Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Met groot verdriet heb ik moeten zien hoe de buit gekaapt is. Als slecht verliezer zal ik nu nog een heel jaar moeten toezien hoe een ander met een glorieuze overmacht heeft gewonnen.

Dat is gewoon niet leuk. Teleurgesteld ook in de wedstrijdleiding die veel te goed zijn werk deed.

Groet van Siemp.

Gefeliciteerd WBKwadraat en dank Wijngemachtigde voor de organisatie.

Geplaatst

En daarom....zijn er troostprijzen!! Hoera!! :thumbup::thumbup:

Natuurlijk is het nog steeds interessant om voor plaats 2 t/m 20 te gaan, want die krijgen allemaal ook een schitterende prijs (niet zo mooi als de hoofdprijs natuurlijk, maar toch).

En de kilometerprijs is ook niet mals! Race on!

En de gokwedstrijd om het aantal kilometers te raden van de kilometerprijswinnaar...je wilt het niet weten, zo mooi!

Overigens, daarover gesproken: NOG MAAR 2,5 dag om je voorspelling in te sturen. Vrijdag sluit de termijn! Doe nog mee, nu het nog kan! Gewoon je voorspelling naar het bekende emailadres en je doet mee voor de prijzen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

De man op de kermis zei het vroeger bij ons voor de deur al, dagen lang: Winnen winnen winnen, prijzen winnen. Kom d'r maar bij!

Geplaatst

WBKWADRAAT, ook via het forum mijn felicitaties. Aardig nog om te vermelden is dat je zelf ook heel fanatiek hebt geholpen om de coins van je mededeelnemers verder te helpen. Dat geeft de overwinning extra glans.

Geplaatst (bewerkt)

Ik vind het wel een goed moment om de prijzen voor de plaatsen 1 t/m 20 bekend te maken in de 12 Provinciën Geocoinrace. Ik heb nog meer prijzen, dus als iemand z'n eigen donatie wint, of iets wint wat hem of haar niet kan bekoren, dan kan ik nog schuiven. Maar dit is in principe het rijtje:

Hoofdprijs Een complete set van 5 Compass Rose Geocoins 2010 + Een 10 jaar geocaching in Nederland geocoin

2e prijs Een South Pointing Chariot Geocoin

3e prijs Een Haec Libertatis Ergo Geocoin XLE antique bronze/silver

4e prijs Een 10 jaar geocaching in Nederland geocoin

5e prijs Een OFZE Geocoin

6e prijs Een Locationless microcoin + een Geocaching Keycord zwart

7e prijs Een setje TB tags

8e prijs Een Koe FarmTagZ

9e prijs Een True and Eternal geocoin

10e prijs Een rechthoekige magnetische geocachecontainer

11e prijs Een Salzburg Geo Fortress 2009 mega event geocoin

12e prijs Een California micro geocoin

13e prijs Een Petling met logboekje, potlood en dop

14e prijs Een Kansas Sunshine micro geocoin 2007

15e prijs Een Kansas Sunshine micro geocoin 2008

16e prijs Een Kansas Sunshine micro geocoin 2009

17e prijs Een personalized wilg Geotag

18e prijs Een microcache + logboekje

19e prijs Een setje van 6 geocache stickers (micro)

20e prijs Een setje Geocaching armbandjes

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Nog maar even een laatste oproep, want insturen kan alleen vandaag nog, 31 maart 2011.

Vanavond om 24.00 uur sluit de inschrijving.

Wie voorspelt de juiste kilometerstand van de coin die uiteindelijk gaat winnen in de kilometerwedstrijd op 31 december 2011??

Stuur een email naar geocoinrace2011(@)gmail.com [zonder die haakjes] met daarin je nickname (en/of echte naam) en de door jou voorspelde kilometerstand van de coin die de kilometerrace gaat winnen op 31 december 2011. Je hoeft dus niet de coin te voorspellen, alleen het aantal kilometers inclusief het aantal bonuskilometers.

Winnen, winnen, winnen. Prijzen winnen.

Laat die voorspellingen maar komen, ik ben er klaar voor!! :dribble::dribble:

Geplaatst

Team Sinus, jullie mogen de pechcoin houden, al was het al vanwege de vertraging.

Tot onze verbazing is de coin plotseling weer opgedoken. :eek:

Wil hem ook met alle plezier weer terugsturen hoor!

Geplaatst

En er is weer geloot!!

Dit keer voor de verplaatsprijzen voor de maand maart:

5e86686f-107c-41aa-af7b-be19130f7590.jpg

De ongeactiveerde Geocaching Across the Atlantic Geocoin (links) is gewonnen door Tedboom die de coin van CCWAM op 9 maart dropte in Ieder Huisje heeft zijn Kruisje.

De maandelijkse ongeactiveerde Nomad geocoin + TB buddy (midden) is gewonnen door WoSyHi die de coin van veulen op 19 maart dropte in Het menselijk lichaam: spijsvertering.

En de non-trackable sample van de Haec Libertatis Ergo geocoin is gewonnen door DiedB die op 6 maart de coin van Zeldenrust dropte in Krimpenerwaard - de Kwakels.

Winaars: gefeliciteerd! :punk:

De spullen komen zsm naar jullie toe.

Nog even wat weetjes en feitjes:

- In maart zijn er 318 verplaatsingen geweest.

- De coin van WBKWADRAAT is op 28 maart als eerste over de finish gekomen, en is daarmee de winnaar van de 12 Provinciën Geocoinrace 2011.

- Huntpostmus heeft al 300 km aan bonusmateriaal verzameld via 6 provinciehuizen!

- Er zijn zo'n 45 voorspellingen binnengekomen in de 'raad de kilometerstand wedstrijd'.

- Er zijn al zo'n 10 coins vermist, of ergens diep in Duitsland terechtgekomen. De coin van tovenaartje maakt het daarbij wel heel bont: deze coin bevindt zich nu in Duitsland en heeft inmiddals al 4 :eek: events bezocht, waarvan 3 bij onze oosterburen!! Smeekbedes om deze coin terug in NL te krijgen lijken daarbij niet te helpen. Dat schiet echt helemaal niet op, en daarom krijgt tovenaartje hierbij ook een pechprijs uitgereikt: een Triple Dragon geocoin. :yes:

- Een andere kanshebber op een pechprijs is Racerund Hendrika van De Pad die in het zicht van de haven (met 9 provincies op de teller) nu helemaal naar onderen zakt in het klassement vanwege een 'duivelse' drop/retrieve in Drenthe. We wachten nog even af, want misschien komt Hendrika toch weer ergens tevoorschijn.

Geplaatst

Leuk dat ik heb gewonnen, ik wist niet eens dat er een verloting was onder de verplaatsers van de coins! :thumbup:

Geplaatst

WBKWADRAAT van harte gefeliciteerd met de overwinning. ik hoop dat mijn coin dit jaar de finish zal halen

Geplaatst

:thumbup: nummer 2 een feit? :thumbup:

Een schaap over de dam dan volgen er meer! Oliphientje lijkt een belangrijke verplaatster te worden. Ook mijn coin heeft ze een duwtje gegeven.

B&P eindelijk over de laatste hobbel heen. Finish bereikt! Gefeliciteerd.

Groetsels

Geplaatst

We waren al bezig met onze overwinnings speech en de champagne stond al in de koelkast maar helaas werden we op het laatste moment nog ingehaald door wbkwadraat.

Maar Joop zoetemelk was ook een goede wielrenner dus de tweede plaats is ook niet gek. Alle verplaatsers bedankt zonder jullie was dot niet mogelijk geweest en we hebben heel veel plezier beleefd aan de race !!!!

Groetjes B&P

Geplaatst

De Hummer is ook gefinisht! De log verscheen pas vandaag, maar gaat ook over gisteren. Wie is nu de echte tweede en de echte derde?

Spannend nog even...

Gefeliciteerd Brain & Pinky en team Guppies!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...