Spring naar bijdragen

zomervakantie


Twinlife

Aanbevolen berichten

twinlife gaat dit jaar richting freiburg en voor het eerst met de gps en natuurlijk gaan wij "schatzoeken".

nu zit ik met een vraag als wij een cach gevonden hebben kan ik die dan ook loggen als ik weer thuis ben na b.v. 2 weken of is dit te lang en moet ik na 1 of 2 dagen een internetcafe opzoeken om daar te loggen hoe denken jullie daarover?

en wie heeft er nog tips voor cachen in het buitenland als je geen laptop ter beschikking hebt en dan denk ik met name aan  waypoints laden,stafkaarten,uitdraaitjes van de caches die je gaat doen.

 

 

gr twinlife

(die nog steeds een newbie is en graag naar de kabouterschool wil :no:)

Dat is toch totaal geen probleem? Ook al wil je een paar maanden later logen. Als je maar logt.

Ik weet ook niet wat je meeneemt an apparatuur, maar je zou de platser vn de cache ff kunnen mailen en uitleg geven..

 

GRTZ

 

Kruimeldief :huh:Als het schaap over de dam is, stond er geen hek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet ook niet wat je meeneemt an apparatuur, maar je zou de platser vn de cache ff kunnen mailen en uitleg geven..

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes:Als het schaap over de dam is, stond er geen hek.

ben van plan om alleen mijn vista mee te nemen en natuurlijk kaarten en uitdraaitjes van de caches.

maar dat is ook een optie natuurlijk om de eigenaar effe een meeltje te sturen thanks :rolleyes:

 

 

gr twinlife (die niet veel meeneemt maar wel de kofferbak vol heeft als hij op vakantie gaat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

twinlife gaat dit jaar richting freiburg ...

 

Hé, wat leuk. Wij gaan dit jaar misschien ook richting Schwarzwald.

 

Ook wij hebben in het buitenland wel caches gedaan. Die loggen we als we weer thuis zijn. Ook al is dat 2 weken later.

 

Vorig najaar waren we een weekje in Luxemburg en daar wilden we een TB achterlaten. Voordat we dat deden, hadden we al gezocht naar een internetcafé zodat we zeker wisten dat we die TB ook dezelfde dag nog virtueel in de cache konden plaatsen. Als iemand zo’n TB vindt die eigenlijk nog niet virtueel in die cache zit en die persoon gaat die TB meteen thuis loggen, dan ontbreekt er later een stukje op de Travelbug kaart. Geen ramp, maar wel jammer . Als we geen internetcafé hadden gevonden, hadden we de TB ook niet gedropt. Natuurlijk hebben we toen alle andere caches ook maar even gelogd :rolleyes:

 

gr

Thea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Vorig najaar waren we een weekje in Luxemburg en daar wilden we een TB achterlaten. Voordat we dat deden, hadden we al gezocht naar een internetcafé zodat we zeker wisten dat we die TB ook dezelfde dag nog virtueel in de cache konden plaatsen. Als iemand zo’n TB vindt die eigenlijk nog niet virtueel in die cache zit en die persoon gaat die TB meteen thuis loggen, dan ontbreekt er later een stukje op de Travelbug kaart. Geen ramp, maar wel jammer . Als we geen internetcafé hadden gevonden, hadden we de TB ook niet gedropt. Natuurlijk hebben we toen alle andere caches ook maar even gelogd  :rolleyes:

 

gr

Thea

nogmaals gezondheid!!

 

ik was wel van plan om een TB mee te nemen uit nederland of een TB die ik daar vind verder met zijn reis te helpen.

dus denk ik dat ik maar een beetje huiswerk ga doen en een aantal internetcafe's in de buurt van freiburg op ga zoeken

op internet dan moet het volgens mij ook geen probleem zijn toch!

of zoals ik al eerder schreef het thuisfront of een andere geocacher laten loggen voor jou.

 

 

gr twinlife (die steeds meer zin krijgt aan de zomervakantie):yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren een maand geleden op Gran Canaria, :yes: heben er 8 caches gevonden (eigenlijk 7 en 1 niet gevonden, wel de plek :P). Als voorbereiding de op te zoeken cachebeschrijvingen geprint. Ook de landkaart van Gran Canaria in delen ingescand en mbv. Maporama.com gekalibreerd in Ozi. Deze kaarten in OziCE geladen en de PocketPC/GPSJaq met een zuignap aan het raam van de huurauto geplakt. Cool, gaaf, vet of hoe heet dat tegenwoordig...

 

De logs gezellig in een Internetcafé :rolleyes: voor een paar euro kunnen loggen. Erreg leuk allemaal. In elke redelijke plaats is wel een Internetcafé lijkt me dus slepen met PC's en zo lijkt me niet nuttig. De PocketPC had ik niet willen missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men praat maar over vakantie hier en vakantie daar,

Kruimeltje heeft al 4 jaar geen vakantie gehad en..... weet dat dit jaar ook geen vakantie gepland staat bij de baas. Dus dat wordt weer zo nu en dan een dagje snipperen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Vakantie is tellen over hoeveel dagen je weer moet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men praat maar over vakantie hier en vakantie daar,

Kruimeltje heeft al 4 jaar geen vakantie gehad en..... weet dat dit jaar ook geen vakantie gepland staat bij de baas. Dus dat wordt weer zo nu en dan een dagje snipperen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Vakantie is tellen over hoeveel dagen je weer moet werken.

er zijn ook mensen die als ze aan het werk zijn vakantie hebben en als ze vakantie of een snipperdag hebben dat ze aan het werk moeten.

volgens mij kom jij daar ook voor in aanmerking :P

 

 

gr twinlife (die elke dag vakantie heeft B) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik met een vakantie moet of waar ik heen zou moeten. Dat wordt 14 dagen cachen of vervelen. Blergh

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb altijd medelijden met al die gasten die maar naar de zon moetn of zo van het werk met de auto en caravan op pad moeten. Bah, wat een ellende. Zie je het al gebeuren? 14 dagen weg uit nederland naar een of ander zonnig oord? 14 dagen op een ligstoel rondhangen of op een strand liggen in een bult met zand? End an ook nog iedere keer die rotzon op je kop?

Ik 2x op vakantie gewwest in mijn leven. 1 x een weekje naar Zeeland in zo'n park aan de Grevelingen en 1 x een week ergens op de Veluwe. Dat is al echt jaaaaaaren geleden. Wat een lol. Ik denk dat een lang weekend me nog te lang is.

 

Niet hoeven te werken is vakantie. Dus als mijn werkdag erop zit heb ik vakantie. Ik heb de hele dag al vakantie. Ik moet straks aan het werk en dan is mijn vakantie weer ff voorbij. Morgenvroeg gaat mijn vakantie weer in B)

Naar het buitenland op vakantie? Naar de zon? Nog niet voor een gratis trip.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Vakantie is tellen over hoeveel dagen je weer naar huis mag en mag werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik met een vakantie moet of waar ik heen zou moeten. Dat wordt 14 dagen cachen of vervelen. Blergh

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb altijd medelijden met al die gasten die maar naar de zon moetn of zo van het werk met de auto en caravan op pad moeten. Bah, wat een ellende.

Persoonlijk zie ik er ook de lol niet van in om met een sleurhut achter je auto richting zon te gaan. En dan liefst nog met een stel zeurderige kids achterin. Het was voor ons de reden om in Nederland te blijven in de vakantie, en dat bevalt eigenlijk nog steeds prima. Een tweede huisje ergens in Limboland waar de mensen toch net ff anders zijn als in Amsterdam. Als je wilt een dagje "buitenland" en verder lekker ff niks doen. Ja caches zoeken en je bezig houden met het camping-gebeuren. En dan is twee weken me te kort, als het enigszins kan en de baas het goed vind gaan we ook dit jaar 4 weken :ph34r:

Dus Kruimel , als je je verveelt in de vakantie, kom je gewoon ff langs :P

Groetjes Marja B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk zie ik er ook de lol niet van in om met een sleurhut achter je auto richting zon te gaan. En dan liefst nog met een stel zeurderige kids achterin. Het was voor ons de reden om in Nederland te blijven in de vakantie, en dat bevalt eigenlijk nog steeds prima. Een tweede huisje ergens in Limboland waar de mensen toch net ff anders zijn als in Amsterdam. Als je wilt een dagje "buitenland" en verder lekker ff niks doen. Ja caches zoeken en je bezig houden met het camping-gebeuren. En dan is twee weken me te kort, als het enigszins kan en de baas het goed vind gaan we ook dit jaar 4 weken  :yes:

wij gaan zeker niet met een sleurhut op vakantie maar lekker primitief met de tent en een paar brandertjes dat is genoeg voor ons.

en van kinderen hebben wij ook geen last dus kunnen wij zover en zolang mogelijk reizen als wij zelf willen.

maar ben het wel eens dat nederland ook nog een heel hoop mooie plekjes heeft.

daarom ontdekken wij nederland wel buiten de zomervakantie.

 

 

gr twinlife (die meer vakantiedagen heeft dan werkdagen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...