Spring naar bijdragen

Topic Chat Met Clyde


wolojoli

Aanbevolen berichten

Ja ja behalve als je op dat Global forum een beetje kritisch ben en dingen zegt wat enkele mensen op dat forum niet helemaal uitkomt, dan ben je plotseling niet meer hun vriendje en word je verbannen van allemaal gezellige uitspattingen en word er via een slinkse tam-tam aan iedere slaafse volger opgeroepen om vooral niet meer te reageren op enkele posters,

 

Ik kan Barny hier helemaal gelijk in geven.

 

Heb hier namelijk zelf ook ervaring mee, want er zijn mensen op global (als je van mensen kan spreken)

die het leuk vinden om te zieken.

En zich achter diversen nickenamen schuil houden op .nl.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Start

Weet iemand waar het topic over de chat met Clyde (GSAK) is gebleven?

/Start

 

Finish

Ja ja behalve als je op dat Global forum een beetje kritisch ben en dingen zegt wat enkele mensen op dat forum niet helemaal uitkomt, dan ben je plotseling niet meer hun vriendje en word je verbannen van allemaal gezellige uitspattingen en word er via een slinkse tam-tam aan iedere slaafse volger opgeroepen om vooral niet meer te reageren op enkele posters,

 

Ik kan Barny hier helemaal gelijk in geven.

 

Heb hier namelijk zelf ook ervaring mee, want er zijn mensen op global (als je van mensen kan spreken)

die het leuk vinden om te zieken.

En zich achter diversen nickenamen schuil houden op .nl.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

/Finish

 

 

p.s. Ik bedoel hier nix mee over Barny of keske, maar over waar we ergens eindigen. Het was gewoon keske die als laatste had gepost.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offtopic modus aan

 

Wat heb ik gedaan vandaag: diverse bomen afgetast i.v.m. hun geschiktheid als WP.

Door de blubber gelopen op zoek naar een geschikte locatie voor een eindcache.

Bij een aantal winkels gezocht naar interessante objecten

In de schuur ****** gemaakt en een munitiekist in de rode verf gespoten.

Diverse ******** en ******* in elkaar gezet.

Kortom: hoe heerlijk kan werken aan een nieuwe cache zijn!

PN

(die toevallig dit draadje leest en er geen touw aan vast kan knopen)

 

Offtopic modus uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Offtopic modus aan

 

Wat heb ik gedaan vandaag: diverse bomen afgetast i.v.m. hun geschiktheid als WP.

Door de blubber gelopen op zoek naar een geschikte locatie voor een eindcache.

Bij een aantal winkels gezocht naar interessante objecten

In de schuur ****** gemaakt en een munitiekist in de rode verf gespoten.

Diverse ******** en ******* in elkaar gezet.

Kortom: hoe heerlijk kan werken aan een nieuwe cache zijn!

PN

(die toevallig dit draadje leest en er geen touw aan vast kan knopen)

 

Offtopic modus uit

 

Dit is niet off-topic, dit is volledig on-topic.

 

Geef enkel aan waar hij komt te liggen alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik zelf ook wel eens dagjes ga cachen is er niet iedere seconde een mod aanwezig.

Schijnbaar is dit rede genoeg om dan niet te wachten op een discussie achter de schermen maar gewoon weer modder te gooien over een tp wat gesloten is.

De rede waarom die gesloten is had ik inmiddels gemaild aan de broekies.

 

Het jammere is dat ik niet de vervelendste ben en open(stond) voor een discussie.

Gezien we uiteindelijk allemaal beter worden over uitleg van programma's

Maar is een discussie achter de schermen wel mogelijk als mensen niet fatsoenlijk op een reactie kunnen/willen wachten?

 

Alleen de rede dat het draadje was gesloten kwam door de (lijkende) reclame voering voor Global.

Gezien er wel een draadje wordt geopend maar geen reactie op de vragen die gesteld werden.

 

Dus we zijn weer terug bij af?

Verdere reacties m.b.t. dit en het gesloten draadje kunnen worden gestuurd naar mijn inbox.

Modder gooien doe je maar tijdens het cachen als je daar zo nodig behoefte aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, oud zeer. Ik was toen nog helemaal niet aan het cachen. Ik zie mezelf dan ook als lid van na die tijd.

Toch heb ik wel moeite met de continue aandacht die Global hier op dit forum vraagt en/of krijgt. Dat vind ik onrespectvol en onfatsoenlijk t.o.v. GCNL, het forum waar je nu bent.

 

Zelf ga ik heel graag naar supermarkt A, en kom ook wel in supermarkt C. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar als ik in A ben dan zou het niet in me opkomen om daar te roepen dat C beter is, of een groter aanbod heeft. En andersom ook niet.

Mogelijk dat ook de eigenaar van C wel eens bij A klant is. Maar ook die gaat daar niet roepen dat de klanten naar C moeten gaan.

Heel soms heeft A een bepaald product niet. Als ik dan naar dat product vraag dan verwijst A me door naar C. Pure service vind ik dat want dat hoeven klanten helemaal niet te eisen.

 

Wat mij betreft zou hetzelfde moeten gelden voor GCNL en Global. Ze hebben beiden bestaansrecht. Sommige gebruikers voelen zich meer thuis bij Global, anderen bij GCNL. Prima. Maar verwacht niet dat Global het normaal vindt als je daar reclame gaat maken voor GCNL, of andersom.

 

Voor de duidelijkheid: bovenstaande door mij persoonlijk geschreven, niet als vertegenwoordiger van GCNL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het supermarkt voorbeeld vind ik eigenlijk nooit zo passen bij dit verhaal. Een supermarkt heeft als doelstelling klanten te krijgen. GC.NL heeft als doelstelling geocachend Nederland helpen (zie ook de slogan). Dat doe je door je bezoekers een uitgebreide wiki aan te bieden, een goed forum en door handige links te geven. Ik denk dat links naar chatsessies thuis horen bij het onderdeel handige linkjes.

Heel soms heeft A een bepaald product niet. Als ik dan naar dat product vraag dan verwijst A me door naar C. Pure service vind ik dat want dat hoeven klanten helemaal niet te eisen.

Dit is nou precies wat er hier gebeurd. GC.NL (Supermarkt A) heeft geen chatsessie met GSAK, GLOBAL (Supermarkt C) heeft dit wel. Dit zou je dan als GC.NL moeten aangeven. Alleen dat gebeurd niet, dus komt een eigenaar van GLOBAL hier naar toe om het te zeggen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel het mogelijk niet handig is om te reageren met: vraag het op die en die plaats, begrijpelijk vind ik het wel als je zelf het antwoord niet weet en de vraagsteller graag op weg wilt helpen. Want waar kun je een vraag over iets beter stellen dan op het platform waar datgene geregeld is/wordt?

Stel: hier wordt een dag van Staatsbosbeheer die ook interessant is voor geocachers aangekondigd en dan stelt iemand een vraag daarover. Dan wordt zo iemand toch ook doorverwezen naar de contact-gegevens van degene die daarover gaat, dus naar Staatsbosbeheer? Om dat nu meteen als reclame ofzo aan te merken, vind ik persoonlijk erg kort door de bocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zou je dan als GC.NL moeten aangeven. Alleen dat gebeurd niet.

Ik heb er geen probleem mee om door te verwijzen in dit voorbeeld, en ook niet als het gaat om tools die GCNL niet heeft.

Het zou echter prettiger zijn als iemand van Global contact opneemt het GCNL om hen te informeren. Daarna kan GCNL zelf besluiten om het al dan niet te posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als ik in A ben dan zou het niet in me opkomen om daar te roepen dat C beter is, of een groter aanbod heeft. En andersom ook niet.

Er was alleen een postje geplaatst over de mogelijkheid om live met de maker van GSAK te kletsen. Meer niet. Heeft niets met beter of wat dan ook te maken. Dat is jouw perceptie geweest, maar niet zoals de post geplaatst is.

 

Wat mij betreft zou hetzelfde moeten gelden voor GCNL en Global. Ze hebben beiden bestaansrecht. Sommige gebruikers voelen zich meer thuis bij Global, anderen bij GCNL. Prima. Maar verwacht niet dat Global het normaal vindt als je daar reclame gaat maken voor GCNL, of andersom.

Weer het 'hun bezoekers' 'onze bezoekers' verhaal. We hebben beide bezoekers.

En nee, de buren heeft totaal geen problemen met het wijzen van bezoekers naar geocaching gerelateerde zaken. Of dat nu op de buren is of erbuiten. Dus als jullie iets interessants hebben, geef dit gerust aan op de buren. Wij willen juist dat mensen geïnformeerd worden.

 

- Robert

bewerkt door De broekies
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij willen juist dat mensen geïnformeerd worden.

 

- Robert

 

Onzin, als je dat aangehaalde zo graag had willen berijken was dat zelfde postje ook op het forum van Groundspeak neergezet,

Dat is niet gebeurt dus kon dan niet met dit verhaal aan.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er geen wij/zij bestaat snap ik niet waar alle ophef vandaan komt.

Volgens mij is er toch een kleine harde kern actief die op de andere site niet echt rooskleurig over gc.nl praat.

Om vervolgens hier te doen of je neus bloedt wordt dan natuurlijk niet echt als geloofwaardig gezien.

Ja we zijn allemaal geocachers en ja sommigen hebben een duidelijke voorkeur voor een site.

Een pasklare oplossing? Nee, ik denk t niet.

 

Barny, goed punt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...