Spring naar bijdragen

Waar Is De Chat???


Attila de Hunt

Aanbevolen berichten

Zou dat niet meer te maken hebben met dat forum-software primair voor het forum is, en dat de rest dus niet automatisch meegeleverd wordt?

Dit heb je goed gezien! De koppelingen met de chat, de geo d'ors etc zijn geen vaste functie in de forum software en moeten door onze programmeurs zelf worden toegevoegd.

Dit kon ook niet voor die tijd gebeuren. Hoe dat precies werkt weet ik niet, ben modje en geen programmeur, maar wat ik begreep is dat je niet twee streams tegelijk live kan draaien.

Het kost dus even tijd om dit aan te passen.

 

@Geebheart, je punt is duidelijk en wordt zeker door ons meegenomen zodat je hopelijk snel weer gebruik kunt maken van de chat. Blijven roepen levert echter geen sneller resultaat op maar zorgt bij mij in ieder geval alleen maar voor irritatie, zeker omdat je insinuaties doet over waar de prioriteiten liggen etc. De vrijwilligers zijn er om jullie als cachers een platform te bieden. Daar halen we natuurlijk zelf ook voldoening en plezier uit, maar als wij het niet voor jullie geocachers zouden doen was dit forum en de site er ook niet. Wij doen het dus wel degelijk voor jullie als geocachers!

 

Dat de overgang niet soepel gaat is niet anders, kunnen we niet terug draaien dus zullen we met elkaar even doorheen moeten. Ik hoop dat ook jij hier begrip voor op kunt brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

dank je wel voor je duidelijke antwoord

ik kan daar best begrip voor op brengen maar als we wat vragen over de chat en we krijgen zo'n antwoord vn Atari dan wekt dat irritatie op. Als er nu vh begin duidelijker gecommuniceerd werd richting ons dan werd dr veel irritatie voorkomen. Maar zal nu rustig afwachten tot de chat t weer doet en wat meer begrip voor de situatie opbrengen. Thnnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hb ook nog steeds een blanco scherm bij de chat duz t ligt niet alleen aan jou :no:

nog ff geduld denk ik :ph34r:

bewerkt door geebheart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, de chat-functie is er (nog) niet.

Ik zag dat Geoman ermee bezig is geweest, maar het werkt nog niet goed.

Eén en ander zal ook te maken hebben met de SSO-functie tussen forum en website.

 

Nog even geduld a.u.b.

Als er meer nieuws is zullen we dat melden (bijv. via het Mededelingenbord)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman heeft geprobeerd om de oude chat weer aan het werk te krijgen.

Helaas... dat werkte dus niet meer met het nieuwe forum.

Omdat er toch een vraag is naar een chat functie in dit forum is er een nieuwe chat aangeschaft die naadloos een geheel met het nieuwe forum vormt.

 

Ik heb zelf even gekeken en moet zeggen dat het een hele vooruitgang is!

 

Een nieuwe functie in de chat is dat je als donateur ook prive chat's kunt starten.

Tevens is er de mogelijkheid om linkjes op te nemen in de chat.

Ook leuk zijn de geluidjes die je hoort bij het binnen komen en verlaten van een gebruiker en als er een nieuw bericht binnen komt.

 

Dus ik hoop ook dat het voor jullie de moeite van het wachten waard is geweest en dat de nieuwe chat ook aan jullie wensen zal voldoen.

 

Veel chat plezier toegewenst!!!:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal tof die nieuwe chat :thumbup:

ziet er goed uit, leuk die betere integratie met het forum zo

thnx voor de chat en sorry dat ik beetje te ongeduldig was :blush:

 

:beerchug: voor geoman en iedere vrijwilliger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal tof die nieuwe chat :thumbup:

ziet er goed uit, leuk die betere integratie met het forum zo

thnx voor de chat en sorry dat ik beetje te ongeduldig was :blush:

 

:beerchug: voor geoman en iedere vrijwilliger

 

 

Wat compleet waardeloos.

Leuk dat er een nieuwe chat is gekocht, maar deze is echt compleet waardeloos.

De oude chat had het grote voordeel dat men TEN ALLER TIJDE, dus zonder donateur te zijn, prive kon kletsen met elkaar.

Hier heb ik met enige regelmaat gebruik van te maken om nieuwe caches uit te werken met andere geocachers.

 

Nu met deze nieuwe chat valt er een heleboel functionaliteit weg. Alleen maar omdat er gedacht wordt dat mensen niet opnieuw willen inloggen.

 

Jammer, erg jammer.

 

Ik denk dat ik http://www.geochat.nl maar eens ga registreren.

Voor 16 euro per jaar heb ik dan een werkende flashchat, eentje met dezelfde functionaliteiten als voorheen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met die privechat ben ik t eens, daz erg jammer dat die weg is

daar werd veel gebruik vn gemaakt als je bv een cache of iets persoonlijks wil bespreken met een ander, dat kan niet meer nu

donateurschap kost maar een 10tje denk ik maar is voor sommige mensen toch niet haalbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de positieve berichten t.a.v de chat, met name geebheart.

Eerst iet wat kritisch maar nu helemaal om. :thumbup: !!

 

Voor de geinteresseerden ... De chatserver staat los van de .nl server. Dit om gegarandeerde capaciteit te bieden.

 

De chat is voor iedereen, ook niet donateurs, beschikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...