Spring naar bijdragen

Waar Koop Ik Een Lock N Lock Doos?


eitjes

Aanbevolen berichten

Deze vraag is vast al eerder gesteld, maar ik kon met de zoekfunctie helaas de juiste info niet vinden. Toch maar een nieuw draadje dus.

 

Waar koop ik een goede lock n lock container van een redelijk formaat? Zijn die ook ergens gewoon in een winkel te krijgen, zodat ik ze eerst kan bekijken, of alleen online?

Bij de Nederlandse goodieshop zag ik ze niet. Op de duitse site wel, maar dan moet ik er meteen drie kopen.

Ik wil er gewoon graag 1 kopen. Zo mogelijk een ronde.

 

Iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...

Wilde hier geen nieuw topic voor aanmaken maar voor de mensen die interesse hebben in Lock & Lock doosjes, ze hebben nu een "Try now" actie, 3 doosjes (HPL805, 806 en 807) "t.w.v. 14,-" (bij de meeste zaken uiteraard wel iets goedkoper) nu voor 6,-, gratis verzending.

 

http://www.locklock.nl/promo-set-1.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het plaatje lijken het wel regulars .. maar in werkelijkheid zijn het oversized micro's :-)

 

Neemt niet weg dat het een leuke aanbieding is. Zitten er verzendkosten aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde hier geen nieuw topic voor aanmaken maar voor de mensen die interesse hebben in Lock & Lock doosjes, ze hebben nu een "Try now" actie, 3 doosjes (HPL805, 806 en 807) "t.w.v. 14,-" (bij de meeste zaken uiteraard wel iets goedkoper) nu voor 6,-, gratis verzending.

 

http://www.locklock....romo-set-1.html

 

Lijkt me niet dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...