Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mij lijkt een kerst-event ook erg leuk!

Een mooie gelegenheid om er inderdaad even uit te gaan. Met Sint is daar veel minder tijd voor omdat er geen vrije dagen voor zijn.

Ook ik vraag mij af of de nieuwe Sint weet/wist dat er door de Cacheman geen event meer georganiseerd zal worden. Als iemand iets niet meer wilt doen is dat natuurlijk prima, maar wellicht wilt iemand anders voor Cacheman spelen?

Voor dit jaar hoop ik dat er voldoende Zeeuwen mee willen doen, zodat er match te maken valt. Het is voor ons de eerste keer!

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Hoe pakt men dit aan, graag wat bruikbare tips

Zoals: heb je toestemming nodig voor plaatsen??

Je biedt de cache toch niet ter reviewen aan?

Anders krijg je hele rare taferelen.

bewerkt door handleiding
Geplaatst

Hoi Handleiding.

Je hoeft geen toestemming te vragen om er een cache neer te leggen, maar hij moet er wel mogen liggen dus niet zonder het te vragen een kist in de tuin van die mensen die 3 straten verderop wonen stoppen :rolleyes:

De cache gaat niet naar de Rev. en blijft er ook maar een paar dagen liggen.

Dus route uitzetten in openbaar gebied cache op het laatste moment neerleggen en hopen dat de juiste mensen hem vinden .

Nog ff een tip laat iedereen evt op forum zetten waneer hij de cache denkt te gaan lopen kun je hem zo laat mogelijk neerleggen .

Geplaatst (bewerkt)

Nog ff een tip laat iedereen evt op forum zetten waneer hij de cache denkt te gaan lopen kun je hem zo laat mogelijk neerleggen .

Niet iedereen leest dit forum, dus dat lijkt me niet zo handig. In de eventbeschrijving staat dat je surprisecache er 2 dagen van te voren (1 december) moet liggen.

Vorig jaar heb ik mijn cache geplaatst op een plek waar ik al toestemming voor had om een cache te plaatsen.

bewerkt door oliphientje
Geplaatst

Wij hebben nog nooit een cache of route gemaakt. Is het dan wel raadzaam om mee te doen? Kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden om aan ons gekoppeld te worden. Die cache moet dat een mysterie zijn of mag het ook een traditonal zijn?

Geplaatst

Gewoon je best doen op iets leuks, en het komt wel goed.

Het hoeft niet perse een perfect doortimmerde cache te zijn, maar wel een leuke verrassing.

De enige teleurstellende surprise die ik heb meegemaakt was een waarbij ik meteen naar de "cache" werd gestuurd. Bijna een traditional dus. Verder heb ik er altijd van genoten.

Geplaatst

Voor ons is een tradi weer wel geschikt met een slecht lopend gezinslid.

Ik kijk zelf altijd eerst voor wie ik de cache moet maken voor ik een route uitzet zou jammer zijn als je een tocht uitzet van tig kilometer voor een gezin met kleine kinderen.

Niet iedereen leest dit forum, dus dat lijkt me niet zo handig. In de eventbeschrijving staat dat je surprisecache er 2 dagen van te voren (1 december) moet liggen.

Vorig jaar heb ik mijn cache geplaatst op een plek waar ik al toestemming voor had om een cache te plaatsen.

Weet ik maar als de cache op een openbare plaats ligt met veel muggels is de kans kleiner op een rip .

Geplaatst

Ik hoop dat er dit jaar wat meer cachers mee doen uit deze omgeving (zuidwest Drenthe), anders is de kans groot dat we weer "voor elkaar" wat neerleggen. Het criterium van een straal van 25 km vind ik prima mits voldoende deelname. Onze eerste tocht ging destijds helemaal naar Fort Spijkerboor achter Purmerend. Maar dat was ook een tijd dat de benzine nog goedkoper was :rolleyes:

Wat surprise event betreft, voor ons mag het wel alleen een Sint event zijn. Kerst is vaak lastiger i.v.m. vakanties en andere afspraken. Bovendien hoort een surprise en een grappig gedicht bij Sint en niet bij Kerst. En kan je leuk inspelen op anekdotes van de betreffende cachers en/of kinderen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik heb het idee dat het event online is maar ik vraag me af wat de link naar dit event is. Kan iemand die hier plaatsen want onder events op startpagina kan ik hem niet vinden.

Alvast bedankt, ook namens de kids.

Purk

Geplaatst

Bedankt voor de link.

Het lijkt mij een erg leuk event.

Wat moet je op het verlanglijstje zetten. Alleen wat je graag in de cache wil hebben. Of wat voor soort route je wil?

Zoals veel lopen of wat minder.

In het laatste geval kan je eigenlijk pas de route maken als je weet voor wie je hem maakt. Zou zonde zijn als ik een lang multi maak voor een team dat niet meer dan 1 km wil lopen.

Geplaatst

Wij hebben nog nooit een cache of route gemaakt. Is het dan wel raadzaam om mee te doen? Kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden om aan ons gekoppeld te worden. Die cache moet dat een mysterie zijn of mag het ook een traditonal zijn?

Ik denk dat het juist een hele leuke manier is om je eerste cache te maken! Ondertussen hebben jullie vast genoeg caches gedaan om te weten wat wel en niet leuk is (al is dat natuurlijk erg subjectief) en daar kun je natuurlijk je cache-idee op baseren. Aangezien het om een tijdelijke cache gaat, is het soms veel makkelijker om iets te maken. En mocht je erg veel inspiratie krijgen en er een erg goede reactie op komen van degene die jullie cache heeft gelopen, zou je zelfs kunnen overwegen er een permanente cache van te maken!

Dus ik zou zeggen, ga helemaal los!

Daarnaast is het krijgen van de cacheroute ook erg leuk!

Geplaatst

Beste sinterklaas,

Bedankt voor de vele uren die je in het spel heb ingebracht. Heb het met plezier de events gedaan.

Veel succes met de verder plannen :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...