Spring naar bijdragen

Loggen 'eigen Cache(S)'?


LeoCache

Aanbevolen berichten

Allereerst wil ik graag voorkomen dat er een strijdachtige sfeer ontstaat naar aanleiding van deze vraag. Respecteer dus elkaars mening en ga niet lopen hakken aub!

 

Nu ik mijn eerste cache heb gelegd (naar mijn gevoel vééls te laat, zo leuk als ik dat nu vind), vraag ik me af of je je eigen caches óók als 'found' opneemt in je listings. Ik merk dat daar verschillend mee wordt omgegaan. Zijn daar richtlijnen voor?

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij valt het onder het kopje "not done" als je je eigen cache logt. Als je de regel hanteert "Als je naam in het logboekje staat....." dan zou je weer wel een eigen cache mogen loggen. Van mij mag dat altijd tenzij je daarmee een ander een FTF, STF of TTF ontneemt. Zelf zou ik geen eigen cache loggen omdat in vind dat je er zelf niet de moeite voor hebt gedaan die een ander ervoor moet doen. Buiten de moeite van plaatsen, toestemming etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst wil ik graag voorkomen dat er een strijdachtige sfeer ontstaat naar aanleiding van deze vraag. Respecteer dus elkaars mening en ga niet lopen hakken aub!

Waarom direct verontschuldigen? Waarschijnlijk heb je al een vermoeden dat je vraag enige weerstand oproept? En als je dat vermoeden hebt, niet doen dus!

 

Volgens mij zijn er niet zoveel cachers die dat doen, dus nee, gangbaar en gebruikelijk is het niet.

Je eigen cache loggen is toch ook wel erg vreemd als je goed nadenkt?

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij doen het niet, maar kennen mensen die het wel doen.

 

Ik heb ooit ergens een mooie reden gelezen van een legger die een eigen cache had gelogd: Zijn cache was door een of andere oorzaak verkeerd terug geplaatst. Toen hij not found logs kreeg is hij zelf gaan zoeken en heeft uiteindelijk zijn eigen cache met veel moeite teruggevonden. Voor die moeite heeft ie zich met een found beloond :)

Vond ik wel weer een grappig verhaal. Het is ook maar een spelletje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mij al een tijdje iets afgevraagd, en ga het toch even in de groep gooien.

Zelf mijn eigen caches loggen is zinloos en not-done.

 

Maar wat als je een jaar geleden bent verhuisd en een deel van je caches hebt laten adopteren.

En komend voorjaar of zomer wil teruggaan om met een fietsrondje langs een aantal van deze caches te gaan (de EKP serie) en deze te loggen. Mag dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wowwww... WAT een reacties in die korte tijd. Dank allen daarvoor!

 

Waarom direct verontschuldigen? Waarschijnlijk heb je al een vermoeden dat je vraag enige weerstand oproept? En als je dat vermoeden hebt, niet doen dus!

Klopt! Ik wilde het ook niet doen, maar peilde toch hier en daar andere meningen. Vandaar toch maar mijn vraag hier op het forum gesteld. Maar ik geloof dat de neuzen wel allemaal dezelfde kant uit staan, dus geniet ik lekker van de logjes van de 'zoekers' in plaats van dat ik mijn eigen logje ga zitten lezen... :thumbup:

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou het ook nooit doen! :blush:

mag niet liegen :thumbdown:

heb eenmaal een eigen cache gelogd omdat het de bruidsschat voor team Nessa was.

het leuke daarvan was dat hij 100 keer gelogd is en ik kon 100 coins en tb's overhandigen !

logboek en kist met trackables is toen overhandigd aan het bruidspaar

GC26276 de Bruidsschat voor team Nessa

 

 

 

 

Maar wat als je een jaar geleden bent verhuisd en een deel van je caches hebt laten adopteren.

En komend voorjaar of zomer wil teruggaan om met een fietsrondje langs een aantal van deze caches te gaan (de EKP serie) en deze te loggen. Mag dat?

 

alleen als het eindcoord is veranderd :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Maar wat als je een jaar geleden bent verhuisd en een deel van je caches hebt laten adopteren.

En komend voorjaar of zomer wil teruggaan om met een fietsrondje langs een aantal van deze caches te gaan (de EKP serie) en deze te loggen. Mag dat?

 

Ik zei al, wat maakt het uit, het is toch maar een spelletje?

 

De vraag is dus: Als je dat rondje straks gefietst hebt, en een aantal van die caches hebt gelogd, heb je dan een leuke dag gehad zonder het plezier van anderen aan te tasten? Als het antwoord ja is, dan moet je het gewoon doen toch?

Wij zouden het niet doen, maar dat doet er dus niet toe. Ik vraag me wel af wat je gaat loggen... "verrassend plekje"? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...