niet met commentaar op gereageerd worden?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga jij nou lekker andere topics lezen, dan bemoeien mensen die wel geïnteresseerd zijn zich wel met dit topic.

Ga jij nou lekker cachen, daar heb je geen gc.nl en geen GSAK voor nodig.

Ga jij nou lekker in gc.nl geloven, maar laat andere meningen ook vrij.

 

 

Heb je het nu over jezelf met jij????

 

1. Zou jij ook eens in overweging moeten nemen

2. zou jij inderdaad eens moeten doen

3. ga jij nou lekker naar global als het hier toch een aflopende zaak is

bewerkt door *BaJo*
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...