Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat is zeker weer smullen! Ze zien er mooi uit. Als je de link aanklikt en vervolgens één van de coins dan staan de kosten vermeld. Ze zijn zo'n 8.50 tot 9 euro per stuk zag ik.

Geplaatst

Januari 5 provincies aangedaan, februari heeft hij uitgerust. Nu in maart gaat het niet goed met droppen en retrieven. Vorige week is hij gegrabt omdat hij maar niet gedropt werd. Zaterdag is hij gezien in een cache in Roozendaal en zondag is hij gedropt (door de grabbers) in Deventer. Hij was dus tegelijkertijd in handen van een cacher en in een cahce in Roozendaal????? Maar even kijken hoe het nu verder gaat, denk dat er iemand een code verkeerd heeft ingevoerd, maar wie?

Geplaatst

@Sanpetev:

Ik denk dat mar-ine vergeten is de coin te droppen in GC2P7RC tijdens zijn FTF van die cache op 18 maart, waarna de coin werd discovered door Tullepetaon op 19 maart (eigenlijk 18 maart, maar de discovered log werd pas op de 19e verstuurd), en de coin door edenloon op diezelfde dag werd meegenomen door te 'grabben'. Misschien was dit snelle grabben ook wel weer de reden dat mar-ine niet kon droppen, maar goed. Ik heb alle logs gezien hoewel sommige inmiddels zijn verwijderd bij de coinpagina.

De coin ligt nu naar mijn weten in Historisch Deventer - De Muntentoren waar hij door edenloon op 20 maart is gedropt.

Als je mij het Tracking Nummer (dat op de coin staat) stuurt, trek ik het recht en krijg je het bezoek van GC2P7RC alsnog.

Geplaatst

Helaas is van onze racecoin TB2HMR1 na 6 januari ook niets meer vernomen.

Dikke pech...

En dus gaat er vandaag ook een Triple Dragon geocoin richting team Sinus. Opgenomen in het rijtje pechvogels. :crybaby:

En wie schetst vandaag onze verbazing??

De coin van team Sinus is weer terecht. Na ruim 2 maanden zoek te zijn geweest, is deze weer opgedoken in Amsterdam. :thumbup:

Team Sinus, jullie mogen de pechcoin houden, al was het al vanwege de vertraging.

Geplaatst

Misschien handig om de pechvogels op een nominatielijst voor pechvogels te zetten en aan het einde van de race, de grootste/echte pechvogels te kiezen?

Geplaatst

Uit de gebeurtenissen met de coin van Team Sinus blijkt wel dat het toch nog enigszins goed kan komen met coins die eerder waren aangemerkt als pechvogel.

Ik heb al een lijstje van 'mogelijke pechvogels', vooral gebaseerd op notes als "coin niet aangetroffen in de cache", o.i.d.

Dit lijstje schoon ik van tijd tot tijd op, als blijkt dat het allemaal wel meevalt. Na de race kan ik inderdaad wel een kleine poll uitschrijven om :down: de grootste pechvogel :down: te kiezen. Geen slecht plan dus.

Ik behoud me wel het recht voor om de in mijn ogen zielige cachers een van de 5 door RvU gedoneerde Triple Dragon coins te sturen. Ik heb er nog 2. Als die 2 ook nog vergeven zijn, wordt er daarna nog slechts genomineerd en zien we wel wie de zieligste geocoinracer is aan het eind van de rit.

Geplaatst

Misschien handig om de pechvogels op een nominatielijst voor pechvogels te zetten en aan het einde van de race, de grootste/echte pechvogels te kiezen?

Mag dit ook voor de vomar race :rolleyes:

Geplaatst (bewerkt)

In de stand van de kilometers is inmiddels de coin van Geo Gravers (deze hier) de coin van Brain and Pinky voorbij met een stand van maar liefst 1084 kilometers (incl bonus)!!

Hetgeen mij direct brengt bij de sub-competitie om het aantal kilometers van de uiteindelijke winnaar in het kilometerklassement te raden. Nog 1 week om in te sturen!!

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Hetgeen mij direct brengt bij de sub-competitie om het aantal kilometers van de uiteindelijke winnaar in het kilometerklassement te raden. Nog 1 week om in te sturen!!

Hoe en waar moet dat ook al weer? (ik kan het niet vinden)

Geplaatst

Hoe en waar moet dat ook al weer? (ik kan het niet vinden)

klik hier

Geplaatst

Een ongeactiveerde Travel Racer (Blue).

wat zou ik die graag willen winnen!

Wij hebben namelijk twee weken geleden onze eigen blauwe cacheracer gekocht (ietsje groter dan de Travel Racer, maar toch van zeer schappelijk formaat en redelijk milieuvriendelijk). Caches op 22 km van onze thuiscoordinaten heten nu opeens 'dichtbij' ...

Maareh, even een beetje meer ontopic: wat houden de verplaatsers het spannend zeg! Wanneer wordt er nu eindelijk een coin de 12de provincie in geholpen?

Geplaatst

We hebben een winnaar?!?!!!!

Volgnes mij is de Meet & Greet coin van WBKWADRAAT over de finish. Hij heeft vandaag Zeeland bereikt.

Leuk hoor, zo lang voor gestaan, daarna ingehaald en nu toch als eerste over de finish. Ik ben blij dat ik mee heb mogen helpen aan een stukje van zijn race.

Gefeliciteerd!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...