Spring naar bijdragen

Waar Is De Chat???


Attila de Hunt

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

via geocaching.nl kom je inderdaad niet op de chat uit, die link moet nog worden verwijderd of worden door gelinkt naar het forum. Inloggen in de chat kun je alleen via het forum doen, zoals Geebheart al zegt, via het tabblaatje chat bovenaan de forum pagina's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de chat bijna 24 uur online is komen er een paar punten ter verbetering naar voren.

- scrollen gaat niet altijd even goed

- userlist wordt niet altijd vernieuwd

- je moet steeds bij binnen gaan akkoord gaan met de regels

- bij gebruik van smileys scrolt de tekst nog wel maar met halve regels dus moet je zelf scrollen of wachten op nog een bericht voordat je goed kunt lezen

 

deze zaken zullen bij de leverancier, invision gemeld worden. Daar hebben wij geen invloed op.

 

- veel is nog engelstalig

 

We zullen kijken of we dit zelf dmv vertaling kunnen verhelpen.

 

Laat rustig weten als er nog iets is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met die privechat ben ik t eens, daz erg jammer dat die weg is

daar werd veel gebruik vn gemaakt als je bv een cache of iets persoonlijks wil bespreken met een ander, dat kan niet meer nu

donateurschap kost maar een 10tje denk ik maar is voor sommige mensen toch niet haalbaar

 

 

Moet me hier bij aansluiten, prive-chat is zeker een gemis voor de "vaste" chatgebruiker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We wachten gewoon nog even, doen we andere nuttige dingen. :book:

Uiteindelijk gaat het om een verbetering en dat mag best even tijd kosten.

Het kost de designers waarschijnlijk meer tijd dan het mij kost...

En als je regelmatig windows updates draait ben je het wachten gewend :smilie_tux:

 

 

Zoveel tijd kost het niet.

Omdat ik de functionaliteiten van de "oude" chat mis heb ik besloten de "oude" chat module zelf te kopen.

Nu heb ik alles weer zoals "het was"... op http://chat.gccafe.nl

 

...en dat voor 3,95 euro...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, zo'n eigen chatmodule...maar wat kan ik daar hier mee?

 

 

Op dezelfde manier chatten zoals de mensen die elke avond in de chat zaten. :thumbup:

Je kunt echter niet inloggen met je geocaching.nl gebruikersnaam en wachtwoord, maar je hebt wel dezelfde functionaliteiten die je gewend was (als je tenminste wel eens in de oude chat kwam :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Vraag me af of de nieuwe chat wel zo'n verbetering is. Goed, de problemen van een aantal weken geleden met het inloggen op de chat zijn verholpen. Maar elke ochtend om 10 uur is er een server restart. Waarom gebeurt dat niet om een uur of vijf 's ochtends, als er toch niemand is? En het gebeurt steeds vaker dat het even duurt voor je weer op de chat kunt. Vandaag duurde het ruim 5 minuten, terwijl ik met een nieuwe cacher zat te praten. (Die is trouwens net eindelijk, 25 minuten na de restart, weer online gekomen.) Lijkt me geen goede reclame eerlijk gezegd....

Wat ik ook erg mis, is het kunnen aangeven dat ik even niet achter de computer zit. Ben wel vaak online, maar lang niet altijd aanwezig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik vindt het erg vervelend dat de chat elke dag om 10 uur herstart wordt. Helaas kunnen we hier (nog) niets aan doen omdat de chat gehost wordt bij Invision, en zij die rustige tijd (in amerika wel..) hebben gekozen voor een herstart van de server.

Langzaam wordt er door hun wat functionaliteit toegevoegd, maar nog niet het aan/afwezig melden van chatters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer, vind ik. Maar ze zullen daar toch wel meer europese klanten op hun servers hebben zitten? Dan zouden ze toch een aparte server voor de europeanen kunnen gebruiken en die zo scedulen dat die op een europese rustig tijdstip gerestart wordt? Lijkt mij tenminste een vorm van klantvriendelijkheid. Maar ik begrijp dat je daar als klein klantje van zo'n grote host niet zomaar invloed op kunt uitoefenen. Ik vind het alleen wel tekenend voor de beperkte blik op de wereld van amerika in het algemeen.

Overigens kwam ik net wel in 1 keer weer op de chat, dus dat is prettig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...