Spring naar bijdragen

Geoleaks Vraag


De Wijngemachtigde

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waarom mijn vraag niet in de meest recente forumberichten staat, dus stel ik 'm hier opnieuw:

 

Ik heb geen idee waarom, want ik heb nog nooit iets gezegd op het forum van Geoleaks, maar ik heb een ban te pakken.

Prima, hoe meer bans hoe beter, totdat er niemand meer overblijft die er op mag, maar kan iemand mij vertellen welke van mijn puzzels, die hier te zien zijn, inmiddels als hapklaar brok te grabbel ligt op die site?

Ik weet dat "Het aangeschoten schaap", en ik geloof ook "Het octrooi" inmiddels geen puzzel meer zijn, maar wil het ook graag van de rest weten.

 

Als iemand mij kan helpen, graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

....

Als iemand mij kan helpen, graag.

 

Welke GC codes? Dan kijk ik even .... alhoewel ook ik een ban heb ....hehehehehehehe.

Mag via DM, mag via dit forum. Zie maar!

 

Mijn cache 'Wat een combinatie' staat daar ook, en daar ben ik .......

Dus hoe meer ik anderen kan helpen om te weten of hun caches daar staan, of hoe GL uit schakelen....graag.

 

Weg met GL!!!!

 

oja, geef ook even aan in welke provincie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou. Al je caches liggen in NH volgens mij. Dus ik heb alleen NH onderzocht.

 

Het Octrooi: GC1GDWX (NH)

komt als opgelost voor - had je al aangegeven.

 

Het Aangeschoten Schaap: GC1CM4Y (NH)

kan ik niet in NH afdeling vinden - dit in tegestelling tot wat je schreef.

En is dus nog steeds een puzzel :thumbup:

 

Verder kan ik geen andere van je vinden. Dus die andere (nog niet gearchiveerde) zitten voorlopig nog veilig ! :beerchug:

 

-Groeten-

bewerkt door De GEO Ridders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC1PE0R niet

GC1J6X5 niet

GC1J678 niet

GC1NHA8 niet

GC1NHA4 niet

GC1NGKN niet

GC1GDWX (octrooi) wel. Oplossingen worden gegeven: A=..., B=..., etc.

GC1DA90 niet

GC1CR82 niet

GC1CM4Y (schaap) wel. Er wordt een link gegeven waarna het oplossen een fluitje van een cent is.

 

2 op 10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu? Worden al deze caches gearchiveerd? Of ga je nu alle cachers die deze 2 caches vinden aanklagen wegens gebruik van geoleaks?

 

Wat heeft het voor nut dat je weet welke caches daar staan? Je weet niet wie het gebruikt, ik durf te wedden dat 90% van alle Nederlandse cachers nog nooit van Geoleaks heeft gehoord.

 

Daarnaast weten we ondertussen wel dat er daar veel bans worden uitgedeeld, dat hoeft echt niet elk topic herhaalt te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen we wel een site oprichten: progeoleaks.nl

Laten we daar al die leuke banners en plaatjes opzetten. Zorg vooral dat de naam zo veel mogelijk voorkomt en dat iedereen ervan af weet. Komt het aantal gebruikers zeer ten goede, om nog maar niet te praten over die oplossingen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 klein voordeeltje van het krijgen van een BAN op GL voor ons was deze BAN-BANNER

 

726ecdbe-da92-4dd9-a72a-16ec467b4cca.jpg

 

:lol1:

 

Ik WIL GEEN lid worden van GL! Maar ik weet wel het coördinaat!! Mag ik nu de BAN-ner gebruiken? :unsure:

(waarschijnlijk wordt mijn IP nu al door GL op een zwarte lijst gezet, omdat ik een negatief bericht over ze publiceer... :oops: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...