Spring naar bijdragen

zomervakantie


Twinlife

Aanbevolen berichten

Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik met een vakantie moet of waar ik heen zou moeten. Dat wordt 14 dagen cachen of vervelen. Blergh

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb altijd medelijden met al die gasten die maar naar de zon moetn of zo van het werk met de auto en caravan op pad moeten. Bah, wat een ellende. Zie je het al gebeuren? 14 dagen weg uit nederland naar een of ander zonnig oord? 14 dagen op een ligstoel rondhangen of op een strand liggen in een bult met zand? End an ook nog iedere keer die rotzon op je kop?

Ik 2x op vakantie gewwest in mijn leven. 1 x een weekje naar Zeeland in zo'n park aan de Grevelingen en 1 x een week ergens op de Veluwe. Dat is al echt jaaaaaaren geleden. Wat een lol. Ik denk dat een lang weekend me nog te lang is.

 

Niet hoeven te werken is vakantie. Dus als mijn werkdag erop zit heb ik vakantie. Ik heb de hele dag al vakantie. Ik moet straks aan het werk en dan is mijn vakantie weer ff voorbij. Morgenvroeg gaat mijn vakantie weer in :thumbup:

Naar het buitenland op vakantie? Naar de zon? Nog niet voor een gratis trip.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :(Vakantie is tellen over hoeveel dagen je weer naar huis mag en mag werken.

maar drenthe is toch al mooi genoeg om op vakantie te gaan.

met andere woorden jij zit het hele jaar in een park vakantie te vieren

en af en toe moet je dat eens onderbreken om te werken.

 

en wat die gratis trip naar het buitenland betreft

twinlife hoort ook bij die horde mensen :dribble:

 

 

gr twinlife (die vandaag ook weer vakantie heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik 2x op vakantie gewwest in mijn leven. 1 x een weekje naar Zeeland in zo'n park aan de Grevelingen en 1 x een week ergens op de Veluwe. Dat is al echt jaaaaaaren geleden. Wat een lol. Ik denk dat een lang weekend me nog te lang is.

Ik heb al 30 jaar "vakantie" op de Veluwe en het bevalt me prima. Daarentegen ben ik eens een weekend naar DrentHe geweest. O ja, en een week in de "metropool" Zwinderen. Nou, kweenie of ik daar nog wel tegen kan... D'r woont zelfs familie van ons in "Zuid-Zweden" (FR/GR/DR), maar of ik daar zou willen wonen. Kweenie...eigenlijk wel; niet dus. Ik denk niet dat ik mijn vakantie ooit nog zal houden noord van Meppel.

Maar aan de andere kant, mijn werkgever woont in Assen (en daar werk ik niet). Misschien dat ik dat nog wel het prettigste vind. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Twinlife:

Eigenlijk heb je gelijk. Ik zit altijd op een vakantiepark. Ik woon dan ook bijna op vakantiepark Park Sandur.

Zoals ik al schreef. vakantie is voor mij het niet naar je werk te hoeven. Mijn vrije weekend bestaat altijd uit 4 dagen en is voor mij altijd weer vakantie.

 

@Heirbout Hunters:

:thumbup: Wat ik schreef was niet de bedoeling om de Veluw af te kraken. In tegendeel. De Veluwe vind ik prachtig. Ik kraak het idee om OP vakantie te gaan af. Dat vind ik verschrikkelijk. Ik lijk wel een oude zeur :dribble: Prachtig.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :( Vakantie: periode gedurende dewelke een man stopt met te doen wat zijn baas hem zegt, en begint te doen wat zijn vrouw hem opdraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me snapt niet zo goed wat mensen tegen vakantie hebben :thumbup:

Heerlijk toch om even een nieuwe omgeving te zien, nieuwe mensen ontmoeten, er even helemaal tussenuit zijn...

 

Wij gaan behoorlijk vaak een weekendje kamperen aan strand of 4WD-en. Kost weinig (veel campings hier zijn van national parks en zijn gratis of heel goedkoop).

Het klimaat hier werkt natuurlijk wel mee :) k®amperen in de regen is niks..

 

Vakantie is meer dan alleen sleurhut en spaanse costa's hoor..

Europa heeft fantastisch mooie plekjes en mooie brede snelwegen die je daar naar toe leiden..

Heb je geen auto, is er een perfect spoorwegnet..

 

nogmaals... /me snapt het niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Wij gaan op vakantie naar Finland. Iemand ervaring met het cache gebeuren daar?

 

Probeer eens een pm'tje (in het engels) naar de starter van dit draadje.

 

Iemand de laatste tijd nog in Maleisië geweest? Dat is namelijk de volgende bestemming (juni) voor ons.

Zelf lekker het land verkennen.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

twinlife gaat dit jaar richting freiburg en voor het eerst met de gps en natuurlijk gaan wij "schatzoeken".

Twinlife, heb je al eens op deze pagina’s gekeken:

 

http://www.noxfraese.de/

 

http://geocaching.schwarzwald.de/index.php

 

groetjes

Thea

De onderste is nieuw voor mij en de bovenste stond inmiddels al bij mijn favorieten.

Thea bedankt :blink: voor de link,als je nog wat weet ik hou mij aanbevolen.

 

 

gr twinlife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt me dat er wel een paar geocachers zijn in de omgeving freiburg.

thanks megaheks :thumbup:

In die omgeving liggen er wel enige.

Aan de west kant van de Rijn in de Elzas liggen er 2 caches van mij.

Die 2 ga ik in juli weer kontroleren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand de laatste tijd nog in Maleisië geweest? Dat is namelijk de volgende bestemming (juni) voor ons.

Zelf lekker het land verkennen.

Als je in Maleisie bent moet je zeker naar Taman Negara gaan en als je daar toch bent doe dan de volgende cache:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...F-523FDA3F5421}

 

De mensen na ons zijn aan de verkeerde kant van de rivier begonnen en moesten dus stoppen.

 

De sterren zijn alleen maar vanwege het klimaat. In nederland zou dit een 2-sterren cache zijn. Het is gewoon een heuveltje oplopen met soms steile stukjes. Voeg echter 38 graden celcius, 99% luchtvochtigheid, insecten en bloedzuigers toe en je hebt de overige sterren.

 

Op de cache locatie kan je genieten van een heel mooi uitzicht over het park. Ga niet naar Taman Negara tijdens de Rammadan. De meeste gidsen hebben dan min-of-meer vakantie en doen geen inspannende dingen. De cache kan je zonder gids doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand de laatste tijd nog in Maleisië geweest? Dat is namelijk de volgende bestemming (juni) voor ons.

Madagascar voorlopig van de baan?

 

Ik heb wat kennissen in Maleisie wonen. De een vindt het het mooiste land van Azie, de ander woont in de hoofdstad en, dat is op zijn zachts gezegd, behoorlijk wennen. Maar ook hij vindt het (de rest) een geweldig mooi land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...