Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vind ik wel een aardig idee; "iedereen loot mee voor die gps". En die andere prijsjes moeten klein en leuk blijven. Het is voornamelijk de lol van het laten rondreizen van de coins. Niet dat competitief gestress van "gaan voor de winst". Dat soort onzin bestaat al teveel (en dat uit de mond van iemand die vanavond een FTF heeft gescoord). Ik ga een mooie coin uitzoeken die mee gaat doen. Leuk, Whino, dat je het voortouw hebt genomen! Komt er ook nog een gezellige uitreikingsbijeenkomst (liefst niet midden in de winter)(indien wel, dan met gluhwein)?

Het blijkt dat veel mensen het toch wel jammer vinden dat er zo'n indrukwekkende prijs aan een zo'n vrijblijvend en ontspannen coinwedstrijd hangt, en dat het daarom beter is om die prijs niet als hoofdprijs voor te stellen. Persoonlijk vrees ik ook echt een beetje voor de race zelf. Dus, ga er voorlopig van uit dat de Magellan als prijs wordt uitgedeeld in een loterij waar elke deelnemer evenveel kans heeft, zoals opgebracht door MatsRetep.

@no-name: of er een event komt, dat durf ik nu nog niet te zeggen. Het is geen slecht plan, dus het zou best kunnen. ALS er een uitreikingsevent komt, dan waarschijnlijk in januari 2012 omdat dan alles nog vers is. Koek-en-sopie tentje huren, schaatsen mee, sjaals om en mutsen op.

Gezellig. :beer::wine::pepsi:

Geplaatst

Ah, leuk! Het hoeft ook geen echt heel event te zijn, maar idd koek en zopie en een gezellig groepje bij elkaar. Ik was trouwens even bang dat je een hartverknettering zou krijgen bij het voorstel van gluhwein. Maar dat viel dus wel mee, gelukkig :)

Geplaatst

Ah, leuk! Het hoeft ook geen echt heel event te zijn, maar idd koek en zopie en een gezellig groepje bij elkaar. Ik was trouwens even bang dat je een hartverknettering zou krijgen bij het voorstel van gluhwein. Maar dat viel dus wel mee, gelukkig :)

Gluhwein...prima, als het maar slobbert!!

Geplaatst

Fijn dat de feedback serieus wordt genomen :thumbup: .

Als het om niet extreme prijzen (> €20.-) gaat doe ik graag mee.

Gewoon omdat het leuk is en er geen/minder druk is om te winnen.

Grappig om een loterij te maken, terwijl ik de coinrace zelf een loterij noemde...

Geplaatst

Prijzenpot inmiddels aangevuld met een gulle gift van de geocachingshop.nl, waarvoor dank!

Fijn dat de feedback serieus wordt genomen :thumbup: .

Als het om niet extreme prijzen (> €20.-) gaat doe ik graag mee.

Gewoon omdat het leuk is en er geen/minder druk is om te winnen.

Grappig om een loterij te maken, terwijl ik de coinrace zelf een loterij noemde...

Je staat weer tussen de aanmeldingen! :thumbup:

Geplaatst

Ik zou ook graag mee willen doen met deze race, maar er is iemand zo slim geweest om mijn coin naar Zwitserland te brengen. Ik had op de pagina gezet dat hij in Noord-Nederland moest blijven, maar dat had was niet helemaal overgekomen.

Kan ik met deze coin toch meedoen en op het moment dat hij weer in Nederland beland zijn tellende kilometers maakt?

Geplaatst (bewerkt)

Ik zou ook graag mee willen doen met deze race, maar er is iemand zo slim geweest om mijn coin naar Zwitserland te brengen. Ik had op de pagina gezet dat hij in Noord-Nederland moest blijven, maar dat had was niet helemaal overgekomen.

Kan ik met deze coin toch meedoen en op het moment dat hij weer in Nederland beland zijn tellende kilometers maakt?

Ja, dat kan, maar of het verstandig is weet ik niet.

Het kan zo maar zijn dat de coin in 2011 helemaal niet meer in Nederland terecht komt.

Als ik jou was bestelde ik iets nieuws en ging daarmee de race in. Het zou zonde zijn (van de tijd, kilometers en al die provincies die nog moeten) om te wachten op die coin die nu door Zwitserland zwerft, met het risico dat ie zelfs nog verder van huis gaat.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst (bewerkt)

En als we dan het slot van deze combineren met het eind van de 2e Vomarrace

slaan we twee vliegen in één klap :)

Het stamtafel finish event, of zoiets. :beerchug:

Ik vind het een goed idee! We hebben nog even, eerst de races maar...

Geplaatst

Ik heb net een coïn besteld. Wij willen dus ook mee doen, mits die coïn op tijd binnen is. En dan moet ik hem nog registreren en zo. :eek:

PM volgt dus als alles in orde is.

Geplaatst (bewerkt)

Fantastisch dat er een coinrace op poten wordt gezet voor 2011. Ik vind het leuk aan zo'n wedstrijd mee te doen; bij deze meldt ik me aan (Ook en PB verstuurd). Een mooie wedstrijdcoin wordt nog uitgezocht.

bewerkt door DaffyDuck53
Geplaatst (bewerkt)

**NIEUWS**

De 12 Provinciën Geocoinrace 2011 site is online!! :rolleyes:

Hier te vinden:

http://geocoinrace2011.de buren.eu

En ook:

hier

Zoals jullie kunnen zien wordt de site ondersteund en gehost door de buren. Het bezoeken van de racesite vereist niet dat je aangemeld bent bij de buren.eu, en staat voor iedereen vrij.

Het is voor de buren een extern project (en dus ook via die 'Externe Projecten' link op hun homepage te bereiken) en staat verder los van hun bezigheden, maar gebruikt wel hun codes. Het initiatief en de 'verantwoordelijkheid' ligt bij de wedstrijdleiding van de geocoinrace, uuh, dat is ondergetekende. Maar zoals gezegd, ik ben een totale nono op het gebied van websites bouwen, en dat zijn ze bij de buren niet, dus was ik erg blij met hun hulp.

De pagina met de stand van de race is nog in een testfase en de uitleg erover staat boven de NL kaart.

Op 1 januari 2011 staan als het goed is alle tellers op nul, en kunnen we van start. Wat nog volgt is een pagina voor banners, etc.

Graag jullie op- en aanmerkingen naar mij, hier via het forum, of via het emailadres geocoinrace[apestaartje]gmail.com

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...