Spring naar bijdragen

Wintertijd


christoffel2010

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je zult even moeten controleren wat je eigen settings zijn m.b.t. de tijdweergave van het forum.

Bij mij is de weergave correct waarbij ik GMT +1 en de twee onderstaande vinkjes uit heb staan.

 

Groeten Jan-Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarmee maar weer bewezen is, dat het systeem van puntjes geven snel verwijderd moet worden. Ik vond het een uitstekende vraag en ook ik heb wat aan het antwoord gehad zodat de tijd nu keurig en correct bij mij in beeld komt.

 

Het kan niet anders, dan dat een zieke geest hier aan het klikken geweest is. Kom op, klikkers, motiveer je negatieve geklik met een gewoon geschreven berichtje? Wat is er mis met de vraagstelling van de draadjesbeginner???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Het kan niet anders, dan dat een zieke geest hier aan het klikken geweest is. Kom op, klikkers, motiveer je negatieve geklik met een gewoon geschreven berichtje? Wat is er mis met de vraagstelling van de draadjesbeginner???

 

 

Helemaal niets dus. Ik heb door het antwoord ook even de instellingen kunnen veranderen zodat de tijd weer goed staat.

 

De vraagsteller is afgestraft met een - 6 score. Het begint er steeds meer op de lijken dat het reputatiesysteem gebruikt wordt door ´negatief klapvee´ en verder worden de reakties steeds meer one-liners. Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe forum software en toch gaat er nog iets fout, het forum staat nog steeds op zomertijd, terwijl toch echt vannacht de klok verzet is.

Leuk dat als iemand een gewone vraag krijgt het word beoordeeld met -5 en -2.....

Misschien komt dat wel omdat het niet als vraag gesteld is?

Ik lees het meer als een klacht over de forum software/admins...

 

En vraag zou mijns inziens meer lijken op:

De tijd op het forum staat niet goed; moet daarvoor nog wat aangepast worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag was gesteld omdat de tijd verkeerd stond, niets meer en niets minder. Ik had verwacht dat nieuwe software zeker rekening zou houden met de zomer en winter tijd.

Achteraf blijkt het iets anders in elkaar te zitten. Dat ik nu minnetjes krijg, ligt volgens mij niet aan de vraagstelling, maar eerder aan het niveau wat ik heb gekregen van het nl team.

Sommige van hen hebben mij al ingedeeld op een negatief niveau, misschien moest het op deze wijze nog eens onderstreept worden.

Ik kan er best mee leven, andere zullen er misschien wat meer problemen mee hebben.

Gezien de twee draadjes die in de materie van de beoordeling al geschreven zijn, wordt er al aardig de draad mee gestoken en het zal alleen maar toenemen op deze wijze.

Mijn bedoeling was goed, de reactie was slecht, punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat jij je vraag begint met "nieuwe forum software", geeft dit mij de indruk dat je daar kritiek op hebt. Als het zoals je nu zegt om de tijd te doen is, waarom begin je daar je vraag dan niet mee? Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen, maar de manier waarop jij je vraag steld geeft bij een aantal mensen toch een andere indruk dan jij bedoelt had. De beoordeling gaat dan denk ik niet zozeer over jou als persoon, zoals ik het begrijp, maar meer de manier waarop jij je vraag heb gesteld. Kun jij zien van wie je de minnetjes gekregen hebt? Als dat niet zo is, weet je ook niet of dat van het nl team is. Probeer er je leering uit te trekken en er verder niet al te druk om te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, maar ik begrijp je reactie niet :blush: . Wat bedoel je met; "het bekende vingertje of duim speelt ons nog zeer vaak parten"?

En ook sorry dat ik nu verder off topic ga, maar zou het graag begrijpen.

bewerkt door JackHoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stukje extra info:

Sinds enkele dagen heeft het Belgische geocaching-forum dezelfde software als het NL forum.

Toch is het daar zo dat diezelfde vinkjes die ik op het NL forum weg moest halen om de tijd goed in te stellen op het B-forum niet weggehaald hoefden worden bij de overstap van zomer naar wintertijd om toch die tijdsaanpassing door te kunnen voeren.

Dankzij de door topicstarter geopperd stukje ben ik er in ieder geval achter gekomen dat ik hier wel een actie moest uithalen om de tijd juist te krijgen.

Daar ben ik blij mee.

En ik vermoed met mij nog wel een paar andere zielen.

(maar dat laatste moet dan wegens het woord "vermoeden" niet meer onder de kop "info" geschaard worden :) )

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...