Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

wij willen binnenkort een nieuwe cache leggen, het plan was een virtuele, maar... die mogen niet meer. Het probleem is nl dat wij voor ons werk vaak voor een maand of 3 weg zijn en dan geen onderhoud aan de cache kunnen plegen als we thuis zijn. Nu is het idee van de cache naar ons idee erg leuk (willen nog niet te veel verklappen), heeft iemand een idee? Het zou zo moeten gaan dat je een code en email adres krijgt en hem dan na een retour email kunt loggen, zo kunnen wij hem veilig houden. Nu snap ik het idee van 'uitsterven' van virtuele, maar heeft iemand een idee?

Geplaatst

Wat jullie willen kan niet meer. Een logboek is verplicht, met uitzondering van earthcaches. Waarom probeer je geen afspraken te maken met een bevriende cacher uit de buurt ?

Geplaatst

Earthcache, antwoord (op de door jullie verzonnen vraag) verwerken in een emailadres (juisteantwoord@gmail.com), bij het juiste antwoord (dus juist emailadres) komt er een reply je kant op, loggen maar, klaar.

Succes!

Geplaatst

Earth cache is niet het antwoord denk ik, want die moet een natuurlijk iets hebben.

Wel goed nieuws voor bas en noortje: De virtuele cache type komen waarschijnlijk terug.

Geplaatst

Earth cache is niet het antwoord denk ik, want die moet een natuurlijk iets hebben.

Nergens gelezen dat de omgeving van de ts niets natuurlijks (lees: educatief en geologisch) heeft.

De virtuele cache type komen waarschijnlijk terug.

Ik hoop dat dit een grap is.

Geplaatst (bewerkt)

De virtuele cache type komen waarschijnlijk terug.

Ik hoop dat dit een grap is.

Geen grap denk ik....

link

" Bring Back Virtuals........

Status: planned

We have a basic draft of the functionality complete and are trying to schedule the development of the concept along with other projects like maps, statistics, API and favorites.

Our hope is to get something out by spring. Fingers crossed."

Jeremy: admin.

Edit: Dus de topicstarters kunnen ook even op deze ontwikkeling wachten, om te zien of het past bij hun idee.

bewerkt door Sivota
Geplaatst

We zijn er nog eens over na gaan denken en het gaat waarschijnlijk toch een fysiek logboek worden, virtueel was voor ons makkelijker geweest, maar het idee 'prikkelt' te veel om te laten liggen.

Geplaatst

We zijn er nog eens over na gaan denken en het gaat waarschijnlijk toch een fysiek logboek worden, virtueel was voor ons makkelijker geweest, maar het idee 'prikkelt' te veel om te laten liggen.

Het is altijd ook nog een optie om een bevriende of naburige cacher te vragen om in de periodes van jullie afwezigheid, de cache in de gaten te houden / te onderhouden, indien nodig.

Zelf heb ik langere tijd een aantal caches van een ander in beheer en onderhoud gehad, tijdens diens afwezigheid.

Waarschijnlijk de meest simpele oplossing.

Geplaatst

Of de cache op inactief zetten in de periode dat je niet beschikbaar bent. Gebeurd bij caches in een gebied met seizoensopenstelling ook. Volgens mij moet je het gewoon zo zien. Je kunt er ook voor kiezen om hem pas op inactief te zetten als de eerste serieuze not found log binnenkomt. Een goede cache kan 3 maanden zomaar zonder omkijken blijven liggen.

Geplaatst

Een wat lastiger mystery wordt in mijn beleving niet op dagelijkse basis gevonden en heeft derhalve minder onderhoud nodig. Wel goed muggle-proof verstoppen (maar dat moet altijd)

Geplaatst

Ja, zonder al te veel te verklappen, hij zal zeker niet vaak gevonden worden, maar dat maakt het wel apart naar ons idee. Hij zal ongeveer met een paar dagen online komen in de buurt van Hoorn. Zal wel een logboekje gaan bevatten, ben nu wel overtuigd dat dat leuker is dan een virtuele. Maar als je een cache op inactief laat, wordt hij dan niet na verloop van tijd van de site gehaald?

Geplaatst (bewerkt)
Maar als je een cache op inactief laat, wordt hij dan niet na verloop van tijd van de site gehaald?

Als je aangeeft waarom hij op inactief staat en als je hem geen jaar inactief houdt zal hij niet snel verwijderd worden. Dit gebeurt namelijk niet automatisch, maar dat kan de Cache eigenaar of de reviewer alleen doen. Laten de reviewers nou vaak wat beter te doen hebben dan die >10.000 caches te gaan nakijken...

PS: Ben wel nieuwsgierig, wil je misschien een linkje plaatsen op het forum als het zover is? :dribble:

bewerkt door Waldio
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...